Olgaolga27gerasimenko@gmail.com

13 Травня 2020
Olga

Добрий день!
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуюче зазначене, у випадку виправлення помилок учасником протягом 24 годин, чи має право учасник до завантажити новий документ котрий вимагався тендерною документацією та не був наданий у складі тендерної пропозиції при її поданні? Чи він має право виключно виправляти інформацію в тих документах котрі вже подані у складі тендерної пропозиції? Дякую за відповідь!

Відповідь

Добрий день! Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Як підняти категорію фахівця з публічних закупівель
    28 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Я фахівець з публічних закупівель загальний стаж роботи 4 роки і 10 місяців, (з дипломом Бакалавр) на ІІ категорію підняла установа на підставі відпрацьованих 2 років, без порушень. Чи має

  • Норма 20% початку року або додаткова потреба
    28 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Проведено закупівлю відкриті торги на закупівлю послуг на 900тис.грн. Є нова потреба в тих же послугах . Чи можна укласти прямий договір на 20% від попереднього без відкритих торгів?

  • пп.8 п. 13 Особливостей і Ukraine Facility
    28 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Допоможіть, будь ласка, в такому питанні: Замовником у 2024 році було укладено договір на закупівлю робіт за кошти Ukraine Facility. Наразі, після коригування ПКД виникла потреба у закупівлі додаткових робіт.

  • Додаткова потреба та перерозподіл коштів
    28 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    На початку року був укладений договір про надання послуг на прання білизни на суму 99856 грн. Станом на сьогоднішній день, даний договір виконаний, але існує потреба до кінця року в

  • Чи можна провести ВТ при допороговій вартості?
    28 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Чи буде вважатись порушенням якщо замовник проведе відкриті торги на закупівлю робіт з очікуваною вартістю до 1,5 млн грн?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО