1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьОльга10 Лютого 2012
у 2009 році на підприємстві проведені відкриті торги на закупівлю робіт по виготовленню проектів землеустрою. Частково надійшли бюджетні кошти на частково виконані роботи. Протягом 2010-2011 років підприємство бюджетних коштів на... Розгорнути
- Читати відповідьНаталья09 Лютого 2012
Замовником помилково надіслав інформацію до Вісника. Яка вартість видалення інформації, яка вже оприлюднена?
- Читати відповідьДмитрий09 Лютого 2012
Мы коммунальное предприятие, провели тендер на закупку природного газа (закупівля у одного учасника) сумма договора более 9 млн.грн. Объявления о процедуре закупки и информацию о результатах, дополнительно не публиковали в... Розгорнути
- Читати відповідьгалина08 Лютого 2012
була допущена помилка в акцепті, відповідно надіслано лист до Вісника та внесено поправки на Веб-порталі але офіційний лист про внесення змін ми не отримали. Що нам робити в цій ситуації. Розгорнути
- Читати відповідьЕлена07 Лютого 2012
Добрый день! Где можно прочитать розьяснения об изменениях в ст.2 Закона Украины " Об осуществлении государственных закупок" - стоимость предмета закупки товора , услуги равняеться или превышает 100 тис.грн.( в... Розгорнути
- Читати відповідьмнвк06 Лютого 2012
Скажіть, будь-ласка, що треба зробити, щоб отримати з редакції Вісника листа про допущені помилки в оголошенні?
- Читати відповідьЛеся.06 Лютого 2012
Якщо в надрукованому у ВДЗ оголошенні є помилка з нашої вини, які повинні бути наші дії, щоб її виправили?
- Читати відповідьВолодимир Чорний31 Січня 2012
Доброго дня! Дайте будь-ласка роз’яснення та вичерпну відповідь коли саме та за яких обставин правоохоронні органи та представники СБУ мають право витребувати від Замовників торгів завірені копії пропозицій учасників торгів... Розгорнути
- Читати відповідьЦаберяба Ірина Вячеславівна30 Січня 2012
підскажіть будласка. Установа розпочала закупівлю на тепло у січні місяці 2012р.,процедуру акцептовано,з 02 лютого планується заключення угоди про закупівлю. Постачальник повідомив по зміни тарифу з 01 лютого 2012р.Наші дії. Як... Розгорнути
- Читати відповідьИрина26 Січня 2012
У нас склалася така ситуація: 30.12.2011 було затверджено тимчасовий кошторис, який згідно ст.4 п.1 Закону необхідно надсилати Уповноваженому органу протягом 5 робочих днів з дня його затвердження. Нашою установою це... Розгорнути
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.