Організація діяльності ➤ РАДНИК, портал
Підкажіть, будь ласка, як організувати закупівельний процес для замовників, які відносяться до окремої сфери господарювання. Оскільки підприємство за товари розплачується коштами, які отримало від господарської діяльності (бюджетні кошти майже не виділяють), тому з постачальником укладається договір на товар згідно накладних, в якому немає ні конкретного переліку, ні суми договору. На протязі року по цьому договору в план вносяться товари та суми згідно отриманого рахунка(рахунків). Як діяти в тому випадку коли в рахунку є позиції по коду ДК 021:2015 більше 50 тис.? Чи можливо звітувати (публікувати звіт про укладений договір без застосування електронної системи) по рахунку в якому присутні предмети закупівлі до 50 тис. та більше 50 тис.?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання організації діяльності. Перш за все, рекомендуємо по можливості налагодити процес аналізу річної потреби в тому чи іншому предметі закупівлі задля коректного вибору процедури закупівлі на початку року. Задля цього рекомендуємо ознайомитись з прикладом Порядку взаємодії структурних підрозділів під час планування та проведення закупівель. Також щодо звітування по рахунку рекомендуємо ознайомитися з статтею Договори, укладені у спрощений спосіб, або те, що ви не знали про строки...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
По закону Про публічні закупівлі Замовники розділялись на 4 категорії. Зараз з урахуванням Особливостей всі категоріі уровняли? Чи також є 1-3 категорія та 4 категорія? І на замовників по 4
Чи потрібно замовнику готувати паперовий протокол, якщо він формується в ЕСЗ? Наприклад, річний план.
27 лютого я отримала відповідь на моє питання, щодо того як правильно зазначати джерело фінансування під час публікації змін до річного плану у разі закупівлі за кошти субвенції НУШ 2025,
Невідповідність в інформації в технічній специфікації (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) вимагались номер та дата чинної Ліцензії, учасник написав в
Наше питання полягає у наступному. У 2022 році було укладено Договір підряду на виконання робіт з Капітального ремонту мережі теплотрас з улаштуванням резервної системи теплопостачання. У 2024 році Підрядник звернувся
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!