- Читати відповідь
Підкажіть, що робити. В оголошенні про результати було вказано кінцевий строк укладення договору 05.10.12р. Ми звернулись до організації, що займає монопольне становище та отримали проект договору, який було вручено Нам... Розгорнути
Підкажіть, що робити. В оголошенні про результати було вказано кінцевий строк укладення договору 05.10.12р. Ми звернулись до організації, що займає монопольне становище та отримали проект договору, який було вручено Нам 28.09.2012 р. Ця ж дата зазначена і у договорі після назви договору над преамбулою. Через відповідні обставі даний проект договору по факту було підписано сторонами лише 5.10.2012р. Коли ми 6.10.2012 р. звернулись у держказначейство з договором, Нам відмовили в його реєстрації, посилаючись на те, що для реєстрації договору бюджетна організація повинна звернутись у 7-денний строк з дати підписання договору. Оскільки датою підписання договору держказначейство вважає 28.09.2012 р., тобто дату оформлення проекту договору, а не дату фактичного підписання договору 5.10.2012р., Нам було відмовлено в реєстрації договору. Ми 7.10.2012 р. звернулись до постачальника з проханням змінити дату проекту договору з 28.09. 2012р. на 5.10.2012 р., на що також отримали відмову від постачальника послуг. Постачальник пояснив, що кожний проект договору реєструється у день його видачі бюджетній організації у відповідному журналі та обліковій базі за номером, який іде наступним за порядком, а тому проект договору не може мати номер, який було присвоєно 28.09.2012 р., а дату оформлення проекту договору іншу. Постачальник запропонував на оформити новий проект договору за номером та датою в день нашого звернення, тобто присвоїти новий порядковий номер та дату 7.10.2012 р. Від такої препозиції Наша організація відмовилась, оскільки в оголошенні про результати зазначено номер договору. Який присвоєний постачальником 28.09.2012 р., а кінцевий термін укладення договору 5.10.2012 р. 1. Чи існує нормативний документ, яким визначено порядок присвоєння номерів проектам договорів? 2. Яка із сторін повинна присвоювати номер проекту договору та реєструвати його відповідною датою? 3. Чи можна вважати у нашому випадку дату оформлення проекту договору (28.09.2012 р.) датою підписання, якщо по факту договір підписаний Нашою стороною пізніше? 4. Як можна казначейству довести , що в преамбулі стоїть дата оформлення проекту договору, а підписаний договір іншою датою, а саме 5.10.2012 р. Як ця дата повинна відображатись у договорі? 5. Чи правомірні дії держказначейства? 6. Чи правомірно постачальником було оформлено проект договору та чи правомірно відмовлено Нам у зміні дати договору? Заздалегідь вдячні! Згорнути
- Читати відповідь
Підкажіть як вирішити таке питання. Між Міністерством освіти Дарницького району та Водоканалом у 2012 р. укладено договір про закупівлю послуг з водопостачання та водовідведення за державні кошти на певну суму... Розгорнути
Підкажіть як вирішити таке питання. Між Міністерством освіти Дарницького району та Водоканалом у 2012 р. укладено договір про закупівлю послуг з водопостачання та водовідведення за державні кошти на певну суму термін дії якого закінчується 31.12.2012 р. Даної суми вистачить лише для сплати послуг водопостачання та водовідведення до кінця грудня 2012 р. Припинити споживати послуги з водопостачання та водовідведення у дитячих дошкільних закладах та школах не можливо. Процедуру закупівлі на початок 2013 р. скоріш за все пройти також буде неможливим, оскільки очікується, що бюджет на 2013 р. буде прийнятий із затримкою, в тому числі і тимчасовий кошторис. Чи можна якось подовжити на початку 2013 року додатковою угодою договір про закупівлю послуг за державні кошти поки не буде пройдено процедуру закупівлі на 2013 рік? Якщо так то на який термін і чим сторони повинні керуватись при подовжені договору? При цьому необхідно врахувати, що і ціну договору необхідно буде збільшити. Чи можливо на початку 2013 року укласти якійсь тимчасовий договір? Якщо так, то на який термін можна укласти договір та на яку суму? Якщо у договорі 2012 р. чітко вказано ціну договору, але не вказано з якого фонду (із спеціального чи загального фонду) дана сума повинна перераховуватись чи має такий факт значення і до яких наслідків це може призвести? Між бюджетною організацією та постачальником укладено договір про закупівлю послуг з водопостачання та водовідведення за державні кошти на певну суму термін дії якого закінчується 31.12.2012 р. У листопаді 2012р. було збільшилось поживання послуг, що призвело до того, що у грудні 2012 р. бюджетній організації не вистачило коштів по договору щоб розрахуватись за спожиті послуги та виник борг. Для проходження процедури закупівлі послуг на грудень 2012 р може не вистачити часу. Чи можна вважати у 2013 році розірваним договір про закупівлю, в якому вказано, що він діє до 31.12.2012 р., при наявності заборгованості по даному договору за отримані послуги? Як бюджетна організація може сплатити борг? Чи може бюджетна організація сплатити у 2013 році борг за послуги водопостачання та водовідведення за вищевказаним договором, подовживши термін його дії ? Заздалегідь вдячні! Згорнути
- Читати відповідь
Підскажіть будь ласка куди мені звернутись, щоб отримувати кожний виписк офіційного видання "Вісник державних закупівель"? На мої звернення, поштові відділення повідомили, що у них є перелік видань, які можна замовити... Розгорнути
Підскажіть будь ласка куди мені звернутись, щоб отримувати кожний виписк офіційного видання "Вісник державних закупівель"? На мої звернення, поштові відділення повідомили, що у них є перелік видань, які можна замовити для щомісячного отримання. але офіційного видання "Вісник державних закупівель". Де можна замовити "Вісник державних закупівель" та що для цього необхідно мати? Згорнути
СВІТЛАНА
06 Листопада 2012
Читати відповідьБудь ласка, надайте роз'яснення з наступних питань. Буду вдячна, якщо відповіді будуть містити посилання на відповідні норми діючого законодавства? 1. ПИТАННЯ Між організацією "А"(Постачальник) та організацією "Б"(замовник) укладено договір про... Розгорнути
Будь ласка, надайте роз'яснення з наступних питань. Буду вдячна, якщо відповіді будуть містити посилання на відповідні норми діючого законодавства? 1. ПИТАННЯ Між організацією "А"(Постачальник) та організацією "Б"(замовник) укладено договір про державну закупівлю послуг у одного учасника на суму 600 000 грн., зі строком дії до 31.12.2012 р. На початку жовтня 2012 р. "Б"(замовник) звернувся до "А"(Постачальник) з проханням укласти новий договір з 01.10.2012 р. на суму 80 000 грн. без проходження нової процедури закупівлі, оскільки за договором суми у розмірі 600 000 грн. до кінця року не вистачило, а 80 000 грн. саме та сума коштів, якої не вистачає для оплати у листопаді та грудні 2012 р. за послуги. а) Чи має право "А"(Постачальник) та на яких підставах укласти новий договір з "Б"(замовником) на суму 80 000 грн. без проходження останнім нової процедури закупівлі, якщо термін дії договору про державну закупівлю послуг закінчується лише 31.12.2012 р., а коштів на сплату послуг за цим договором у "Б"(замовника) не вистачає на суму меншу ніж 100 000 грн., а саме 80 000грн.? б) Чи зобов’язаний "Б"(замовник) на суму 80 000 грн. проходити нову процедуру закупівлі послуг та на підставі чого? 2. ПИТАННЯ Між організацією "А"(Постачальник) та організацією "Б"(замовник) укладено договір про державну закупівлю послуг у одного учасника на суму 200 000 грн., зі строком дії до 31.12.2012 р. "Б"(замовник) звернувся 01.09.2012 р. до "А"(Постачальника) з проханням зменшити ціну договору на 50 000 грн., на що "А"(Постачальник) відмовив "Б"(замовнику) зменшити суму договору у серпні місяці 2012 р. та запропонував вирішувати питання зменшення ціни договору хоча б за місяць до закінчення терміну договору тобто у кінці листопада на початку грудня 2012 р. Свою відмову "А"(Постачальник) обґрунтував тим, що оскільки щомісячне споживання послуг "Б"(замовника) є нестабільне, тобто щомісячна сума послуг кожного місяця різна від 8 000 до 20 000 та безпосередньо не залежить від "Б"(замовника), зменшення ціни договору може призвести до того, що зменшеної суми коштів може невистачити до кінця 2012 р. для здійснення оплати за послуги. (Така ситуація може виникнути, якщо "Б"(замовник) утримує на балансі гуртожиток, в якому наприклад мешканці у літній період споживають загалом по будинку мінімально електроенергії на суму 8000 грн. за місяць, а весною, осінню, взимку споживають багато електроенергії на суму від 10 000 до 20 000 грн.) а) Чи правомірно "А"(Постачальник) відмовив саме у вересні щодо зменшення ціни договору та запропонував звернутись з даного питання за місяць до закінчення терміну договору? б) Чи має право "Б"(замовник) зменшити ціну договору про закупівлю послуг у липні 2012р., якщо термін дії такого договору до 31.12.2012р. та які підтверджуючі документи для зменшення ціни договору повинен обов’язково мати? 3. ПИТАННЯ Між організацією "А"(Постачальник) та організацією "Б"(замовник) 18.02.2012 р. укладено договір про державну закупівлю послуг у одного учасника на суму 150 000 грн., зі строком дії до 31.12.2012 р. Згідно даного договору "А"(Постачальник) зобов’язався надавати до гуртожитків за двома адресами: вул І. Франка,16 та вул. Кутузова 45 послуги з теплопостачання, а "Б"(замовник) зобов’язався сплатити кошти за отримані послуги згідно умов договору. Для укладення такого договору "Б"(замовник) всю процедуру закупівлі з публікацією відповідної інформації у офіційному виданні про процедуру закупівлі. У червні 2012 р. "Б"(замовнику) було передано в управління ще три гуртожитки за іншими адресами. а) Чи мають право сторони внести до укладеного договору три нових гуртожитки та здійснювати розрахунки за теплопостачання по даному договору без проходження "Б"(замовником) процедури закупівлі по трьом гуртожиткам? б) Чи можна включити три додаткові гуртожитки до діючого договору про закупівлю послуг за державні кошти? Яким чином це зробити і на підставі чого? в) Чи можуть у даному випадку сторони укласти договір на теплопостачання на три нових гуртожитку без проходження процедури закупівлі, якщо загальне споживання послуг теплопостачання по цим гуртожиткам до кінця року не буде перевищувати 100 000 грн.? Згорнути
СВІТЛАНА
06 Листопада 2012
Читати відповідьБудь ласка, надайте роз'яснення з наступних питань? 1. між організацією "А"(Постачальник) та організацією "Б"(замовник) укладено договір про державну закупівлю послуг у одного учасника на суму 300 000 грн., зі строком... Розгорнути
Будь ласка, надайте роз'яснення з наступних питань? 1. між організацією "А"(Постачальник) та організацією "Б"(замовник) укладено договір про державну закупівлю послуг у одного учасника на суму 300 000 грн., зі строком дії до 20.10.2012 р. Строк дії такого договору закінчився у жовснті 2012 р. Але по договору станом на 20.10.2012 організація "Б"(замовник) використала послуги лише на суму 250 000 грн.Тобто вактично невикористаних за договором коштів залишилось 50 000 грн. У зв'язку з цим, "Б"(замовник) звернувся до "А"(Постачальника)з проханням подовжити термін дії договору до 31.12.2012 р. без зміни ціни договору для доотримання послуг на залишкову суму 50 000 грн. а) Чи має право "Б"(замовник) подовжити дію договору до 31.12.2012 р. додатковою угодою без зміни ціни договору і чи буде така угода підставою держказначейству для зарахування залишившихся коштів на рахунок "А"(Постачальника)? б)Чи має право "А"(Постачальник) подовжити дію договору до 31.12.2012 р. додатковою угодою, якщо залишок у розмірі 50 000 грн. "Б"(замовнику)вистачить лише для оплати послуг за листопад 2012 р. і чи може за даним договором "Б"(замовник) сплатити додаткові кошти за грудень 2012 р. у розмірі 40 000 грн. зез проходження нової процедури закупівлі послугн, якщо сплата таких коштів фактично збільшить суму оплати за договором та ціну договору, яка буде становити 340 000 грн? в) як повинні сторони діяти у даному випадку та на підставі чого? Згорнути
- Читати відповідь
Добрий вечір. цікавить питання щодо відміни ЗОУ на підставі частини 5 ст. 39 Закону, а саме - які наслідки це несе для Замовника крім того що процедура відміняється і повинна... Розгорнути
Добрий вечір. цікавить питання щодо відміни ЗОУ на підставі частини 5 ст. 39 Закону, а саме - які наслідки це несе для Замовника крім того що процедура відміняється і повинна бути проведена повторно. ДЯКУЮ! Згорнути
Світлана
06 Листопада 2012
Читати відповідьДобрий день!Дайте будьласка відповідь на наступне питання. Нами,відділом освіти, була проведена закупівля у одного учасника і укладено договір терміном дії до 31.12.2012р., але суму на договорі вже вичерпано на даний... Розгорнути
Добрий день!Дайте будьласка відповідь на наступне питання. Нами,відділом освіти, була проведена закупівля у одного учасника і укладено договір терміном дії до 31.12.2012р., але суму на договорі вже вичерпано на даний момент(05.11.2012р.)Нам було виділено додаткові асигнування в розмірі менше 100,0грн. Ми попросили в організації-постачальника укласти новий договір без застосування процедури закупівлі, але вони вимагають розірвати тендерний договір, перш ніж укласти новий договір. На яких підставах ми можемо розірвати договір про закупівлю у одного учасника???Дякуємо за відповідь. Згорнути
Александр
06 Листопада 2012
Читати відповідьДобрий день ! В нас виникла така ситуація : Ми є державною організацією (власні кошти підприємства). Установа, якій ми підпорядковуємося планує змінити лише тільки назву нашої організації. В цей же... Розгорнути
Добрий день ! В нас виникла така ситуація : Ми є державною організацією (власні кошти підприємства). Установа, якій ми підпорядковуємося планує змінити лише тільки назву нашої організації. В цей же час ми проводимо тендери на закупівлю товарів та послуг на 2013 рік, але договори будуть укладені раніше ніж ми отримаємо наказ та поміняємо назву юридичної особи. Постає питання: У випадку зміни лише назви замовника (не вносячи буь-яких інших змін)чи потрібно буде розривати раніше укладені договори та знову проводити торги чи все ж таки ми можемо за рахунок додаткових угод внести зміни в пункти договорів де згадується стара назва юридичної особи та змінити її на нову при цьому не вносячи більше ніяких змін,доповнень, поправок і т.д.(в основному це преамбула договору та реквізити сторін)? Заздалегідь дякую Згорнути
- Читати відповідь
Добрий день, підскажіть будьласка бюджетною установою 2012 році було проведено відкриті торги на придбання дизельного палива, але на даний час виникла необхідність ще додатково його придбати. Також є економія коштів... Розгорнути
Добрий день, підскажіть будьласка бюджетною установою 2012 році було проведено відкриті торги на придбання дизельного палива, але на даний час виникла необхідність ще додатково його придбати. Також є економія коштів по КЕКВ 1134 та робиться переброска на КЕКВ 1131 для придбання дизельного палива в сумі 65000 грн. Державне казначейство вважає, що зеконмлені кошти не є додатковими та необхідно провести тендер на 65000 грн. Чи правомірні вимоги казначейства Згорнути
- Читати відповідь
Підкажіть будь-ласка, чи вважаються додатковими кошти отримані як відшкодування витрат за комунальні послуги? Пояснюю... установа провела тендери на закупівлю ел.ен.,уклали договор на сумy по кошторису, а орендарі, яким установа здає... Розгорнути
Підкажіть будь-ласка, чи вважаються додатковими кошти отримані як відшкодування витрат за комунальні послуги? Пояснюю... установа провела тендери на закупівлю ел.ен.,уклали договор на сумy по кошторису, а орендарі, яким установа здає в оренду приміщення, повертають кошти за ком.послуги які вони використали. Таким чином збільшується сума по кошторису, і на сьгодні по кошторису є кошти, і сума договору не закінчується. Чи можливо укласти прямі договори(сума відшкдувань менше 100 тис.)? Згорнути