1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьОлена10 Січня 2012
Підскажіть будь - ласка під який код в ДК 016-97 віднести тосол (охолоджуюча рідина), ТАД-17 (трансмісійне масло), НЕВА (тормозна рідина), солідол?
- Читати відповідьНаталия08 Січня 2012
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, как можно отправить факс на Веб-портал. У нас 6 номеров и все постоянно заняты. Наша работа тормозится из-за того, что мы постоянно на телефоне. нам нужно отправить... Розгорнути
- Читати відповідьКП ШХ Орлятко06 Січня 2012
Для підтвердження фінансової спроможності (відповідно до статті 16 Закону) у складі документації конкурсних торгів вимагались : 1. Копія балансу за I-III кварталу 2011 р. 2. Копія звіту про фінансові результати... Розгорнути
- Читати відповідьОксана03 Січня 2012
Здравствуйте, подскажите пожалуйста ответ на следующий вопрос: Смета утверждена 03.01.2012 года, необходимо проводить ценовое предложение по закупке хлеба (150 тыс.грн.). Как производить закупку хлеба во время проведения процедуры торгов? Можно... Розгорнути
- Читати відповідьАндрій24 Грудня 2011
Кошти отримані комунальним підприємством, з міського бюджету згідно актів виконаних робіт, можна віднести до прямої або опосередкованої бюджетної підтримки ?
- Читати відповідь15 Грудня 2011
Районна рада має намір придбати нерухомість на суму 500 тис. грн., чи буде це вважатись державною закупівлею?
- Читати відповідь15 Грудня 2011
Необхідно лі проводити процедуру закупівлі, у разі придбання районною радою за кошти місцевого бюджету нерухомого майна для власних потреб
- Читати відповідьОлена15 Грудня 2011
Зараз проводимо процедуру закупівлі в одного учасника. Вагаюся чи потрібно надсилати до міністерства пакет документів, які нам подав учасник для інформування, адже погодження Мінекономрозвитку відмінили. Будь ласка дайте відповідь.
- Читати відповідьАндрій11 Грудня 2011
Комунальне підприємство міста, з госпрозрахунковою формою власності, виграло тендер на саночистку міста. Транспорт, який використовує підприємство частково є орендований, річна сума оренди буде перевищує сто тисяч грн., але вартість оренди... Розгорнути
- Читати відповідьКсения11 Грудня 2011
Как быть? Подали по факсу в "Вестник" информацию о закупке у одного учасника по эл.энергии по двум лотам, т.е. один поставщик по двум адресам, смотрим на сайте: а у нас... Розгорнути
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.