1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьЯкий код ДК03 Травня 2023
Який код ДК застосувати до предмету закупівлі “Віконний блок металопластиковий” ? Розділ 44220000-8 “Столярні вироби” ж стосується дерев’яних конструкцій, а в розділі будівельних матеріалів 44110000-4 “Конструкційні матеріали” ніби немає підходящого... Розгорнути
- Читати відповідьОренда виробничої бази03 Травня 2023
договір -Оренда виробничої бази-цільове призначення: ведення господарської діяльності, а саме зберігання дров, піску, солі, піщано-сольової суміші та її змішування, а також інших матеріалів, розміщення транспортних засобів-! розумію що відповідно до... Розгорнути
- Читати відповідьЯкщо четверта цифра в коді – «0»- визначення предмету закупівлі03 Травня 2023
Підкажіть будь ласка щодо визначення предмета закупівлі товарів та послуг у разі, якщо четверта цифра в коді – «0» і далі цей код не містить розшифрування в ДК 021:2015. Наприклад,... Розгорнути
- Читати відповідьЩодо здійснення довгострокових закупівель03 Травня 2023
Прошу надати консультацію, щодо можливості розбити закупівлю робіт на загальну суму 541506 грн (код 3142) “Технічне переоснащення інженерних систем (системи пожежної сигналізації. системи керування евакуюванням. системи централізованого пожежного спостереження” на... Розгорнути
- Читати відповідьЩодо закупівлі додаткових робіт03 Травня 2023
Просимо дати відповідь на наступне запитання: при виконанні робіт з будівництва водопроводу змінюється маршрут прокладання та точка врізки. Виникає необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з основним договором. Чи обов’язково... Розгорнути
- Читати відповідьЩодо виключення ПДВ з договору.03 Травня 2023
Доброго дня. Підкажіть, будь-ласка. За результатами відкритих торгів було укладено договір на закупівлю медичних виробів на суму: 200000,00 грн., у т.ч. ПДВ – 13 084,11 грн. Під час поставки товару... Розгорнути
- Читати відповідьЩодо звітування за 169 Постановою03 Травня 2023
Поясніть будь ласка, ми є бюджетною установою. з 26.02.2022 року по 26.06.2022 року працювали та укладали прямі договори по постанові 169. Чи потрібно нам з 24.04.2023 року опублікувати усі ці... Розгорнути
- Читати відповідьЩодо зміни виробника03 Травня 2023
У тендерній документації була вимога щодо надання листа з інформацією про виробника предмета закупівлі, учасник надав її. Однак, після укладення договору з’ясувалося, що учасник може поставити товар тільки іншого виробника... Розгорнути
- Читати відповідьЩодо закупівлі додаткового обсягу по одному предмету закупівлі03 Травня 2023
Щодо закупівлі додаткового обсягу по одному предмету закупівлі. Якщо замовник здійснив першу закупівлю за процедурою відкритих торгів, чи може замовник вподальшому на протязі цього фінансового року за цим же предметом... Розгорнути
- Читати відповідьЩодо продовження строку дії договору03 Травня 2023
Доброго дня. Замовник уклав договір в грудні 2022 року на надання послуг без ВТ, знаходячись в зоні бойових дій (пп.2 п.13 Особливостей) на чітко визначену суму з вказівкою, що договір... Розгорнути
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!