Оскарження закупівлі ➤ РАДНИК, портал

03 Лютого 2024
Дар"я

Є закупівля оголошена в листопаді 2023 року, одного учасника було відхилено, він оскаржив через АМКУ своє відхилення , виграв, було повернуто на кваліфікацію. Однак через затягування процесу у Замовника відпала вже потреба у закупівлі даного товару, закупівлю було скасовано, цей же учасник знову подає скаргу на скасування закупівлі, виграв , замовник відміняє скасування закупівлі, тобто виконує рішеня АМКУ але потреби в даному товарі не має, тому підготувавши новий протокол закупівлю знову скасовує, це вже початок січня. учасник знову подає скаргу, виграє. Замовник знову ж таки виконує в терміни визначені законодавством строки та скасовує рішення про скасування закупівлі.
Ураховуючи дану ситуацію, чи означає що уповноважена особа замовника допустила порушенні законодавства у сфері публічних закупівель, якщо всі дії виконувались у визначені законом і особливостями терміни? Якщо так, то чим це підтверджується і як настає відповідальність ?
Яким чином встановлюється факт недотримання законодавства в сфері державних закупівель?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Оскарження закупівлі. Відповідно до ч 18 ст 18 Закону  за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Довідка про субпідрядника
    16 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    У тендерній документації зазначена вимога для учасника: “Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати

  • Збільшення суми договору
    15 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня!У серпні був укладений договір на послуги з поточного ремонту на суму 150 000,00 грн. У процесі виконання робіт виявилася необхідність у додаткових роботах і у збільшенні суми договору

  • Відсутність ціни за одиницю
    15 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    За вимогами тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції має надати цінову пропозицію за затвердженою замовником формою. Під час розгляду пропозиції учасника встановлено, що в ціновій пропозиції зазначено загальну ціну

  • Продовження строку поставки товару
    15 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Прошу пояснити щодо можливості застосування підпункту 4 пункту 19 Особливостей. Відповідно до зазначеної норми допускається продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт

  • Продовження строку поставки товару
    15 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Щодо можливості продовження строку поставки товару відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей Прошу пояснити щодо можливості застосування підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО