1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
-
На етапі укладення договору виявлено, що закупівлі немає у плані26 Березня 2025
Оголошено запит пропозицій постачальника на підставі раніше опублікованого плану, але на етапі укладення договору виявлено, що план не прив’язався до закупівлі. Майданчик дозволив опублікувати закупівлю не видаючи ніякі помилки. Техпідтримка... Розгорнути
-
Б/у автогідропідіймач та норми локалізації26 Березня 2025
Прошу Вас надати роз’яснення щодо локалізації товару, а саме закупівлі б/у автогідропідіймача за власні кошти підприємства. Чи обов’язкове застосування локалізації товару до даної закупівлі. Орієнтонвна вартість 4 млн. грн. Дякую... Розгорнути
-
Якщо учасник не виправить невідповідність протягом 24 годин, відхиляти?26 Березня 2025
Оголошено відкриті торги з особливостями. Предметом закупівлі є “Багатофункціональний пристрій” за кодом ДК 021:2015(CPV) – 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. У тендерній документації зазначено, що на... Розгорнути
-
Як підтвердити коливання цін на ринку товару26 Березня 2025
Постачальник надіслав лист про підняття ціни. як підтвердити коливання цін на ринку товару?Якими органами? чи краще розривати договір?
-
Закупівля за пп 6 п 13 Особливостей, які документи вимагати від учасника26 Березня 2025
запитання стосовно пп 6 п 13 Особливостей. Коли тендер не відбувся і виходим на заключення договору. Які документи необхідно надати Постачальнику згідно тендерної документації? Всі – для учасника і переможця,... Розгорнути
-
Закупівля для НУШ26 Березня 2025
Цікавить закупівля товарів для НУШ згідно з інструментом Ukraine Facility. Можливо у вас є інформація на якій стадії планові зміни до Особливостей. Чи може допомогти Радник з публічних закупівель з... Розгорнути
-
Закупівля додаткових робіт за основним договором?25 Березня 2025
В процесі виконання будівельно монтажних робіт (на початку) у підрядника виникли додаткові роботи, без виконання яких він не може продовжити виконання робіт за договором. Необхідне коригування проєкта. Питання: чи можливо... Розгорнути
-
Дії замовника у випадку зміни джерела фінансування21 Березня 2025
Ми КНП, у нас укладено договір підряду на капітальний ремонт на 2024-2025 р.р. Джерелом фінансування в Плані закупівлі було зазначено – місцевий бюджет. Зараз виникла потреба внести зміни до Джерела... Розгорнути
-
Чи є дискримінаційною вимога щодо надання висновку СЕС у публічних закупівлях після його скасування з 1 жовтня 2023 року?21 Березня 2025
чи є дискримінаційна вимога щодо висновку СЕС, коли з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів... Розгорнути
-
Закупівля бензину з урахуванням 26-х змін до Особливостей 117821 Березня 2025
Доброго дня! Постановою від 11.03.2025 №277 внесені 26-ті зміни до Особливостей, 12.03.2025 комунальним підприємством в ЕСЗ оприлюднена закупівля, предмет закупівлі Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони), в якій встановлено один... Розгорнути
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійтизателефонуємо Вам найближчим часом!