Визначення вартості робіт ➤ РАДНИК, портал
15 Вересня 2023
Читати відповідьПідприємство проводить роботи по будівництву об’єкта, при цьому проводить окремо закупівлі по проектно-кошторисній документації, фотозйомки об’єкту, контрольно-геодезичне знімання по об’єкту, здійснення авторського нагляду за будівництвом об’єкту, погодження проектної документації прокладання... Розгорнути
Підприємство проводить роботи по будівництву об’єкта, при цьому проводить окремо закупівлі по проектно-кошторисній документації, фотозйомки об’єкту, контрольно-геодезичне знімання по об’єкту, здійснення авторського нагляду за будівництвом об’єкту, погодження проектної документації прокладання інженерних комунікацій в експлуатаційній зоні газопроводів по об’єкту, послуги з обстеження зелених насаджень до робочого проекту по об’єкту, виготовлення чергового кадастрового плану (формат А4) земельної ділянки по об’єкту, погодження робочого проекту по об’єкту. Кожна робота по одному об’єкту складає меньше 1,5 млн грн, а загальна вартість витрат за всіма роботами по одному об’єкту складає більше 1,5 млн.грн. Як при цьому керуватись Порядком 1178 та визначати вартість закупівель? По роботам окремо чи по об’єкту загалом? Згорнути
Довідка з реєстру НАЗК ➤ РАДНИК, портал
15 Вересня 2023
Читати відповідьможна будь ласка уточнення щодо підтвердження відсутності підстав по підпункту 3 пункту 47 для Переможців, потрібно вимагати інформацію з НАЗК чи ні? Дякую
Підтвердження ступеня локалізації ➤ РАДНИК, портал
15 Вересня 2023
Читати відповідьВітаю, Шановні колеги. Порядком підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, передбачено, що в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі,... Розгорнути
Вітаю, Шановні колеги. Порядком підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, передбачено, що в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, встановлюється вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015. Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні. Питання наступне, чи повинен учасник закупівлі колісного транспортного засобу, який є у переліку локалізації, надавати сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015? Вимогами наче передбачено для колісних транспортних засобів окремий документ (сертифікат відповідності транспортних засобів), а не додатковий. Дякую. Згорнути
Зміна ціни договору ➤ РАДНИК, портал
15 Вересня 2023
Читати відповідьза результатами відкритих торгів, замовником укладено договір з постачальником, який на момент укладання договору був на системі оподаткування 2% (єдиний податок), тобто договір укладено без ПДВ. Наразі від постачальника отримано... Розгорнути
за результатами відкритих торгів, замовником укладено договір з постачальником, який на момент укладання договору був на системі оподаткування 2% (єдиний податок), тобто договір укладено без ПДВ. Наразі від постачальника отримано лист про те що він переходить на систему оподаткування 5% (з 1 серпня 2023 року,) але це також спрощена система оподаткування і договір як був так і лишається без ПДВ. При цьому постачальник, керуючись пп. 6 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 звернувся з пропозицією збільшити вартість договору, так як він перейшов на 5% . Чи правомірні дії постачальника? Чи цей ризик постачальник повинен був врахувати під час участі у тендері, так як це спрощена система оподаткування і цей податок сплачує він самостійно? Згорнути
Покращення якості предмета закупівлі ➤ РАДНИК, портал
15 Вересня 2023
Читати відповідьТреба внести зміни в Договорі та Додатках до Договору (Розрахунок-Кошторис) згідно підпункту 3 пункту 19 Особливостей – змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань... Розгорнути
Треба внести зміни в Договорі та Додатках до Договору (Розрахунок-Кошторис) згідно підпункту 3 пункту 19 Особливостей – змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Треба замінити дизельний генератор PERKІNS 50, резервною потужністю 50 кВА на дизельний генератор CUMINS 100, потужністю 100 кВа. (При цьому вартість послуги не змінюється)!!! ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ (ЗАКУПІВЛІ) – ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування (послуги проектування, погодження та проведення експертизи проектної документації: -Капітальний ремонт вводу 1 РП 0,4 кВ зі встановленням та підключенням дизельного генератора PERKІNS 50, резервною потужністю 50 кВА до вводу 1 РП0,4кВ за адресою: м. Павлоград, вул. Дніпровська, 241). Сума Договору не змінюється. Чи правомірно змінювати в Договорі – Розділ 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ на “ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування (послуги проектування, погодження та проведення експертизи проектної документації: -Капітальний ремонт вводу 1 РП 0,4 кВ зі встановленням та підключенням дизельного генератора CUMINS 100, потужністю 100 кВа до вводу 1 РП0,4кВ за адресою: м. Павлоград, вул. Дніпровська, 241)”? Згорнути
Щодо прямого договору по п. 11 ➤ РАДНИК, портал
15 Вересня 2023
Читати відповідьПОСТАНОВА від 12 жовтня 2022 р. N 1178 Київ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії... Розгорнути
ПОСТАНОВА від 12 жовтня 2022 р. N 1178 Київ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Із змінами і доповненнями, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 1 вересня 2023 року N 952 11. Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. У разі здійснення закупівлі, вартість якої є меншою, ніж 50 тис. гривень, без використання електронної системи закупівель замовник не оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Питання : 1. Чи можно, керуючись п.11 провести закупівлю послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, без застосування відкритих торгів, шляхом укладання прямого договору. 2. Чи потрібно додавати до звіту такої закупівлі договір та обгрунтування (про закупівлю проведеною без електронної системи). З повагою, Комір Олександр 098 66 40 537 ЗКАТП 082801 «Комунсантрансекологія» ЄДРПОУ 03345685 Згорнути
Закупівля ліків ➤ РАДНИК, портал
15 Вересня 2023
Читати відповідьДобрий день Чи потрібно замовнику, який знаходиться в зоні активних бойових дій, використовувати прозоро марект, для закупівлі товару який є в переліку ? “ПЕРЕЛІК лікарських засобів та медичних виробів, закупівля... Розгорнути
Добрий день Чи потрібно замовнику, який знаходиться в зоні активних бойових дій, використовувати прозоро марект, для закупівлі товару який є в переліку ? “ПЕРЕЛІК лікарських засобів та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу” Згорнути
Термін дії тендерної пропозиції ➤ РАДНИК, портал
13 Вересня 2023
Читати відповідьВідповідно до п. 31 Особливостей – Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається... Розгорнути
Відповідно до п. 31 Особливостей – Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. ПРАКТИЧНЕ ПИТАННЯ: Термін дії тендерної пропозиції встановлено 90днів. Наразі триває друге оскарження. Термін 90 днів спливає 4.10.2023. Які дії замовника? Чи повинен він усім відправляти вимогу, якщо 3 пропозиції з 5 відхилені безповоротно. Якщо замовник не направить вимогу, чи буде це порушенням? Якщо учасник не надасть заяву щодо подовження тендерної пропозиції, Замовник його відхиляє з цієї причини? Якщо один з учасників у складі ТП вже надав довідку, що у випадку оскарження чи інших подій термін дії пропозиції вважається подовженим. Чи вважати цю заяву згодою на подовження? Чи є технічна можливість надати таку заяву Учаснику під час процедури оскарження через електронну систему закупівель? Якщо вона надійде просто листом на підприємство, вона матиме юридичну силу? Згорнути
«Прямий» договір ➤ РАДНИК, портал
13 Вересня 2023
Читати відповідьДоброго дня. Чиє порушенням з боку замовника укладення договору за Закупівлею без використання електронної системи (прямий договір) із фізичною або юридичною особою, якщо така особа відповідно до Зведених відомостей про... Розгорнути
Доброго дня. Чиє порушенням з боку замовника укладення договору за Закупівлею без використання електронної системи (прямий договір) із фізичною або юридичною особою, якщо така особа відповідно до Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу в 2023 році притягаласть до відповідльності? Чи є притягнення особи до відповідальності підставою для розірвання договору? Яка відповідльність для замовника за укладення договору за таких обставин? Чи є це порушенням п.п. 4 п. 47 Особливостей? Дякую Згорнути
Відповідність кваліфікаційним критеріям ➤ РАДНИК, портал
13 Вересня 2023
Читати відповідьСлужба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області звертається із запитом щодо надання пояснень стосовно документального підтвердження учасником інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про... Розгорнути
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області звертається із запитом щодо надання пояснень стосовно документального підтвердження учасником інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законодавство щодо закупівель не містить визначення поняття «працівник», однак інші законодавчі та нормативні акти розтлумачують хто є працівником. Так, відповідно до ст.2 Кодексу законів про працю України: – працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою (ст.2); – трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем – фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець – фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін (абзац 1 ст.21). Відповідно до ст.626 Цивільного кодексу України, договір (в тому числі цивільно-правовий) — це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Його учасниками є замовник та виконавець. Він може укладатися у формі договору підряду (регулюється гл. 61 ЦКУ) або договору надання послуг (гл. 63. ЦКУ). Слід зазначити, що договори цивільно – правового характеру мають визначати конкретний обсяг виконуваної роботи, відповідні строки її виконання тощо, інакше вказані відносини трактуються як скриті трудові відносини, що є порушенням законодавства про працю і матимуть відповідні наслідки. Виходячи з наведеного виникає питання: чи може виступати сторона цивільно – правового договору як працівник учасника для підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»? При здійсненні закупівель Замовник має дотримуватись як законодавства про публічні закупівлі, так і законодавства в цілому. Згорнути