Оксана

28 Березня 2019
Оксана
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка який строк оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій? Адже відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону (абз. 2 та 3) передбачено, що скарги, які стосуються прийнятих рішень після ОЦІНКИ пропозицій подаються протягом 10 днів.., а скарги, які стосуються рішень, прийнятих після РОЗГЛЯДУ пропозицій подаються протягом 5 днів. Як відомо (ст. 28 Закону) ОЦІНКА тендерних пропозицій проводиться системою автоматично. Після оцінки замовник РОЗГЛЯДАЄ тендерні пропозиції. Зазначаємо, що у протоколі тендерного комітету порядок денний також зазначено як: РОЗГЛЯД тендерних пропозицій на закупівлю. Якщо можливо, дайте посилання на розяснення чи рішення антимонопольного комітету з цього питання.
Відповідь

Добрий день! Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупів» передбачено 2 варіанти оскарження дій чи бездіяльності замовника. Другий абзац ч. 2 ст. 18 Закону, а саме: скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю – стосується «українських» відкритих торгів. Тобто, після оцінки пропозицій електронною системою шляхом...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Реорганізація: ДУ чи новий договір
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    В зв’язку з реорганізацією (приєднання одного мед. центру до іншого) наше підприємство стало правонаступником іншого підприємства. Водоканал: 1. Розриває договір з підпиємством, що приєдналось, в звязку з припиненням його існування.

  • Збільшення ціни договору до поставки товару
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Відбулась закупівля дизельного палива по запиту ціни і 18.06.2025р. укладена угода. 23.06.2025р. наша установа звернулась до постачальника з заявкою на поставку дизельного палива в вигляді талонів. Постачальник запропонував додаткову угоду

  • Навчальне обладнання в кабінет хімії, який код ДК
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наявна потреба в закупівлі навчального обладнання в кабінет хімії, а саме набори для практичних робіт, карти, реактиви, інтерактивна панель, ноутбук, принтер. Чи можна оголосити відкриті торги на все це обладнання

  • Щодо аналогічного договору
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати консультацію чи буде вважатися дискримінаційною вимогою у тендерній документації на закупівлю робіт за кваліфікаційним критерієм “досвід виконання аналогічних договорів” , що аналогічний договір який надають учасники повинен містити

  • Скасування рішення про визначення переможця
    29 Червня 2025
    Читати відповідь

    нами проводиться закупівля інтерактивного столу за кодом ДК 021:2015: 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання за ідентифікатором UA-2025-05-29-005184-a. Системою було визначено переможця з найменшою ціною, однак під час розгляду пропозиції

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО