Зміна уповноваженої особи ➤ РАДНИК, портал
08 Грудня 2023
Читати відповідьЯк відобразити звільнення уповноваженої особи на майданчику. На нового працівника (уповноважену особу) ще не поклали обов’язки. Працівник звільняється, та як працівникові відобразити зміни на майданчику у зв’язку зі своїм звільненням.
Збільшення суми забезпечення виконання договору ➤ РАДНИК, портал
08 Грудня 2023
Читати відповідьПитання, при укладенні договору за результатами проведення відкритих торгів вимагалось забезпечення виконання Договору у вигляді банківської гарантії 5 відсотків від суми договору. Чи потрібно при укладенні додаткової угоди на збільшення... Розгорнути
Питання, при укладенні договору за результатами проведення відкритих торгів вимагалось забезпечення виконання Договору у вигляді банківської гарантії 5 відсотків від суми договору. Чи потрібно при укладенні додаткової угоди на збільшення суми договору та строку дії на 20 відсотків вносити постачальнику зімни до банківської гарантії, шляхом продовження її строку дії та збільшенні суми банківської гарантії ? Згорнути
Закупівля газу ➤ РАДНИК, портал
08 Грудня 2023
Читати відповідьДоброго ранку! На закупівлю природного газу вийшли учасники, що робити в даній ситуації? Дякую.
Оборонні закупівлі у монополістів ➤ РАДНИК, портал
08 Грудня 2023
Читати відповідьМи замовник у сфері оборони та проводимо оборонні закупівлі згідно КМУ від 11.11.2022 №1275. Тому виникає питання який порядок придбання товарів, робіт чи послуги, якщо вони можуть бути виконані, поставлені... Розгорнути
Ми замовник у сфері оборони та проводимо оборонні закупівлі згідно КМУ від 11.11.2022 №1275. Тому виникає питання який порядок придбання товарів, робіт чи послуги, якщо вони можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання (відсутність конкуренції з технічних причин або необхідність захисту прав інтелектуальної власності). Дякую. Згорнути
Збільшення ціни договору ➤ РАДНИК, портал
08 Грудня 2023
Читати відповідьНашою установою (управлінням культури) на початку 2023 року укладено договір на постачання теплової енергії у відповідності до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №... Розгорнути
Нашою установою (управлінням культури) на початку 2023 року укладено договір на постачання теплової енергії у відповідності до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (відсутність конкуренції з технічних причин). Умовами даного договору визначений тариф на постачання теплової енергії та щомісячний розмір плати за поставку теплової енергії (абонентське обслуговування). Слід зазначити, що умовами договору (з урахуванням п. 19 Особливостей) передбачено, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань в повному обсязі. У листопаді підприємство-надавач послуг піднімає (збільшує) розмір плати за поставку теплової енергії (абонентське обслуговування). Плата за абонентське обслуговування затверджується внутрішнім наказом по підприємству та визначається виконавцем комунальних послуг за їх фактичними витратами у розрахунку на 1 абонента/міс, в межах граничного розміру затвердженого постановою КМУ від 21.08.2019 р. № 808. Чи правомірно буде внести зміни до договору і згідно якого підпункту п.19 Особливостей? Згорнути
Закупівля спецодягу на 3 млн грн ➤ РАДНИК, портал
08 Грудня 2023
Читати відповідьЧи є інструмент, який дозволяє здійснити закупівлю спецодягу на 3 млн грн. без використання електронної системи закупівель,, у звязку з тим, що бюджетні кошти під цю потребу будуть виділені 20-23... Розгорнути
Чи є інструмент, який дозволяє здійснити закупівлю спецодягу на 3 млн грн. без використання електронної системи закупівель,, у звязку з тим, що бюджетні кошти під цю потребу будуть виділені 20-23 грудня 2023 року і закрити договір потрібно тільки у 2023 року Згорнути
Щодо перевірок ➤ РАДНИК, портал
08 Грудня 2023
Читати відповідьВітаю! Дуже цікавить думка спеціалістів Вашого видання! Замовник – Комунальне підприємство, яке підпорядковується ОБЛАСНІЙ раді, отримало лист від ДЕПАРТАМЕНТУ житлово-комунального господарства та будівництва ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ з ПРОХАННЯМ за 15... Розгорнути
Вітаю! Дуже цікавить думка спеціалістів Вашого видання! Замовник – Комунальне підприємство, яке підпорядковується ОБЛАСНІЙ раді, отримало лист від ДЕПАРТАМЕНТУ житлово-комунального господарства та будівництва ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ з ПРОХАННЯМ за 15 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі), якщо розмір бюджетного призначення дорівнює або перевищує 1 млн грн., подавати до Департаменту інформацію, що містить: обґрунтування очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі з урахуванням вимог наказу Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зі змінами; пакет документів стосовно запланованої закупівлі, зокрема оголошення, проект тендерної документації, проект договору тощо. Таке ПРОХАННЯ надіслано на виконання НАКАЗУ голови ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, НАЧАЛЬНИКА ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ «Про організацію роботи з попереднього опрацювання документів з проведення публічних закупівель», в якому керуючись Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про правовий режим воєнного стану», «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), враховуючи наказ Мінекономіки України від 18.02.2020№ 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зі змінами (далі – Методика), інші нормативно-правові акти з питань публічних закупівель та з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері під час організації та проведення публічних закупівель окремих товарів, робіт і послуг замовниками закупівель, які підпорядковуються голові обласної державної адміністрації (далі – Замовники), в умовах дії правового режиму воєнного стану НАКАЗАНО: 1. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам районних державних адміністрацій, начальникам районних військових адміністрацій за 10 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі) забезпечити підготовку та подання голові обласної державної адміністрації, начальнику обласної військової адміністрації інформації разом з пакетом документів (обґрунтування економічної/соціальної доцільності, комерційні пропозиції тощо) щодо проведення публічних закупівель окремих товарів, робіт і послуг Замовником. 2. РЕКОМЕНДУВАНО головам сільських, селищних, міських рад, начальникам сільських, селищних, міських військових адміністрацій (у разі утворення) за 15 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі) подавати головам районних державних адміністрацій, начальникам районних військових адміністрацій для узагальнення інформацію, що містить: обґрунтування очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі з урахуванням вимог Методики; пакет документів стосовно запланованої закупівлі, зокрема оголошення, проект тендерної документації, проект договору тощо. 3. РЕКОМЕНДУВАНО керівникам КОМУНАЛЬНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ, ЗАКЛАДІВ, ОРГАНІЗАЦІЙ, ЯКІ ПІДВІДОМЧІ ЗА ГАЛУЗЕВОЮ СПРЯМОВАНІСТЮ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛАМ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ, за 15 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі) подавати структурним підрозділам облдержадміністрації за галузевим спрямуванням для узагальнення інформацію, що містить: обґрунтування очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі з урахуванням вимог Методики; пакет документів стосовно запланованої закупівлі, зокрема оголошення, проект тендерної документації, проект договору тощо. 4. Головам районних державних адміністрацій, начальникам районних військових адміністрацій, керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації забезпечити аналіз та узагальнення інформації, отриманої від голів сільських, селищних, міських рад, начальників сільських, селищних, міських військових адміністрацій (у разі утворення) та комунальних некомерційних підприємств, установ, закладів, організацій, які підпорядковуються структурним підрозділам облдержадміністрації, на виконання цього наказу, та подання голові обласної державної адміністрації, начальнику обласної військової адміністрації за 10 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі) інформації разом з пакетом документів (обґрунтування економічної/соціальної доцільності, комерційна пропозиції тощо) щодо проведення публічних закупівель окремих товарів, робіт і послуг Замовниками за територіальним принципом. З огляду на вищевказане та те, що Замовник – Комунальне підприємство, яке підпорядковується ОБЛАСНІЙ раді, у випадку здійснення закупівель за власні кошти або кошти донора, виникають наступні питання: 1. Оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що моніторинг процедур публічних закупівель здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи в порядку та відповідно до статті 8 цього Закону, чи взагалі правомірний цей наказ? Чи не суперечить він чинному законодавству? 2. Чи зобов’язане Комунальне підприємство, яке підпорядковується ОБЛАСНІЙ раді виконувати ПРОХАННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ житлово-комунального господарства та будівництва ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, засноване на НАКАЗІ голови ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, НАЧАЛЬНИКА ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, в якому РЕКОМЕНДОВАНО надавати інформацію про закупівлі? 3. Чи має право будь-хто із вказаних установ, у випадку, якщо вони за результатами розгляду наданої Замовником ТД на виконання такого Наказу вважатимуть закупівлю недоцільною, або вважатиме такою, що не відповідає вимогам ЗУ та інших нормативно-правових актів тощо, впливати на проведення закупівлі, внесення змін до ТД тощо? Дякую! Згорнути
Допугода на 20% та закупівля медикаментів ➤ РАДНИК, портал
08 Грудня 2023
Читати відповідьДобрий день В поточному році було укладено договори через процедуру торгів з особливостями на придбання медикаментів та лікарськіх препаратів. Згідно переліку особливостей, в наступному році закупівля буде здійснена через прозорро... Розгорнути
Добрий день В поточному році було укладено договори через процедуру торгів з особливостями на придбання медикаментів та лікарськіх препаратів. Згідно переліку особливостей, в наступному році закупівля буде здійснена через прозорро маркет. Прошу надати розяснення чи можливе укладання додаткових угодкових угод на 20% до зазначених договорів (враховуючи, що самим договором передбачено прожовження на 20%) Згорнути
Обґрунтування потреби в Прозорро ➤ РАДНИК, портал
08 Грудня 2023
Читати відповідьУ новій статті є посилання на обгрунтування згідно двух документів. Не знайшрв обгрунтування в жодному з цих документів (710 та 1178). Які конкретно пункти ціх документів мались на увазі? Дякую.... Розгорнути
У новій статті є посилання на обгрунтування згідно двух документів. Не знайшрв обгрунтування в жодному з цих документів (710 та 1178). Які конкретно пункти ціх документів мались на увазі? Дякую. Новий функціонал у Prozorro: обґрунтування закупівель 372 6 Грудня 2023 Телеграм-канал “Тендерня” повідомляє, що тепер у замовника є опціональна можливість додати обґрунтування своєї закупівлі. Це допоможе краще комунікувати з громадськістю, щоб проводити тендери без непорозумінь- https://bit.ly/47JQqrF Йдеться саме про додатковий канал комунікації замовника, тож важливо не плутати цей функціонал з обґрунтуванням очікуваної вартості за Постановою КМУ №710 чи обґрунтуванням укладання прямого договору поза Prozorro за Постановою №1178. Згорнути
Відхилення при ЗПП ➤ РАДНИК, портал
08 Грудня 2023
Читати відповідьВ запиті пропозицій постачальників в електронному каталозі через електронну систему закупівель постачальник надава в Технічній специфікації товар, який не відповідає проєкту договору замовника (опис критеріїв Технічні характеристики предмета закупівлі не... Розгорнути
В запиті пропозицій постачальників в електронному каталозі через електронну систему закупівель постачальник надава в Технічній специфікації товар, який не відповідає проєкту договору замовника (опис критеріїв Технічні характеристики предмета закупівлі не заповнювався замовником в електронній системі закупівель, оскільки система не давала можливість створити таке оголошення з динамічним профелем). 1) На етапі визначення переможця як бути, оскільки відсутня підстава відхилення такого постачальника згідно Постанови № 822 “невідповідність пропозиції постачальника/переможця до проєкту договору замовника, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників? 2) Замовник відхиляє пропозицію переможця відбору, якщо постачальник: 1) не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку. Чи існують у законодавстві “особливі вимоги” для замовника зветатитися документально з проханням підписати договір в обов”язковому порядку, чи такі питання можна вирішити телефоном? Згорнути