1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьSeM06 Грудня 2012
Добрий день! Підскажіть чи потрібно проводити процедуру закупівлі електроенергії у одного учасника (монополіста) на 2013 рік. Дякую!
- Читати відповідьВалентина05 Грудня 2012
Добрый вечер!Подскажите пожалуйста, можно ли проводить тендер на закупку комунальных услуг на 2013 год на ожидаемую сумму?
- Читати відповідьСветлана05 Грудня 2012
Як правильно скласти Додаткову угоду на продовження дії тендерного Договору
- Читати відповідьЛюдмила05 Грудня 2012
Підскажіть будь ласка , скільки раз можна робити зміни до річного плану закупівель? 1.Було здано річний план закупівель на 99тис.грн. 2.Було збільшено кошторис і ми здали зміни до річного плану... Розгорнути
- Читати відповідь05 Грудня 2012
Доброго дня!Замовником вимагалося забезпечення виконання договору.Постачання товару до 01.12.2012. Фактична поставка товару відбулась 04.12.2012. Договором була передбачена пеня, що була нарахована за кожен день прострочення строків поставки. Чи зобовязаний замовник... Розгорнути
- Читати відповідьДиана05 Грудня 2012
Добрый день!!!!! Мы коммунальное предприятие. На основании ЗУ " 5044-VI от 04.07.2012 г. освобождены от проведения государственных закупок за собственные средства!!! Нужно ли нам сейчас составлять Годовой план закупок на... Розгорнути
- Читати відповідьSeM05 Грудня 2012
Добрий день! Підкажіть будь-ласка. Ми є комунальним підприємством. Нам виділяються бюджетні кошти, як відшкодування за надані пільги та субсидії населенню міста. Закупілю ми здійснювали в минулому році за власні кошти... Розгорнути
- Читати відповідьlvs04 Грудня 2012
Враховуючи специфіку діяльності, при визначенні предмета закупівлі наша організація може користуватися, в основному, тільки одним кодом ДК 016-97, а саме 92.3 Послуги з організації розваг інші. Так за бюджетний період... Розгорнути
- Читати відповідьОксана2504 Грудня 2012
Який документ повинен вимагати замовник під час проведення конкурсних торгів: копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців чи виписку з державного реєстру юридичних осіб та фізичних... Розгорнути
- Читати відповідьЛюдмила04 Грудня 2012
Дорого дня, шановні консультанти! Скажіть будь ласка, чи дійсно з 01.01.2013р. буде діяти наказ Мінфіну № 1738 від 26.12.2011р.? Коли він зареєстрований у Мінюсті?Як бути з наказом того ж Мінфіну... Розгорнути
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.