Особливості оформлення протоколу

11 Січня 2022
liliia

Відповідно до ст. 11 Закону «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Відповідно до типової інструкції з діловодства, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» у протоколах фіксується інформація про хід ведення засідань, прийняття в установах рішень комісіями, колегіями, дорадчими органами, робочими групами тощо. Протокол складається на підставі записів, зроблених безпосередньо під час засідань, поданих текстів та тез доповідей і виступів, довідок, проектів рішень тощо. Основна частина протоколу складається з розділів, які повинні відповідати пунктам порядку денного. Розділи нумеруються арабськими цифрами і будуються за такою схемою: СЛУХАЛИ – ВИСТУПИЛИ – ВИРІШИЛИ.
Отже, протокол – це документ, який фіксує прийняття саме колегіального рішення, а не одноосібного.
Просимо надати відповідь, яким чином уповноважена особа має оформлювати одноосібні рішення стосовно проведення процедур закупівель.

Відповідь

Добрий день! Частиною 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначено, що рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Водночас ані Законом, ані наказами Уповноваженого не передбачено типової або примірної форми складання протоколу уповноваженою особою щодо прийняття певних рішень. Водночас типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 (далі —Типова інструкція з діловодства). Не дивлячись...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи застосовується машинозчитувальний формат до договорів по п. 13 Особливостей
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати роз’яснення про таке. Відповідно до змін від 23.05.2025 до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» договір про закупівлю, зазначений в

  • НУШ за кошти Фасіліті: товару немає в каталозі
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Закупівля здійснюється згідно Facility. Замовник планує закупити інтерактивні панелі, технічні характеристики яких не має на прозоро маркеті. Чи може Замовник в такому випадку провести відкриті торги. Дякую.

  • Аналогічний договір та 24 години
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Така справа, якщо в тендерній документація вимагалося наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а Учасник надав Аналогічний договір в розумінні цієї документації на поставку даного товару, але в Договорі

  • Локалізація до пального
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    при закупівлі Бензину А-95 та дизельного пального, потрібно застосовувати локалізацію? закупівля на суму 950 000 грн?

  • Додаткові складові частини до предмета закупівлі – додатковий обсяг товару?
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка, чи вважається закупівля додаткових складових частин до предмета закупівлі, додатковим обсягом товару та чи можливо укласти договір без використання електронної системи закупівель згідно з пп. 7 п.

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО