Обсяг робіт в оголошенні не відповідає обсягу робіт, які необхідно виконати
Доброго дня.
Прошу надати роз’яснення стосовно наступного випадку:
Замовником були оголошені відкриті торги предметом закупівлі яких є будівельні роботи. В тендерній документації замовником були опубліковані відповідні об’єми необхідних будівельних робіт. Визначено переможця відкритих торгів який для участі у відкритих торгах склав відповідну кошторисну документацію згідно опублікованих замовником в тендерній документації об’ємів необхідних будівельних робіт та з переможцем укладено відповідний договір про закупівлю.
В процесі виконання переможцем договору про закупівлю та після отримання в повному обсязі від замовника проектної документації на будівництво було виявлено, що в опублікованих замовником в тендерній документації необхідних об’ємах будівельних робіт містились помилки та описки (деякі об’єми будівельних робіт, що містяться в проектній документації НЕ були враховані в опублікованих в тендерній документації об’ємах необхідних будівельних робіт відповідно до яких переможцем складалась кошторисна документація (та яка після визначення переможця стала додатком до договору про закупівлю), а деякі об’єми необхідних будівельних робіт, що містились в тендерній документації навпаки були зазначені помилково та їх виконання є неможливим.
Відповідно до вищезазначеного, виконання договору про закупівлю в передбачених кошторисною документацією об’ємах є неможливим за відсутності при цьому вини переможця торгів, оскільки кошторисна документація переможця торгів складалась відповідно до наданих замовником в тендерній документації об’ємах необхідних будівельних робіт, які містили помилки.
Чи можливо підрядником в межах укладеного договору про закупівлю та в межах зазначеної в договорі про закупівлю договірної ціни (без її збільшення) відкоригувати кошторисну документацію (яка є додатком до Договору про закупівлю) шляхом усунення вищезазначених недоліків з обґрунтуванням цього положеннями як випадок «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»? Якщо вищезазначений варіант є неможливим, то прошу надати роз’яснення щодо інших законних шляхів врегулювання вищезазначеної проблеми.
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Обсяг робіт в оголошенні не відповідає обсягу робіт, які необхідно виконати. Відповідно до п 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту10 цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених даним пунктом. Пунктом 19 Особливостей не передбачено можливості змінювати обсяги закупівлі. Так як предметом закупівлі є роботи, то ПКД відображає склад і обсяг предмету...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Проводимо Відкриті торги. Закупівля медматеріалів. Замовник вимагав загальну кількість шт одиниць товару. Обмежень по упаковкам не було і Замовнику надали пропозицію з кількістю 30 одиниць товару в упаковці. При виконанні
Підкажіть, будь ласка, як діяти в цій ситуації. Закупівля електричної енергії через ЗЦП. В договорі прописано, що внаслідок зміни ціни на е/е сторони не укладають окремо ДУ та погоджують зміну
Підкажіть, будь ласка, чи може учасник накладати на пропозицію КЕП фізичної особи, якщо тендерна пропозиція подана від ТОВ (юр. особи).
Якщо кінцева дата прийому пропозицій по Запиту ціни пропозиції до 24.02.2025р. 15.00 (понеділок). Згідно постанові з переможцем потрібно підписати договір впродовж 5 календарних днів, а за необхіднісю продовжити до 10
Субвенція НУШ 2025, фінансується (або співфінансується) Європейським Союзом — Ukraine Facility. Як правильно зазначити джерело фінансування? Державний бюджет чи Інше (із зазначенням в описі Ukraine Facility)?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!