Нова потреба закупівлі солодощів

25 Жовтня 2024
Юлія

Ми управління освіти, і кошти нам виділяє селищна рада. Так як зараз у нас харчування відсутнє то селищна рада пише програму по якій виділяє нам кошти на солодощі, ми влітку закупили солодкі подарункові набори для привітання дітей, договір в нас вийшов 98 тис грн. Кошти виділені програмою – використані. І це був прямий договір. Тепер вони вирішили знов написати програму і закупляти ті ж самі солодощі, але тепер для привітання до нового року, орієнтовно сума договору буде також до 100 тис.грн. Підскажіть будь ласка чи маю я право вважати що це додаткова потреба, яка виникла і робити закупівлі по прямому договору? Якщо так, чи потрібно кріпити в прозорро обгрунтування?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Нова потреба закупівлі солодощів. Пунктом 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачено, що, якщо в замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи підлягає цінова пропозиція під 24 години за практикою ДАСУ?
    17 Липня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Ситуація 1. В складі тендерної документації на закупівлю зварювального обладнання вимагалася цінова пропозиція за встановленою формою. Також до цінової пропозиції є інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової

  • ВТ за кошти Юкрейн Фасіліті не відбулись через відсутність учасників, що робити?
    17 Липня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Закупівля на ноути за кошти UF не відбулася (499 тис грн) через відсутність пропозицій, що робити далі?

  • Як встановлюється оплата УО?
    17 Липня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь-ласка чи заступник директора з економічних питань державної установи може бути уповноваженою особою? Якщо так, то яка доплата йому встановлюється? В розмірі …% від посадового окладу фахівця з публічних

  • Доплата за виконання обов’язків УО, яка у відпустці
    17 Липня 2025
    Читати відповідь

    доброго дня. питання наступне. уповноважена особа – є заступником начальника відділу господарства. коли йде у відпустку – обов’язки покладають на начальника відділу бух обліку – головного бухгалтера. обидві посади є

  • Поточний ремонт проїзної дороги
    17 Липня 2025
    Читати відповідь

    є 1-й договір на ПР проїзної дороги від вул. Х до житлового будинку по вул.Х 15 на 150000,00грн. і 2-й ПР проїзної дороги від житлового будинку по вул.Х15 до простекту

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО