Невідповідність вимог, які були зазначені у Додатку до ТД “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, це відхилення учасника чи надання 24 години на виправлення помилок?

12 Червня 2024
Олена Шаповалова

Відбулися відкриті торги з особливостями, на закупівлю трактора СКАУТ, за резельтатами перевірки учасник не надав “Інструкцію з експлуатації трактора українською мовою”, та “В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений Замовнику з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. На підтвердження відповідності еквіваленту запропонованого Учасником, останній повинен надати гарантійний лист від виробника еквівалентного товару про те, що такий товар повністю відповідає товару зазначеного Замовником у технічних вимогах”. Ці вимоги були зазначені у Додатку 2 до ТД “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, проконсультуйте, будь ласка, це відхилення учасника чи надання 24 години на виправлення помилок?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Невідповідність вимог, які були зазначені у Додатку до ТД “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, це відхилення учасника чи надання 24 години на виправлення помилок?  Відповідно до п 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • Зміни до тендерної документації після набрання чинності Постанови 1512
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Постанова 1512 вступила в дію 25.11. Замовнику надано експертний звіт (позитивний) 27.11.2025 щодо коригування кошторисної частини проектної документації, яка вперше отримала позитивний висновок в червні 2025 року. Замовник 06.12.2025 оголосив

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО