Організація оприлюднила план
23 Березня 2023
Читати відповідьОрганізація оприлюднила план та оголосила тендер ко коду 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Пробірки) на суму 192000.00 (Відкриті торги з особливостями). Процедура завершилась супер економією. Договір... Розгорнути
Організація оприлюднила план та оголосила тендер ко коду 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Пробірки) на суму 192000.00 (Відкриті торги з особливостями). Процедура завершилась супер економією. Договір підписаний на 52000,00 грн. Зараз в організації є потреба на закупівлю по тому ж коду 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (кушетки) на суму 20000,00 грн. Питання: Як визначити процедуру закупівлі? Враховувати першочерговий план чи зробити зміни до плану і виходити з економії? Згорнути
Учасником подано документи, але від виробника
23 Березня 2023
Читати відповідьвідбулись відкриті торги з особливостями, переможцеві було надано 24 години на виправлення наступних невідповідностей: “У Додатку 1 тендерної документації Закупівлі, а саме «Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним... Розгорнути
відбулись відкриті торги з особливостями, переможцеві було надано 24 години на виправлення наступних невідповідностей: “У Додатку 1 тендерної документації Закупівлі, а саме «Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» у пункті «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалась довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Учасником надана відповідна довідка, водночас на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, Учасником не надано документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, як це вимагалось Замовником у Додатку 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.” Учасником подано документи, але від виробника, а також лист від виробника, що товар буде ним поставлено для учасника. Питання: це буде причиною для відхилення, оскільки документи вимагаються від учасника закупівлі, а не від виробника, чи можна вважати, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям? ІД закупівлі: UA-2023-03-03-011432-a Дякую Згорнути
Оскарження висновку моніторингу у суді
23 Березня 2023
Читати відповідьПідкажіть, будь ласка, у нас проводився моніторинг по закупівлі, UA-2022-12-21-021173-a, висновок – виявлені порушення. Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 березня... Розгорнути
Підкажіть, будь ласка, у нас проводився моніторинг по закупівлі, UA-2022-12-21-021173-a, висновок – виявлені порушення. Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.12.2022 № 143, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (далі – ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол від 31.12.2022 № 147, повідомлення про намір укласти договір від 31.12.2022, договір про закупівлю послуг від 06.01.2023 № 2, додаткові угоди до договору від 02.02.2023 № 1 та від 14.02.2023 № 2, пояснення Замовника, надані 01.03.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що: «Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, зокрема: довідку в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад або складські приміщення для зберігання продуктів харчування, що знаходяться в межах Дніпропетровської області, придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів (у кількості не менше 2-х одиниць) для доставки продуктів харчування. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме, послуг щодо зберігання продуктів харчування, доставки продуктів харчування, вантажними транспортними засобами разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів». Відповідно до підпункту 4.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації строк надання послуг до 31.12.2023. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» у своїй тендерній пропозиції надав довідку щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі від 22.12.2022 № 9 (надалі – Довідка), в якій зазначена інформація про наявність, зокрема: – автотранспорт для доставки продуктів харчування СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ RENAULT KANGOO Реєстраційний № АЕ 5027 KP ( п.16 Довідки); – Автотранспорт для доставки продуктів харчування СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ RENAULT KANGOO Реєстраційний № АЕ 5028 КР ( п.17 Довідки). Для документального підтвердження їх наявності надав: – договір оренди транспортного засобу від 08.11.2019 № 1539 укладеного між Шаркун Тетяною Анатоліївною та товариством з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» і договір про внесення змін до Договору від 24.09.2021 № 1090, відповідно до яких, строк оренди до 31.12.2025; – договір суборенди транспортного засобу від 01.12.2022 № 01/12-22 (далі – Договір суборенди) укладеного між ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» та товариством з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», відповідно до якого строк суборенди до 01.12.2023 (включно). При цьому, Договір суборенди не містить умов його пролонгації Термін оренди за Договором суборенди встановлено до 01.12.2023 (включно), що є меншим строку надання послуг, передбаченого в підпункті 4.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації (31.12.2023), чим не дотримано вимоги пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», як такої, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір. Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. Будемо подавати оскарження до суду. Порадьте, будь ласка, чи вірно буде зазначити в заяві, що в ТД не вимагалось надати підтверджуючи документи (і тому подібне) на весь термін надання послуги, а саме до 31.12.2023, а також, що Дежаудитслужба не може наполягати на розірванні договору? Порадьте, може є ще якийсь варіант доказу. Дякую! Згорнути
