Новостворений замовник, що не є правонаступником
Головним розпорядником бюджетних коштів, юридичною собою Міська рада проведено ряд процедур на закупівлю товарів, робіт та послуг на поточний рік, договори про закупівлю за якими на даний час ще не виконані. Наразі заплановано упорядкування структури та створення нової юридичної особи – Виконавчий комітет міської ради, яка матиме власний код ЕДРПОУ, та в подальшому виконуватиме функції головного розпорядника коштів бюджету. При цьому ліквідація, реорганізація, тощо юридичної особи Міська рада не передбачається, та, нова юридична особа не виступатиме правонаступником попередньої. Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення: Чи можливе подальше виконання діючих договорів про закупівлю новоствореною юридичною особою шляхом внесення змін до таких договорів додатковими угодами? Чи, оскільки новостворена юридична особа не виступатиме павонаступником попередньої, вона вважатиметься окремим Замовником в розумінні ЗУ “Про публічні закупівлі”,і, в такому разі виникає необхідність розірвання діючих договорів та проведення процедур закупівель новоствореною юридичною особою? Чи можливо є інший варіант вирішення даного питання, оскільки Виконавчий комітет це все-таки виконавчий орган вищезазначеної Міської ради?
Добрий день! У разі утворення нової юридичної особи, яка є замовником у розумінні Закону, закупівлі цим суб’єктом мають здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому наголошуємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює виключень щодо здійснення закупівель без застосування вимог цього Закону новоствореними юридичними особами — замовниками. Враховуючи зазначене новостворена організація, яка не є правонаступником Міської ради не може завершувати / продовжувати виконання договорів про закупівлю. Щодо цього читайте «Роз’яснення від Мінекономіки щодо правонаступництва та...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Просимо надати роз’яснення про таке. Відповідно до змін від 23.05.2025 до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» договір про закупівлю, зазначений в
Закупівля здійснюється згідно Facility. Замовник планує закупити інтерактивні панелі, технічні характеристики яких не має на прозоро маркеті. Чи може Замовник в такому випадку провести відкриті торги. Дякую.
Така справа, якщо в тендерній документація вимагалося наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а Учасник надав Аналогічний договір в розумінні цієї документації на поставку даного товару, але в Договорі
при закупівлі Бензину А-95 та дизельного пального, потрібно застосовувати локалізацію? закупівля на суму 950 000 грн?
підкажіть будь ласка, чи вважається закупівля додаткових складових частин до предмета закупівлі, додатковим обсягом товару та чи можливо укласти договір без використання електронної системи закупівель згідно з пп. 7 п.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!