Невідповідність вимог, які були зазначені у Додатку до ТД “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, це відхилення учасника чи надання 24 години на виправлення помилок?

12 Червня 2024
Олена Шаповалова

Відбулися відкриті торги з особливостями, на закупівлю трактора СКАУТ, за резельтатами перевірки учасник не надав “Інструкцію з експлуатації трактора українською мовою”, та “В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений Замовнику з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. На підтвердження відповідності еквіваленту запропонованого Учасником, останній повинен надати гарантійний лист від виробника еквівалентного товару про те, що такий товар повністю відповідає товару зазначеного Замовником у технічних вимогах”. Ці вимоги були зазначені у Додатку 2 до ТД “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, проконсультуйте, будь ласка, це відхилення учасника чи надання 24 години на виправлення помилок?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Невідповідність вимог, які були зазначені у Додатку до ТД “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, це відхилення учасника чи надання 24 години на виправлення помилок?  Відповідно до п 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля засобів РЕБ
    30 Травня 2025
    Читати відповідь

    Селищною радою отримано запит від військової частини на закупівлю засобів РЕБ. Розроблено та затверджено місцеву програму на закупівлю товарів оборонного призначення для потреб ЗСУ. Питання: чи має право ОМС публічно

  • Тендер при частковому фінансуванні та звіти по дрібних договорах
    29 Травня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня ! Підкажіть будь ласка як зробити вірно . У нас є кошторис і проект на ремонт котла на 12 млн. грн. Міська рада згідно рішення надала 5 млн

  • Звітування за договорами, укладеними у формі єдиного документа
    29 Травня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка. Договори, вартість яких перевищує 50 тисяч гривень, повинні бути укладені за результатами закупівель та оприлюднені у системі. Ми є Комунальне підприємство і джерело фінансування є власні коштии

  • Що робити КНП у разі перевищення порогу 100 тис. грн: інтернет і медичне ПЗ
    29 Травня 2025
    Читати відповідь

    Цікавить таке питання. Ми КПН. Маємо 11 Амбулаторій, які підключені до інтернету. Код ДК 021-2015 – 72410000-7. Поки ми по цьому коду не перебираємо 100 000 тис. Але кожного року

  • Чи можна здійснити закупівлю без ЕСЗ та без Prozorro Market за кодом 30190000-7?
    29 Травня 2025
    Читати відповідь

    Чи можливо провести закупівлю по коду ДК 021:2015 3019 0000-7 Офісне устаткування та приладдя різне на суму 68 тисяч гривень через “Закупівля без використання електронної системи” не використовуючи електронний каталог?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО