Новий предмет закупівлі за рахунок додатково виділених коштів
Бюджетна організація оголосила (намір укласти договір 24.03.2021) переговорну процедуру за ДК 021:2015 код 64110000-0 “Поштові послуги” на суму 1203000,00 грн.
05.04.2021 довідкою змін до кошторису виділено додаткові кошти на оплату поштових послуг в сумі 2098,33 грн .
Чи не буде порушенням Закону укласти договір без використання електронної системи та оприлюднити звіт про укладений договір на суму 2098,33 грн, оскільки замовник о’бєктивно не міг передбачити видлення коштів на момент здійснення первинної закупівлі?
Чи не буде вважатися укладення такого договору поділом предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури ?
Добрий день! Планування закупівель здійснюють на підставі наявної потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Отже, загалом замовник, плануючи власні видатки ще задовго до безпосереднього здійснення закупівель (чи то за бюджетні кошти, чи то за кошти підприємства від господарської діяльності), орієнтується у власних наявних потребах щодо придбання товарів, робіт або послуг і може планувати їх, відображаючи в річному плані закупівель. Якщо ж такі потреби з об’єктивних причин змінюються або є непередбачуваними, то в такому разі замовник вноситиме відповідні зміни до річного плану...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Замовником у 2023 році був укладений прямий договір по пункту 13 Особливостей за об’єктом: «Ремонтно – реставраційні роботи на будівлі ..» за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Чи можливе коригування проєктно-кошторисної документації після проведення відкритих торгів і укладення договору підряду. Сума договору не змінюється. Дякую.
Питання наступне. Комунальне підприємство здійснює закупівлю послуг поточного ремонту. У підписаній виконавцем та замовником договірній ціні до договору на послуги поточного ремонту зазначено, що договірна ціна розрахована у відповідності до
Підкажіть будь ласка чи потрібно вимагати від Постачальника калькуляцію собівартості товару для того щоб опублікувати звіт про договір, якщо товар повністю українського виробництва? Постачальник не подава дані про Товар для
По договору з електричної енергії на грудень 2024 року не вистачає коштів. Підкажіть будь ласка це буде розірвання договору чи звичайне його закриття. На грудень 2024 р. плануємо провести ЗЦП.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.