Невідповідності у тендерній пропозиції
надайте, будь ласка, консультацію по процедурі відкритих торгів з особливостями, а саме:
1. Чи можна вважати аналогічним договір, якщо відкриті торги проводяться на капітальний ремонт приміщення, а учасником подано договір на капітальний ремонт прибудинкової території, зокрема на вкладання бруківки?
2. Чи має право замовник відхилити пропозицію учасника, якщо у виписці з ЄДРПОУ зазначено основний вид діяльності — “будівництво доріг і автострад” та “інші будівельно-монтажні роботи”, а предметом закупівлі є капітальний ремонт приміщення?
3. У складі тендерної пропозиції відсутні дозвільні документи на виконання робіт зі встановлення ліфта, а також інформація про залучення субпідрядників на монтаж ліфта.
4. Крім того, в довідці про працівників вказані лише дорожні робітники, без зазначення будівельних спеціальностей, а також відсутня інформація про їхню освітню спеціальність.
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання- Невідповідності у тендерній пропозиції. Основне правило публічних закупівель залишається незмінним: тендерна пропозиція повинна повністю відповідати вимогам замовника, визначеним у тендерній документації. Якщо замовник вимагає надання документів, а учасник таких документів не надав, замовник може скористатися нормою «24 години на виправлення» в межах пункту 43 Особливостей. Якщо учасник не виправить невідповідність, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Ознайомтесь зі статтею Добірка рішень АМКУ щодо технічної частини та 24 годин...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Замовником у ЕСЗ сформовано закупівлю послуг з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів ДК 021-2015 5011 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за КЕКВ 2240 Оплата послуг
1. Як прописати вимоги статей Рамкової угоди правильно, Якщо замість кінцевого бенефіціарного власника – акціонер? 2. Які документи вимагати? 3. Чи потрібно застосовувати вимоги Рамкової угоди до директора (керівника) переможця
Добрий день. Між Банком та Підприємством укладено договір фінансового лізингу. Згідно договору розмір всіх лізингових платежів які мають бути здійснені Підприємством не може перевищуви 83 млн грн. Зазначений пункт не
Підскажіть, будь-ласка, що нам потрібно зробити, щоб можна було б прозвітувати про виконання договору .Нами через запит пропозиції постачальнків була здійснена закупівля та укладений договір з постачальником на поставку пакетів
Вітаю. Цікавить наступне питання. Замовником проведено закупівлю послуг нанесення та відновлення дорожньої розмітки з товщиною 10 см, при укладенні договору та попередньому огляді територій Виконавцем встановлено необхідність нанесення дорожньої розмітки
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!