Внесення змін до договору на електроенергію ➤ РАДНИК, портал
25 Серпня 2023
Читати відповідьПідкажіть, будь ласка, чи можна вносити зміни до Договору (Відкриті торги з особливостями) в пункт 13.5 “Про порядок зміни ціни” та чи обов’язково оприлюднювати таку додаткову угоду на сайті Прозорро?... Розгорнути
Підкажіть, будь ласка, чи можна вносити зміни до Договору (Відкриті торги з особливостями) в пункт 13.5 “Про порядок зміни ціни” та чи обов’язково оприлюднювати таку додаткову угоду на сайті Прозорро? 13.5. Згідно із ч. 6 ст. 67 Закону України «Про ринок електричної енергії», з урахуванням листа-роз’яснення Мінекономрозвитку від 14.08.2019 № 3304-04/33869-06 «Щодо зміни ціни у договорах постачання електричної енергії», Сторони можуть використовувати інформацію з веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua) для встановлення фактів коливання середньозваженої ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед”, та з метою внесення змін до цього Договору в частині ціни на електричну енергію, та за умови, що таке коливання об’єктивно впливає на ціну електричної енергії, що передбачена цим Договором. У випадку збільшення середньозваженої ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед” Постачальник має право письмово звернутись до Споживача з відповідною пропозицією, при цьому, така пропозиція в кожному окремому випадку повинна підтверджуватись згідно інформації з веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua). Для встановлення факту коливання середньозваженої ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед” приймається відповідна середньозважена ціна за підсумком будь-якої декади календарного місяця після укладення Договору або за наявності внесених раніше змін до Договору щодо зміни ціни за одиницю товару – за підсумком будь-якої декади календарного місяця після останньої зміни Сторонами ціни за одиницю товару, та середньозважена ціна електричної енергії на ринку “на добу наперед” за підсумком більш пізньої декади календарного місяця та до моменту письмового звернення Постачальника до Споживача щодо збільшення ціни на електричну енергію. У випадку прийняття рішення Споживачем щодо внесення змін до цього Договору у вказаній частині до розрахунку ціни за одиницю товару приймається ціна за одиницю товару, що визначена Сторонами у момент укладення цього Договору (з урахуванням внесених раніше змін до цього Договору, та якщо такі обставини мали місце). При цьому, максимальна сума, на яку Сторонами може бути здійснено підвищення ціни за електричну енергію визначається як різниця між середньозваженою ціною електричної енергії на ринку “на добу наперед” за підсумком декади календарного місяця, що передує моменту письмового звернення Постачальника щодо зміни ціни та середньозваженої ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед” за підсумком декади календарного місяця після укладення цього Договору, або після змін до цього Договору в частині ціни за одиницю товару, якщо такі зміни до цього Договору вже були раніше здійснені Сторонами. Споживач має право відмовитись від зміни ціни за одиницю товару без настання будь-яких наслідків згідно цього Договору у випадках, якщо коливання середньозваженої ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед”, про яке стверджується Постачальником згідно звернення до Споживача у порядку згідно абз. 2 п. 13.5. цього Договору, не підтверджується згідно відомостей з веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua), або якщо коливання середньозваженої ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед” не призводить до збільшення ціни на електричну енергію, що передбачена цим Договором, та з урахуванням складових, що визначають ціну на електричну енергію згідно цього Договору. Керуючись принципом максимальної економії та ефективності здійснення закупівлі, Сторони у порядку, передбаченому умовами даного Договору, здійснюють узгоджену зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), та у випадку зменшення середньозваженої ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед”, якщо така зміна впливає на зміну ціни на електричну енергію, що передбачена цим Договором. У випадку досягнення згоди щодо зміни ціни на електричну енергію згідно умов цього пункту Сторони керуються п. п. 7 п. 19 Особливостей, відповідно за умови внесення таких змін сума цього Договору може як збільшуватись так і зменшуватись. У випадку, якщо збільшення загальної вартості цього Договору неможливе у зв’язку із фактичним обсягом фінансування видатків Споживача, або так само з урахуванням обсягів затверджених у встановленому порядку асигнувань Споживача, Сторони можуть внести зміни до цього Договору в частині збільшення ціни на електричну енергію керуючись п. п. 2 п. 19 Особливостей, при цьому така зміна не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в цьому Договорі. В якості документального підтвердження коливання ціни на електричну енергію на ринку, що відбулося з моменту укладення цього Договору або останнього внесення змін до цього Договору в частині зміни ціни за одиницю товару, Сторонами приймається у вигляді витягу з веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua), що надається Постачальником разом із зверненням до Споживача щодо зміни ціни на електричну енергію. Зміна ціни на електричну енергію здійснюється пропорційно коливанню середньозваженої ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед” (відсоток збільшення ціни на електричну енергію не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) середньозваженої ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед”), при цьому до розрахунку приймаються середньозважені ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед”) за підсумками відповідних періодів, що передбачені згідно абз. 2 п. 13.5. цього Договору. Споживач має право відмовитись від зміни ціни за одиницю товару відповідно до цього абзацу без настання будь-яких наслідків згідно цього Договору у випадках, якщо коливання середньозваженої ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед” не призводить до збільшення ціни на електричну енергію, що передбачена цим Договором, та з урахуванням складових, що визначають ціну на електричну енергію згідно цього Договору. Згорнути
Додаткова потреби ➤ РАДНИК, портал
25 Серпня 2023
Читати відповідьДоброго дня. Замовник планує здійснити закупівлю запчастин для транспортних засобів за кодом ДК 021:2015 34330000-9 – Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів в межаж бюджетного року... Розгорнути
Доброго дня. Замовник планує здійснити закупівлю запчастин для транспортних засобів за кодом ДК 021:2015 34330000-9 – Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів в межаж бюджетного року на суму до 100 000 грн. шляхом укладення прямих договрів. Наразі, укладено договорів на суму 60 000 грн. При цьому, замовнику виділяють субвенцію на запчастини у розмірі 60 000 грн. Як вчинити в цій ситуації? Оголошувати відкриті торги з оляду на те, що очікувана вартість складає 100 тис. (40 тис. планових + 60 тис. нововиділених)? Чи можна предмет закупівлі в такому випадку розглядати як новий? Згорнути
Вибір коду ДК ➤ РАДНИК, портал
25 Серпня 2023
Читати відповідьПідкажіть, будь ласка, за яким кодом ДК 021:2015 можна закуповувати нові запасні частини до хірургічного обладнання, які потім будуть встановлені в це обладнання замість старих? Окремого коду для прибдання таких... Розгорнути
Підкажіть, будь ласка, за яким кодом ДК 021:2015 можна закуповувати нові запасні частини до хірургічного обладнання, які потім будуть встановлені в це обладнання замість старих? Окремого коду для прибдання таких запасних частин в класифікаторі не передбачено, тож як правильно обрати код ДК для такої закупівлі? Дякую! Згорнути
Гранична сума витрат ➤ РАДНИК, портал
25 Серпня 2023
Читати відповідьПри плануванні закупівлі транспортних послуг (60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм) установам, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету, необхідно дотримуватися граничних витрат, визначених постановою КМУ від 04.04.2001 №332... Розгорнути
При плануванні закупівлі транспортних послуг (60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм) установам, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету, необхідно дотримуватися граничних витрат, визначених постановою КМУ від 04.04.2001 №332 “Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету” (далі- Постанова). Пунктом 5 Постанови визначено, що державні органи, а також установи та організації, які утримуються за рахунок державного бюджету, укладають договори оренди легкових автомобілів, вартість яких не перевищує граничних сум витрат, затверджених цією постановою. Прошу надати роз”яснення: граничну суму витрат, визначену Постановою ( 1200,0 тис.грн для членів КМУ), має не перевищувати сума договору на закупівлю транспортних послуг чи вартість автомобіля, яким буде надано транспортні послуги? Чи включає ця сума ПДВ? Згорнути
Оголошення ЗЦП ➤ РАДНИК, портал
25 Серпня 2023
Читати відповідьПідкажіть, будь-ласка, при оголошенні ЗЦП замовник може зазначати різну інформацію: умови оплати, поставки тощо. Чи має право Замовник при оголошенні ЗЦП зазначити наступне: “У зв’язку з необхідністю закупівлі товарів належної... Розгорнути
Підкажіть, будь-ласка, при оголошенні ЗЦП замовник може зазначати різну інформацію: умови оплати, поставки тощо. Чи має право Замовник при оголошенні ЗЦП зазначити наступне: “У зв’язку з необхідністю закупівлі товарів належної якості, переможець відбору під час укладення Договору повинен надати завірену учасником копію гарантійного листа виробника та/або офіційного представника та/або заявника яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом договору, у кількості відповідно до специфікації, зі строками придатності та в терміни, визначені цим договором. У разі не надання відповідних гарантійних листів, переможець відбору вважається таким, що відмовився від підписання договору”? Дякую Згорнути
Звіт про виконання договору ➤ РАДНИК, портал
25 Серпня 2023
Читати відповідьНа адресу Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи Полтавської міської ради звернувся Народний Депутат України з приводу питання щодо оприлюднення звітів про виконання договорів відповідно до програми «Полтавський... Розгорнути
На адресу Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи Полтавської міської ради звернувся Народний Депутат України з приводу питання щодо оприлюднення звітів про виконання договорів відповідно до програми «Полтавський спротив у 2022-2024 роках» яка містить гриф «Для службового користування» Закупівлі відповідно до програми «Полтавський спротив у 2022-2024 роках» яка містить гриф ДСК проводяться відповідно до п.13 пп.1 особливостей за постановою 1178 : 13. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: 1) інформація, що повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів та/або в тендерній документації, належить до інформації з обмеженим доступом або коли її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, та/або безпеці об’єктів енергетичної чи газової інфраструктури, та/або об’єктів електроенергетики, та/або об’єктів розробки чи видобування вуглеводнів, за наявності відповідного обґрунтування; Разом з тим Департамент з питань ЦЗ та ОР звертався на майданчик Zapunki. Prom з питання щодо закриття інформації про назву та місце постачальника та замовника, перелік майна та його к-ть. На що отримали відповідь «дякуємо за звернення. Максим, даного функціоналу не передбачено нормативними документами. Питання – чи потрібно публікувати звіт про виконання договору який заключений відповідно до п.13 пп.1 особливостей, на виконання програми яка містить гриф для службового користування. Підставою для накладення цього грифу були звернення від військових, які звернулися з проханням обмежити відкритий доступ до цієї програми. Згорнути
Висновок по моніторингу ➤ РАДНИК, портал
25 Серпня 2023
Читати відповідьДоброго дня. Підкажіть, будь-ласка. ДАСУ у висновку по моніторингу зазначила наступне: “Також моніторингом розгляду тендерної пропозиції … встановлено, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник... Розгорнути
Доброго дня. Підкажіть, будь-ласка. ДАСУ у висновку по моніторингу зазначила наступне: “Також моніторингом розгляду тендерної пропозиції … встановлено, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз’яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. При цьому, у складі тендерної пропозиції не надано лист-роз’яснення в довільній формі про не надання документу про створення такого об’єднання, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу 5 тендерної документації”. Чи правомірний висновок ДАСУ, адже подання документу про створення такого об’єднання вимагалося ТД лише у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників? Згорнути
Поточний ремонт дороги ➤ РАДНИК, портал
25 Серпня 2023
Читати відповідьПредмет закупівлі роботи з утримання вулично-шляхової мережі (поточний ремонт дороги по селу вулиці Шевченка с.Стратіївка вартість до 200,тисяч грн. Предмет закупівлі роботи з утримання вулично-шляхової мережі (поточний ремонт з’їду з... Розгорнути
Предмет закупівлі роботи з утримання вулично-шляхової мережі (поточний ремонт дороги по селу вулиці Шевченка с.Стратіївка вартість до 200,тисяч грн. Предмет закупівлі роботи з утримання вулично-шляхової мережі (поточний ремонт з’їду з вулиці Шевченка с.Стратіївка на польову дорогу с.Любомирка ) вартість до 200,тисячгрн. Предмет закупівлі роботи з утримання вулично-шляхової мережі (поточний ремонт в’їзду на вулицю Шевченка с.Стратіївка із дороги державного значення Р33 ) вартість до 200,тисяч грн. Чи можливо ці роботи зробити трьома предметами(чи не буде порушенням поділу) якщо на балансі рахується вулиця Шевченка без поділу на з’їзд та в’їзд Згорнути
Зміна системи оподаткування ➤ РАДНИК, портал
24 Серпня 2023
Читати відповідьМи є платниками ПДВ. На період воєнного стану переходили на єдиний податок. З 1 серпня знову перейшли на ПДВ. Як бути з договорами по закупівлях – ПДВ нараховувати на суму... Розгорнути
Ми є платниками ПДВ. На період воєнного стану переходили на єдиний податок. З 1 серпня знову перейшли на ПДВ. Як бути з договорами по закупівлях – ПДВ нараховувати на суму Договору чи витягати із суми Договору Згорнути
Доручення на укладення договору ➤ РАДНИК, портал
24 Серпня 2023
Читати відповідьЯкщо учасник закупівлі ФОП чи може він надати доручення на укладення договору про закупівлю іншій особі? та чи потрібно його оформляти нотаріально. Якщо учасник ТОВ чи може він надати доручення... Розгорнути
Якщо учасник закупівлі ФОП чи може він надати доручення на укладення договору про закупівлю іншій особі? та чи потрібно його оформляти нотаріально. Якщо учасник ТОВ чи може він надати доручення на укладення договору про закупівлю іншій особі яка не є в штаті товариства? та чи потрібно його оформляти нотаріально. Згорнути