Не опублікували план
23 Березня 2023
Читати відповідьПри перевірці встановлено неопублікування планів закупівель. Враховуючи, що закупівлі датовані 2022 роком опублікувати їх в 2023 році технічно неможливо. Прошу надати роз’яснення як оформити неопублікування плану для уникнення відповідальності. І... Розгорнути
При перевірці встановлено неопублікування планів закупівель. Враховуючи, що закупівлі датовані 2022 роком опублікувати їх в 2023 році технічно неможливо. Прошу надати роз’яснення як оформити неопублікування плану для уникнення відповідальності. І додатково прошу надати роз’яснення чи передбачена в цьому випадку відповідальність керівника, чи лише уповноваженої особи? Згорнути
24 години на виправлення
23 Березня 2023
Читати відповідьУ закупівлі товарів ми встановили вимогу в тендерній документації щодо підтвердження учасниками процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону, учасник документально не підтвердив відповідність критеріям. Чи повинні ми під... Розгорнути
У закупівлі товарів ми встановили вимогу в тендерній документації щодо підтвердження учасниками процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону, учасник документально не підтвердив відповідність критеріям. Чи повинні ми під час воєнного стану застосовувати п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (себто відхилити тендерну пропозицію у зв’язку з невідповідністю учасника кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону), чи маємо дати 24 години на виправлення невідповідності згідно з п. 40 Особливостей? Згорнути
Не відбулись торги
23 Березня 2023
Читати відповідьНе відбулись торги один раз через відсутність учасників. Чи можна заключати прямий договір?
Стосовно граничних витрат, встановлених постановою №332
23 Березня 2023
Читати відповідьДобрий день відповідно до Постанови КМУ Україн від 04.04.2001 року № 332 встановлено ГРАНИЧНІ СУМИ ВИТРАТ на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп’ютерів, придбання і утримання мобільних... Розгорнути
Добрий день відповідно до Постанови КМУ Україн від 04.04.2001 року № 332 встановлено ГРАНИЧНІ СУМИ ВИТРАТ на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп’ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету. Тк згідно цієї постанови на персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”, операційна система), крім захищеного від зовнішнього впливу (вібрації, вологості, удару, температури) персонального комп’ютера (системного блока, монітора, клавіатури, маніпулятора “миша”, операційної системи), що закуповується Апаратом Ради національної безпеки і оборони України, МЗС, Міноборони та його розвідувальним органом, МВС, СБУ, Національною гвардією, Національною поліцією, Державним бюро розслідувань, Держприкордонслужбою, Службою зовнішньої розвідки, Держспецзв’язку, Держспецтрансслужбою, ДСНС та Управлінням державної охорони, встановлено 23000 грн. Як зро зрозуміти тестовку “крім захищеного від зовнішнього впливу (вібрації, вологості, удару, температури) персонального комп’ютера (системного блока, монітора, клавіатури, маніпулятора “миша”, операційної системи), що закуповується Апаратом Ради національної безпеки і оборони України, МЗС, Міноборони та його розвідувальним органом, МВС, СБУ, Національною гвардією, Національною поліцією, Державним бюро розслідувань, Держприкордонслужбою, Службою зовнішньої розвідки, Держспецзв’язку, Держспецтрансслужбою, ДСНС та Управлінням державної охорони” ? Цн означає що організації які є в переліку після слова крім, затверженого тарифу не притримуються? Згорнути
Щодо звіту про виконання договору
23 Березня 2023
Читати відповідьЩодо звіту про виконання договору, укладеного відповідно до п.13 постанови 1178. До постанови 157 від 17.02.23 у Радник була чітка позиція щодо необхідності публікації звіту про виконання договору по п.... Розгорнути
Щодо звіту про виконання договору, укладеного відповідно до п.13 постанови 1178. До постанови 157 від 17.02.23 у Радник була чітка позиція щодо необхідності публікації звіту про виконання договору по п. 13. Як тепер діяти, якщо брати до уваги, що договори укладені до постанови 157, відповідно до якої звіт про виконання договору по п.13 не оприлюднюється. Публікувати звіт про виконання договору, який був укладений до постанови 157 чи ні? Згорнути
Як бути з закупівлею прородного газу після 31.03.2023?
23 Березня 2023
Читати відповідьЯк бути з закупівлею прородного газу після 31.03.2023?
Щодо банківської гарантії
23 Березня 2023
Читати відповідьДайте будь ласка посилання де можна дізнатися про всі нюансив разі вимоги банківської гарантії