(Не)аналогічний договір
Відповідно до інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, предметом закупівлі є Дорожня плита ПАГ14А800.1 “ДК 021:2015 44110000-4 – КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ”. У складі Пропозиції Скаржника містяться: Найменування товару: “Конструкційні матеріали (Бетонні вироби)” (далі Товар). Кількість товару: зазначено в Специфікації до даного договору (Додаток 1). Код згідно ДК 021:2015: 44110000-4 Проте, деталізація предмета цього договору включає Урни, Кільця, Напівсфери (згідно з додатком Специфікацією до Договору №2630). 7 Дорожня плита ПАГ14А800.1 є дорожньою конструкцією/будівельним матеріалом для створення дорожнього покриття. Урни, Кільця, Напівсфери класифікуються як елементи благоустрою або малі архітектурні форми. Ці товари належать до різних класів за функціональним призначенням, технологією виробництва та каналами постачання. Таким чином, договір на Урни, Кільця, Напівсфери не є аналогічним договору на Дорожні плити ПАГ14А800.1 за конкретною назвою предмета закупівлі. За висновком АМКУ Враховуючи предмет наведеного вище договору, зокрема, в частині: “Код згідно ДК 021:2015: 44110000-4”, що відповідає коду предмета закупівлі ДК 021:2015 44110000-4 – Конструкційні Матеріали, Замовник не довів та документально не підтвердив, що зазначений договір не є аналогічним в розумінні умов Документації. Яким чином Замовнику довести невідповідність наданого аналогічного догов
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – (Не)аналогічний договір. Виходячі з вашого питання, ви вже маєте рішення Органу оскарження за результатами скарги. Нагадаємо, що згідно частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Чи обьовязково необхідно вимагати від учасника надання документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям якщо укладається прямий договір на підставі пп.6 п.13 Особливостей?
Прошу надати роз’яснення з наступної ситуації: Компанія «X» взяла участь у спрощеній закупівлі, подала найбільш економічно вигідну пропозицію та є потенційним переможцем тендеру. При цьому Компанія «X» є правонаступником усіх
Підкажіть будь ласка, закупили Обладнання для їдальні (харчоблоку) ( 1 комплект) , (піч пароконвекційна на 7 рівнів бойлерного типу в комплекті (пароконвектомат на 7 рівнів – 1шт, підставка до 7
Плануємо проведення поточного ремонту. ( планується до 200 ти. грн) Хто визначає обсяг та перелік робіт (послуг), тобто дефектний акт, чи потрібно наймати проектанта на складання дефектного акту?
Чи можна в договорі про закупівлю за результатом ЗПП вносити зміни в специфікацію змінюючи кількість товару, а саме (кефір 400 кг, а йогурт 350 кг замінити кефір 380 кг, а
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!