Оприлюднення річного плану ➤ РАДНИК, портал
Прошу надати роз’яснення щодо планування закупівель та опублікування річного плану.
Варіант 1: уповноважена особа збирає річну потребу в закупівлях на 2024 рік, групує її за кодами ДК, та одразу оприлюднює на порталі ВЕСЬ річний план закупівель на 2024 рік. Наприклад:
– річна потреба в закупівлі журналів за ДК 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали – 45 000,00 грн. Уповноважена особа оприлюднює річний план на початку року на загальну суму, а потім на протязі року укладає договори на суму 5 000,00 грн., 10 000,00 грн та 30 000,00 грн., звіти про які не публікує;
– річна потреба за кодом ДК 44220000-8 Столярні вироби складає 55 000,00 грн. Уповноважена особа публікує план на загальну суму на початку року, а потім на протязі року укладає кілька договорів на суму 10 000,00 грн., 20 000,00 грн. та 25 000,00 грн., публікує звіти про укладені договори, але не прив’язує їх до рядку річного плану, оскільки це технічно неможливо.
Варіант 2: уповноважена особа збирає річну потребу та групує її за кодами ДК, але не оприлюднює одразу весь річний план, а вносить кожного разу зміни до нього, коли виникає потреба в заключенні договору та закупівлі товару/послуги на будь-яку суму. Наприклад:
– річна потреба в закупівлі журналів за ДК 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали – 45 000,00 грн. Уповноважена особа на протязі року укладає договори на суму 5 000,00 грн., 10 000,00 грн та 30 000,00 грн., про що кожного разу вносить відповідні зміни до річного плану закупівель, звіти про укладені договори не публікує;
– річна потреба за кодом ДК 44220000-8 Столярні вироби складає 55 000,00 грн. Уповноважена особа на протязі року укладає кілька договорів на суму 10 000,00 грн., 20 000,00 грн. та 25 000,00 грн., кожного разу вносить зміни до річного плану та публікує звіти про укладені договори і прив’язує їх до кожного окремого рядку річного плану.
При цьому в обидвах варіантах, якщо виникає потреба в проведенні відкритих торгів, кожна окрема процедура закупівлі обов’язково буде прив’язуватись до відповідного рядку річного плану.
Які саме дії уповноваженої особи не будуть вважатися порушеннями?
. Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання оприлюднення річного плану. Алгоритм, описаний Вами в у варіанті 2 є доцільним. Тож рекомендуємо використовувати саме його. Зверніть увагу, відповідно до пункту 14 Постанови 1178 Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Окремо зверніть увагу на...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
чи обов’язково потрібно при публікації плану або звіту прямого договору або відкритих торгів публікувати ціну за одиницю товару, якщо закупівля не робіт, а закупівля товару або послуг?
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності : -не надана довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами (вимога ТД); – в листі- підтвердженні не відношення Учасника
У 2004 році була зроблена ПКД. У 2025 році до даної проектної документації потрібно внести зміни. Зміни буде вносити проектант який розробляв у 2004 році ПКД. Питання: яку закупівлю проводити
Нашим підприємством укладено прямий договір на розробку проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі: ” Реконструкція адміністративної будівлі” за кодом ДК 021:2015:45220000-5 Інженерні та будівельні роботи. На данний момент виникла потреба в
Підскажіть, є Постанова Кабінету Міністрів Ураїни від 5 липня 2024 р. № 796 Київ «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.