Щодо укладання прямого договору ➤ РАДНИК, портал
16 Лютого 2024
Читати відповідьЩодо укладання договору з суб’єктом господарювання який разом із замовником перебувають під вирішальним впливом іншого замовника, без застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), в порядку пп.1 п.6 ст.3 Закону.... Розгорнути
Щодо укладання договору з суб’єктом господарювання який разом із замовником перебувають під вирішальним впливом іншого замовника, без застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), в порядку пп.1 п.6 ст.3 Закону. АТ «Дніпровська ТЕЦ» є замовником визначеним у пункті 4 частини 1 статті 2 цього Закону, а саме суб’єкт господарювання, який здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Згідно пп.1 п.6 ст.3 Закону передбачено, що цей Закон не застосовується у випадку, якщо замовники, визначені у пункті 4 частини 1 статті 2 цього Закону, здійснюють закупівлі таких предметів закупівлі: 1) товари, роботи і послуги, що виробляються, виконуються чи надаються на користь замовника або групи замовників афілійованим підприємством виключно для забезпечення діяльності такого замовника або групи замовників в окремих сферах господарювання. Для цілей цього Закону афілійованими підприємствами вважаються відокремлені підрозділи замовника, майно та операції яких зазначені в консолідованому балансі замовника, або суб’єкти господарювання, стосовно яких замовник має вирішальний вплив, або суб’єкти господарювання разом із замовником перебувають під вирішальним впливом іншого замовника. Під вирішальним впливом розуміються випадки, коли: замовнику належить частка у статутному капіталі юридичної особи, у тому числі суб’єкта господарювання, в розмірі більше ніж 50 відсотків; замовник володіє більшістю голосів у вищому органі управління суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання; На сьогодні НАК «Нафтогаз України» володіє пакетами акцій АТ «Дніпровська ТЕЦ» (99,9277%), який в свою чергу відноситься до аналогічної категорії замовника визначеною п.4 ч.1 ст.2 Закону. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО “НАФТОГАЗ БІОЕНЕРГІЯ” НАК “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” є дочірнім підприємством НАК «Нафтогаз України». На теперішній час в АТ «Дніпровська ТЕЦ» виникла необхідність у закупівлі консультаційних послуг, основна мета та суть яких надати рекомендації товариству, на фіксований місяць наперед щодо торгової стратегії для зниження частки продажу електроенергії товариства на балансуючому ринку за ціною позитивних небалансів РДН/ВДР. Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості). Пунктом 13 Особливостей передбачено випадки коли замовникам дозволено придбання товарів і послуг шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Норму передбачену пп.1 п.6 ст.3 Закону не було включено до п.13 особливостей, у зв’язку із чим просимо надати відповідь на запитання: 1. Чи буде законним укладання вищеозначеного договору між АТ «Дніпровська ТЕЦ» та ДП “НАФТОГАЗ БІОЕНЕРГІЯ” без проведення процедури закупівлі в порядку визначеному пп.1 п.6 ст.3 Закону? 2. Чи не буде порушенням Закону України «Про захист економічної конкуренції» укладання прямого договору між АТ «Дніпровська ТЕЦ» та ДП “НАФТОГАЗ БІОЕНЕРГІЯ” ? Згорнути
Щодо закупівлі комп’ютерної техніки ➤ РАДНИК, портал
16 Лютого 2024
Читати відповідьЗдійснюємо закупівлю комп’ютерної техніки через процедуру відкрих торгів. Підкажіть будь ласка яким технічним регламентам повинна відповідати техніка? Жодної прямої відсилки ніде немає.
Договір постачання електричної енергії ➤ РАДНИК, портал
16 Лютого 2024
Читати відповідьСклалася наступна ситуації: додатковими угодами продовжено термін дії договору на постачання електричної енергії до 31.03.24. Договір зареєстрований в Казначейській службі. Постачання електричної енергії за результами ВТО з лютого з переможцем... Розгорнути
Склалася наступна ситуації: додатковими угодами продовжено термін дії договору на постачання електричної енергії до 31.03.24. Договір зареєстрований в Казначейській службі. Постачання електричної енергії за результами ВТО з лютого з переможцем закупівлі. Отримали рахунок з розподілу електричної енергії і виявилось, що електричну енергію нам постачає “Постачальник останньої надії”. Як вийти з цієї ситуації. Згорнути
Використання електронного каталогу ➤ РАДНИК, портал
16 Лютого 2024
Читати відповідьПо кошторису на рік закладено 10млн.грн. на фармацевтичну продукцію (33600000-6). Мені, як уповноваженій особі, принесли вимогу закупити одні ліки на 72тис.грн, потім через тиждень ще одну вимогу на 120тис.грн. Я... Розгорнути
По кошторису на рік закладено 10млн.грн. на фармацевтичну продукцію (33600000-6). Мені, як уповноваженій особі, принесли вимогу закупити одні ліки на 72тис.грн, потім через тиждень ще одну вимогу на 120тис.грн. Я провела закупівлю через запит цінової пропозиції. Тепер у мене є третя вимога на ліки, яку я оголосила і мені прийшов лист, що я не маю права це робити (що я ділю предмет закупівлі), що треба було проводити відкриті торги. Запитання: як мені діяти? Згорнути
Закупівля за відсутності конкуренції ➤ РАДНИК, портал
16 Лютого 2024
Читати відповідьв кошторисі на 2024 рік заплановано. кошти(теплопостачання)в сумі 267077,00 грн, але фактична потреба є більшою. не заклали більше коштів, бо не вистачає бюджету. потім на протязі року будуть робитися зміни... Розгорнути
в кошторисі на 2024 рік заплановано. кошти(теплопостачання)в сумі 267077,00 грн, але фактична потреба є більшою. не заклали більше коштів, бо не вистачає бюджету. потім на протязі року будуть робитися зміни до коштрису і додать кошти. завжди проводили закупівлю згідно з пунктом 5(підпінкт3) оскільки наша тепломережа приєднана безпосередньо до котельні надавача послуг.які необхідні документи потрібно оформити і оприлюднити. враховуючи всі зміни законодавства в галузі закупівель. договір ще не підписаний, бо комісія ще не затвердила нову ціну за 1Гккал. дякую і чекаю на відповідь Згорнути
Застосування банківських днів ➤ РАДНИК, портал
16 Лютого 2024
Читати відповідьБанківські дні в публічних закупівлях. Прочитала статтю і впала в ступор.. в мене у всіх договорах вказано “банківські” дні, ЩО робити? підкажіть будь ласка.
Щодо запиту пропозицій ➤ РАДНИК, портал
16 Лютого 2024
Читати відповідь1, Був запит ціни пропозиції на закупівлю електричної енергії. Через місяць Постачальник підвищив тариф. Чи законно це через місяць? 2, Якщо був запит ціни пропозиції на який день ми можемо... Розгорнути
1, Був запит ціни пропозиції на закупівлю електричної енергії. Через місяць Постачальник підвищив тариф. Чи законно це через місяць? 2, Якщо був запит ціни пропозиції на який день ми можемо дискваліфікувати переможця? 3. Чи можна викладати договір день у день з річним планом? Згорнути
у зв’язку з не чітко зрозумілими нормами законодавства в сфері
13 Лютого 2024
Читати відповідьу зв’язку з не чітко зрозумілими нормами законодавства в сфері публічних закупівель, прошу вас надати роз’яснення, щодо закупівлі послуг з поточного ремонту, а саме: 1.Відповідно до пункту 3 розділу 2... Розгорнути
у зв’язку з не чітко зрозумілими нормами законодавства в сфері публічних закупівель, прошу вас надати роз’яснення, щодо закупівлі послуг з поточного ремонту, а саме: 1.Відповідно до пункту 3 розділу 2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі” №708 від 15.02.2020 року під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предметом закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, проте звертаючись до консультантів офіційного майданчика Prozorro, щодо роз’яснення можливості заключення кількох договорів по одному укритті з різними предметами закупівлі (наприклад: поточний ремонт стелі укриття; поточний ремонт підлоги укриття; поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання укриття; поточний ремонт стін укриття; поточний ремонт внутрішніх мереж теплопостачання укриття та поточний ремонт внутрішніх мереж водопостачання) було отримано відповідь, що уповноважена особа приймає рішення та визначає предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 (CPV) за показником четвертої цифри, тобто має право підписати кілька договорів з визначеними предметами закупівлі відповідно до кодів ДК 021:2015 (CPV) за показником четвертої цифри за умови що кожен окремо взятий договір зі своїм предметом не перевищує суму в 200 тис. грн. навіть при умовах, що укриття є підвальним приміщенням закладу освіти де вже наприклад проводився поточний ремонт харчоблоку чи поточний ремонт навчального класу. Чи можу я дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель заключити кілька договорів з різними предметами закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 (CPV) за показником четвертої цифри по одному укритті чи все ж таки я зобов’язаний проводити відкриті торги з особливостями оскільки загальна сума можливих договорів може перевищувати межу в 200 тис. грн.? 2.Додаткова потреба та її умови. В разі наявності укладеного договору наприклад з ФОП1 від 03.01.24 року на послуги з поточного ремонту внутрішніх мереж водопостачання та водовідведення укриття за ДК 021:2015 код 45330000-9-Водопровідні та санітарно-технічні роботи (сума договору 150 тис. грн.), але через певний проміжок часу міська рада виділяє ще 100-200 тис. грн. на поточний ремонт того ж укриття але вже на поточний ремонт системи вентиляції в укритті за ДК 021:2015 код 50730000-1-Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок на укладання договору з ФОП1 або ФОП2. Тобто, чи являється це додатковою потребою чи потрібно проводити відкриті торги, оскільки послуги/роботи інші відповідно до коду ДК 021:2015? Враховуючи вищезазначене та не допущення порушення законодавства в сфері публічних закупівель в майбутньому прошу вас надати роз’яснення щодо визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту для укриття (об’єкта/споруди/будівлі/) та суть додаткової потреби при виділенні кошти на інші послуги/роботи. Фахівець з публічних закупівель Сергій ДЕГТЯРЮК 0937193104 Згорнути
Закупівля електроенергії ➤ РАДНИК, портал
11 Лютого 2024
Читати відповідьПостачальник е/е хоче підняти ціну відповідно до пп7п19 Особливостей, а саме у зв’язку з зростанням середньозваженої ціни на електроенергію на ринку “на добу наперед” в договорі нища ціна ніж середньозважена... Розгорнути
Постачальник е/е хоче підняти ціну відповідно до пп7п19 Особливостей, а саме у зв’язку з зростанням середньозваженої ціни на електроенергію на ринку “на добу наперед” в договорі нища ціна ніж середньозважена у січні, договором передбачена певна формула,яка застосовується: 13.4.7. зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; Зміна істотних умов Договору у зв’язку зі зміною регульованої ціни, а саме середньозваженої ціни «на ринку на добу наперед» здійснюється на вимогу однієї із Сторін без або зі збільшенням суми договору в залежності від фінансової можливості споживача на таких умовах: Підставою для зміни умов цього Договору є коливання середньозваженої ціни на ринку «на добу наперед». При цьому, Сторони Договору визначили, що під коливанням середньозваженої ціни на ринку «на добу наперед» вони розуміють факт зміни середньозваженої ціни за даними ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua), а належним обґрунтуванням і документальним підтвердженням та/або доказом коливання ціни є цінова довідка або/експертний висновок Торгово-промислової палати України або ж регіональної Торгово-промислової палати. Внесення змін до умов Договору здійснюється шляхом зміни ціни за одиницю товару, яка передбачена Договором. Нова (змінена) ціна за одиницю товару, обчислюється наступним чином: Ці = Ц𝟎 × ∆і; де Ці – нова вільна (базова) ціна за одиницю товару (без урахування тарифів на послуги з розподілу, передачі електричної енергії, тарифу Постачальника та ПДВ); Ц0 – базова ціна за одиницю товару (1 кВт*год електричної енергії без урахування тарифів на послуги з розподілу, передачі електричної енергії та тарифу Постачальника), яка передбачена Договором у редакції, чинній на день/місяць внесення змін або на день/місяць подання тендерної пропозиції чи проведення аукціону (без урахування ПДВ); ∆і – відсоток зміни середньозваженої ціни на ринку «на добу наперед», в порівнянні за періодзвернення з пропозицією щодо зміни ціни до періоду, в якому оголошено закупівлю/подано тендерну пропозицію/повідомлено про намір укласти договір/надано пропозицію або укладено Договір/внесеноостаннізміни до договору в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару застосовується в розрахунковому/звітному періоді, в якому відбулась така зміна. Чи правильно замовник трактує , торги були оголошені в грудні, договір підписаний 1 січня 2024 року, постачальник хоче підняти ціну з 01 січня 2024 року, то постачальник повинен надати довідку або експертний звіт тпп ,де буде порівнено ціну ,яка була в грудні коли були оголошені торги з ціною в січні ? Чи якимось іншим шляхом, підкажіть будь ласка як правильно це має бути реалізовано на практиці? Згорнути
Застосування КЕКВ ➤ РАДНИК, портал
11 Лютого 2024
Читати відповідьДопоможіть розібратись. Потрібна порада стосовно такої ситуації: було оголошенно три закупівлі ВТ зособлив. на послуги з поводження з ТПВ, торги не відбулися ми уклали договора пп6п13Особливостей. Плановий відділ запланував кошти... Розгорнути
Допоможіть розібратись. Потрібна порада стосовно такої ситуації: було оголошенно три закупівлі ВТ зособлив. на послуги з поводження з ТПВ, торги не відбулися ми уклали договора пп6п13Особливостей. Плановий відділ запланував кошти по КЕКВ 2240 і зрозуміло що в мене в планах стоїть в полі КЕКВ 2240, зараз казна надала лист про те що сміття повинно бути по 2275. Вже була навіть здійснена оплата по 2240. Що робити? Згорнути