OlegOlegprozorro@gmail.com
Добрий день.
Є надпорогові і допрогові договори укладені до 19.04.2020 року. По ним потрібно укласти додаткові угоди на зменшення обсягів закупівлі вже після 19.04.2020 року. Виникли наступні питання:
1. У додатковій угоді укладеній після 19.04.2020 року по НАДпороговому договору укладеному до 19.04.2020 року на яку редакцію Закону потрібно посилатися?
На стару: «Сторони домовились у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Замовника та керуючись п.1. ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Договору», чи на нову: «Сторони домовились у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Замовника та керуючись п.1. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Договору»? Бо в договорі прописані випадки зміни істотних умов згідно старої редакції Закону, але чи можна на них посилатись у додатковій угоді після 19.04.2020 року, оскільки на той момент стара редакція Закону буде вже не чинною.
2. Чи потрібно у додатковій угоді укладеній після 19.04.2020 року по ДОпороговому договору укладеному до 19.04.2020 року посилатися на норми Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема у випадку зменшення обсягів закупівлі? Чи достатньо прописати, що «сторони домовилися внести зміни до договору», без зазначення пункту, частини, номеру статті Закону України «Про публічні закупівлі»? В допороговому договорі укладеному до 19.04.2020 року не прописувалися випадки зміни істотних умов договору згідно ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Чи обов’язково оприлюднювати додаткові угоди укладені після 19.04.2020 року по ДОпороговим договорам укладеним до 19.04.2020 року?
Дякую за відповідь.
Добрий день! Відповідно до ч. 5 розділу 10 Закону в новій редакції «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Таким чином, якщо замовник розпочав процедуру закупівлі та розмістив відповідне оголошення до 18.04.2020 включно, то проведення такої закупівлі (внесення змін, розгляд скарг та звернень, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, підписання договору про закупівлю та його виконання тощо) відбуватиметься згідно...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Підкажіть будь ласка чи можна створювати план закупівель до прямих договорів на 50 тис.грн. по коду ДК однією строчкою, коли це будуть різні закупівлі і різні договори протягом року? Наприклад,
У підприємства є діючий тендерний договір на закупівлю бензину А-95-Євро5-Е0. обїєм не вибраний. Від постачальника надійшов лист про заборонну здійснювати відпуск для споживачів бензинів з октановим числом, що не перевищує
Скажіть будь ласка чи можна здійснювати закупівлі освітнього обладнання за за кошти програми Ukraine Facility за прямими договорами якщо сума по кодах ДК не перевищує 100 тис і обладнання немає
На початку року було проведено запит цінових пропозицій на закупівлю продуктів харчування. На сьогоднішній день планується розірвання договору з постачальником у зв’язку з недотриманням умов договору, а саме — невідповідністю
Закупівля бензину здійснювалась через запит ціни пропозиції. Закупівля до 500 тис. грн. Під час внесення інформації про характеристики товару, було вказано бренд бензину. Прийшов учасник з іншим брендом. Нас це
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!