Olgaolga27gerasimenko@gmail.com

13 Травня 2020
Olga

Добрий день!
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуюче зазначене, у випадку виправлення помилок учасником протягом 24 годин, чи має право учасник до завантажити новий документ котрий вимагався тендерною документацією та не був наданий у складі тендерної пропозиції при її поданні? Чи він має право виключно виправляти інформацію в тих документах котрі вже подані у складі тендерної пропозиції? Дякую за відповідь!

Відповідь

Добрий день! Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не відбулись відкриті торги через відсутність учасників. Чи є обов’язок укладати прямий договір в такому випадку, які строки?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Відкриті торги не відбулись, оскільки не було подано жодної пропозиції учасника. Які подальші дії уповноваженої особи в такому випадку? Чи є обов’язок укладати прямий договір в такому випадку, які строки?

  • Замовником оголошено відкриті торги на 176 тис грн, в результаті проведення яких було відхилено всіх учасників. Чи може замовник укласти прямий договір до 100 тис грн, якщо потреба та обсяги не змінилися?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено ВТО на 176 000 грн. (товар з послугою), після розгляду ТП учасників були відхилені всі пропозиції, тобто договір не укладено. Чи може замовник наразі укласти прямий договір

  • Наше підприємство змінює назву. Які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство змінює назву. Договора на поставку продукції заключені до 31.12.2025р. Які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками у зв’язку з доною процедурою.

  • Чи потрібно вимагати від учасників та переможців запиту пропозицій якісь установчі документи?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно вимагати від учасників та переможців запиту пропозицій якісь установчі документи?

  • Чи має право замовник не тільки збільшити ціну товару в договорі, але й зменшити обсяги закупівлі?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Нами був укладений договір на закупівлю дизельного палива та бензину. У зв’язку з півдищенням ціни товару, Постачальник звернувся з пропозицією внесення змін в договір щодо ціни та надав висновок торгово-промислової

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО