Закупівля послуг їдалень ➤ РАДНИК, портал
28 Вересня 2023
Читати відповідьДоброго дня. 26.02.2022 року була проведена Переговорна процедура (скорочена) (Відсутність конкуренції з технічних причин). Ідентифікатор закупівлі UA- 2022-01-26-006180-c. Предмет закупівлі – Організація гарячого харчування для учнів 1-4 класів та пільгових... Розгорнути
Доброго дня. 26.02.2022 року була проведена Переговорна процедура (скорочена) (Відсутність конкуренції з технічних причин). Ідентифікатор закупівлі UA- 2022-01-26-006180-c. Предмет закупівлі – Організація гарячого харчування для учнів 1-4 класів та пільгових категорій філії «Петрівська гімназія з дошкільним відділенням» Старокозацького опорного закладу загальної середньої освіти Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області – код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 55510000-8 Послуги їдалень. Був укладений Договір з ФОП Хлівна Наталія Михайлівна (Обгрунтування на проведення Переговорної процедури наведене нижче). Моніторингом від 23.08.2022року було визнано неправомірність застосування Переговорної процедури. За висновком моніторингу повинні були проводитись Відкриті торги. Зараз існує наявна потреба в організації послуг з гарячого харчування для учнів 1-4 класів , за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 «Послуги їдалень» і виникає питання – за якою процедурою здійснювати закупівлю? Адже на сьогоднішній день укладений 3-х сторонній Договір оренди нерухомого майна №26/2021 від 01.11.2021року між між Старокозацької сільської радою Білгород-Дністровського району Одеської області , Фізичною особою-підприємцем Хлівна Наталія Михайлівна та Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради. Договір укладений строком на 5 років Переговорна процедура (скорочена). Обгрунтування: 01 листопада 2021 року між Старокозацької сільської радою Білгород-Дністровського району Одеської області та Фізичною особою-підприємцем Хлівна Наталія Михайлівна заключено Договір № 26/2021 оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності Старокозацької територіальної громади, балансоутримувачем якого є Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області. Об’єктом оренди є: Нежитлові приміщення №17, 18, 19 будівлі школи філії «Петрівська гімназія з дошкільним відділенням» Старокозацького опорного закладу загальної середньої освіти Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, площею 39 кв.м., розташованої за адресою: Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Петрівка, вул. Звягінцева Б.Г., буд 6. Згідно абз.4 п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо товар (послуга) може бути поставлений виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Враховуючи вищевикладене, а також з технічних причин, надання послуги з організації гарячого харчування для потреб Замовника може бути забезпечено тільки Учасником. У зв’язку із потребою у здійсненні закупівлі послуг за предметом закупівлі Організація гарячого харчування для учнів 1-4 класів та пільгових категорій філії «Петрівська гімназія з дошкільним відділенням» Старокозацького опорного закладу загальної середньої освіти Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області – код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 55510000-8 Послуги їдалень у 2022 році, з метою забезпечення учнів гарячим харчування, закупівля відповідних послуг повинна бути здійснена у Фізичної особи-підприємця Хлівна Наталія Михайлівна. Отже, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки приміщення знаходяться в оренді в Учасника. Надання послуг згідно предмету закупівлі іншими учасниками є неможливим, а тому з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі на підставі п.2 ч.2 ст.40 Закону. Неукладання або несвоєчасне укладання договорів з ФОП Хлівна Н. М. на організацію гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій призведе до припинення/обмеження організації харчування у навчальних закладах. Висновок моніторингу: Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена). Так, 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена). За результатами аналізу питання наявності умов застосування переговорної процедури (скорочена) встановлено наступне. Відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена), оприлюдненого в електронній системі закупівель 26.01.2022, переговорна процедура (скорочена) застосована Замовником за умови відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена Замовником. Замовник за результатами застосування переговорної процедури (скорочена) уклав з ФОП Хлівна Наталія Михайлівна Договір на загальну суму 279 404,88 грн без ПДВ. Водночас здійснивши аналіз процедур закупівель в електронній системі Prozorro встановлено, що на послуги їдалень, які є предметом закупівлі, існує відкритий конкурентний ринок, що підтверджується рядом закупівель, які проведені замовниками за конкурентними процедурами закупівель, за результатами яких укладено договори з товариством з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ», товариством з обмеженою відповідальністю «ТОНАР К», товариством з обмеженою відповідальністю «Глорія-2008», фізичною особою-підприємцем Левчук Сергій Іванович, Приватним підприємством «Раціон Груп», тощо. Таким чином, Замовником безпідставно застосовано переговорну процедуру (скорочена), оскільки існує відкритий конкурентний ринок на закупівлю послуг їдалень, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 40 Закону. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 щодо застосування переговорної процедури (скорочена) із обґрунтуванням застосування зазначеної процедури «Відсутність конкуренції з технічних причин», Замовник 25.08.2022 надав пояснення, які не спростовують факту встановленого порушення. Виявлено порушення (так/ні) Так Згорнути
Визначення робіт по об’єктно ➤ РАДНИК, портал
28 Вересня 2023
Читати відповідьНа балансі Сумського державного університету імені А.С.Макаренка є три корпуси: 1) Головний корпус який був ведений в експлуатацію 1972 році має інвентарний номер 10310009; 2) філологічний факультет (корпус) який був... Розгорнути
На балансі Сумського державного університету імені А.С.Макаренка є три корпуси: 1) Головний корпус який був ведений в експлуатацію 1972 році має інвентарний номер 10310009; 2) філологічний факультет (корпус) який був ведений в експлуатацію 1974 році має інвентарний номер 10310010; 3) прибудова (фізико-математичний корпус) який був ведений в експлуатацію 1976 році має інвентарний номер 10310011; Всі корпуси з’єднанні між собою внутрішніми переходами та мають одну адресу м.Суми, вул. Роменська, 87. Чи буде вважатися три будівлі корпусів одним об’єктом при визначенні предмету закупівлі робіт? Чи буде правомірним укладанням трьох окремих договорів без використання електронної системи відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Згорнути
Закупівля робіт ➤ РАДНИК, портал
28 Вересня 2023
Читати відповідьНа сесії виділили кошти на капітальний ремонт санвузлів 6,5 млн грн, на технічний нагляд по кап. ремонту 91 тис, на авторський нагляд по кап. ремонту санвузлів, також виділи 650 тисяч... Розгорнути
На сесії виділили кошти на капітальний ремонт санвузлів 6,5 млн грн, на технічний нагляд по кап. ремонту 91 тис, на авторський нагляд по кап. ремонту санвузлів, також виділи 650 тисяч на розробку проєктної документації по капітальному ремонту їдальні. Усі кошти виділено по об’єкту за однією адресою. Питання: чи потрібно проводити відкриті торги на розробку ПКД для їдальні та таехнічний нагляд? Або ж вони не сумуються з капітальним ремонтом санвузлів і можна заключити прямі договори? І якщо можна зробити прямі договори, то як це аргументувати, об’єкт наче один. Згорнути
Визначення предмета закупівлі ➤ РАДНИК, портал
28 Вересня 2023
Читати відповідьСклалася наступна ситуація із закупівлею програмного забезпечення для бухгалтерського обліку. В проєкті договору отриманому від постачальника послуг ми отримали специфікацію з найменням 4 послуг, що включають: 1) модуль Звітність 2)... Розгорнути
Склалася наступна ситуація із закупівлею програмного забезпечення для бухгалтерського обліку. В проєкті договору отриманому від постачальника послуг ми отримали специфікацію з найменням 4 послуг, що включають: 1) модуль Звітність 2) модуль Зарплата 3) трансофрмація даних 4) супроводження програмного забезпечення (тех.підтримка). Ми можемо укласти 2 договора: перший договір з кодом 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку (пункти 1-3), а в другий договір залишити пункт 4 (супроводження) за кодом 7226000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням ? Це не буде поділом предмета закупівлі (бо коли технічна підтримка входить у вартість пакетів бухг. програм то проводимо за одним кодом ДК) ? Згорнути
Внесення змін до договору ➤ РАДНИК, портал
28 Вересня 2023
Читати відповідьПідкажіть будь ласка що і як треба робити у такій ситуації. Один договір у нас укладений з ТОВ ОВІС ТРЕЙД до 31.12.2023 на постачання електроенергії за кошти місцевого бюджету (електроенергія... Розгорнути
Підкажіть будь ласка що і як треба робити у такій ситуації. Один договір у нас укладений з ТОВ ОВІС ТРЕЙД до 31.12.2023 на постачання електроенергії за кошти місцевого бюджету (електроенергія – товар). Інший укладено на послуги з розподілу електроенергії з Обленерго – монополістом надання таких послуг (прямий договір) на суму 158,6 тис.грн.. який діє до 31.12.2023. Але цих коштів не вистачить до кінця року. На постачання електроенергії коштів достатньо і є можливість їх частину перекинути на розподіл електроенергії. Як правильно все це оформити. Додаткова угода на зменшення суми договору з ТОВ ОВІс ТРЕЙД на підставі п.п. 1 п. 19 Особливостей так чи ні? А як правильно оформити відносини з Обленерго з надання послуг з розподілу електроенергії? Що треба укладати новий договір чи додаткову угоду на збільшення суми договору? Якщо новий договір, чи можуть одночасно існувати два укладених договора з одним постачальником на один предмет закупівлі терміном дії до 31.12.2023? Якщо укладати додаткову угоду на збільшення суми договору, на підставі яких пунктів Особливрстей? Згорнути
Локалізація при закупівлі робіт ➤ РАДНИК, портал
28 Вересня 2023
Читати відповідьДоброго дня. Замовник планує оголосити закупівлю робіт з капітального ремонту (відкриті торги з особливостями) на суму 2 млн.грн. Згідно ПКД в локальних кошторисах (технічному завданні) є трансформатори на суму 50000,00... Розгорнути
Доброго дня. Замовник планує оголосити закупівлю робіт з капітального ремонту (відкриті торги з особливостями) на суму 2 млн.грн. Згідно ПКД в локальних кошторисах (технічному завданні) є трансформатори на суму 50000,00 грн. Чи потрібно в ТД включати вимогу щодо локалізації, адже вартість трансформаторів не перевищує 200,00 тис. грн.? Чи локалізація застосовується до робіт, якщо вартість самих робіт перевищує 200,00 тис.грн.? Дякую. Згорнути
Закупівля поточного ремонту ➤ РАДНИК, портал
28 Вересня 2023
Читати відповідьВідповідно до п 3 Наказу Мінекономіки №708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Чи мають... Розгорнути
Відповідно до п 3 Наказу Мінекономіки №708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Чи мають плюсуватися суми поточних ремонтів приміщень, які розташовані в одній будівлі, якщо такі ремонти проводяться протягом року? Та чи має право замовник знову укласти прямий договір, якщо поточний ремонт першого приміщення був проведений на початку року шляхом укладання прямого договору, а потреба в поточному ремонті другого приміщення виникла вже зараз, та не була передбачена заздалегідь. Загальна сума по обом ремонтам за рік перевищить 200 тис. грн. Згорнути
Річний план для допорогів ➤ РАДНИК, портал
28 Вересня 2023
Читати відповідьскажіть чи на кожну закупівлю без використанння ЕСЗ потрібно робити план і протокол чи можна об’єднати декілька закупівель в один план?
Повторне здійснення запиту пропозиції ➤ РАДНИК, портал
28 Вересня 2023
Читати відповідьОголосили закупівлю через Прозоро-маркет, закупівля не відбулася можемо оголосити нову закупівлю через Маркет, але підняти очікувану вартість?
Укладення прямого договору ➤ РАДНИК, портал
28 Вересня 2023
Читати відповідьНе відбулися відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції . Плануємо укласти прямий договір за виключеннями. Чи можемо ми закупити товар у закордонного постачальника. Зразок тендерної документації з Радника в... Розгорнути
Не відбулися відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції . Плануємо укласти прямий договір за виключеннями. Чи можемо ми закупити товар у закордонного постачальника. Зразок тендерної документації з Радника в сфері публічних закупівель. Нічого не змінювали.Дякуємо. Згорнути