Особливості додаткової закупівлі послуг з розподілу води

22 Жовтня 2021
nataliia

У березні поточного року Уповноважена особа в електронній системі опублікувала Звіт про закупівлю без використання електронної системи щодо закупівлі послуг за ДК 021:2015 65110000-7 Розподіл води на суму 49500. Станом на кінець вересня кошти по даному договору закінчуються, а споживання послуг продувжується. Очікувана вартість предмету закуівлі становить 30 000 грн. Послуги закуповуються у монополіста. У замовника є Тендерний комітет – відповідає за процедури закупівлі, є Уповноважена особа – відповідає за спрощені закупівлі та звіти без використання електронної системи. Кому проводити переговори, і чи потрібно? Чи може Уповноважена особа укласти прямий договір на підставі п.2 ч. 7 ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”?

Відповідь

Добрий день!  Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що планування закупівель здійснюють на підставі наявної потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.   Отже, загалом замовник, плануючи власні видатки ще задовго до безпосереднього здійснення закупівель (чи то за бюджетні кошти, чи то за кошти підприємства від господарської діяльності), орієнтується у власних наявних потребах щодо придбання товарів, робіт або послуг і може планувати їх, відображаючи в річному плані закупівель.   З огляду на викладене, якщо потреба у додатковій...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Реорганізація: ДУ чи новий договір
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    В зв’язку з реорганізацією (приєднання одного мед. центру до іншого) наше підприємство стало правонаступником іншого підприємства. Водоканал: 1. Розриває договір з підпиємством, що приєдналось, в звязку з припиненням його існування.

  • Збільшення ціни договору до поставки товару
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Відбулась закупівля дизельного палива по запиту ціни і 18.06.2025р. укладена угода. 23.06.2025р. наша установа звернулась до постачальника з заявкою на поставку дизельного палива в вигляді талонів. Постачальник запропонував додаткову угоду

  • Навчальне обладнання в кабінет хімії, який код ДК
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наявна потреба в закупівлі навчального обладнання в кабінет хімії, а саме набори для практичних робіт, карти, реактиви, інтерактивна панель, ноутбук, принтер. Чи можна оголосити відкриті торги на все це обладнання

  • Щодо аналогічного договору
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати консультацію чи буде вважатися дискримінаційною вимогою у тендерній документації на закупівлю робіт за кваліфікаційним критерієм “досвід виконання аналогічних договорів” , що аналогічний договір який надають учасники повинен містити

  • Скасування рішення про визначення переможця
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    нами проводиться закупівля інтерактивного столу за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання за ідентифікатором UA-2025-05-29-005184-a. Системою було визначено переможця з найменшою ціною, однак під час розгляду пропозиції

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО