Olgaolga27gerasimenko@gmail.com

13 Травня 2020
Olga

Добрий день!
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуюче зазначене, у випадку виправлення помилок учасником протягом 24 годин, чи має право учасник до завантажити новий документ котрий вимагався тендерною документацією та не був наданий у складі тендерної пропозиції при її поданні? Чи він має право виключно виправляти інформацію в тих документах котрі вже подані у складі тендерної пропозиції? Дякую за відповідь!

Відповідь

Добрий день! Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Договір поточного ремонту. Зменшення, збільшення обсягів та ціни
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо тендеру на послуги з поточного ремонту приміщення. 1) Чи можна зменшувати обсяги виконаних робіт, як це вірно зробити? 2) Чи треба відповідно до зменшення обсягів зменшувати вартість договору?

  • Договір поточного ремонту. Зменшення, збільшення обсягів та ціни
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо тендеру на послуги з поточного ремонту приміщення. 1) Чи можна зменшувати обсяги виконаних робіт, як це вірно зробити? 2) Чи треба відповідно до зменшення обсягів зменшувати вартість договору?

  • Закупівля згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей. Ціна закупівлі менше 50 тисяч (але за тотожним кодом ДК було вже проведено закупівлі більше ніж на 100 тис. грн). Звітувати чи ні
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, було проведено закупівлі згідно підпункту 4 пункту 13 Особливостей. Ціна закупівлі менше 50 тисяч. грн. (але за тотожним кодом ДК, було вже проведено закупівлі більше ніж на 100 тис.грн.)

  • Зміни в договір ЗПП
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Чи можна внести зміни в підписаний і опублікований договір за яким ще не виконано постачання товару, за умови: була проведена процедура ЗЦП; у зв’язку із втратою потреби в декількох товарах

  • Закупівля за кошти ЄІБ іншим замовником. Чи сумуються закупівлі різних замовників на одному об’єкті?
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    В рамках Програми відновлення України ІІ, Департаментом житлово-комунального господарства м.Кременчука проведено закупівлю робіт на об’єкті КП «Кременчукводоканал», зокрема: 1. «Реконструкція (технічне переоснащення) – заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО