Наталія

06 Лютого 2020
Наталія

Добрий день!Ми-орган місцевого самоврядування. На початку року рішенням сесії призначено кошти в сумі 120000,00 грн на промивання опалювальної системи школи №1. Рішенням сесії №2 додано ще 120000,00 грн. для промивання опалювальної системи школи №2.Кошти для промивання системи школи №1 витрачені і роботи зроблені до рішення сесії №2. Скажіть, чи нам потрібно проводити відкриті торги, чи ті послуги не сумуються, оскільки виділення коштів є перебачене різними сесіями.Дякую

Відповідь

Добрий день! У викладеному запитанні зазначено, що Ви – орган місцевого самоврядування, тобто бюджетна установа та замовник у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі”. Щодо здійснення закупівель за рахунок додатково виділених коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, радимо ознайомитися в листі МЕРТУ від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 щодо планування закупівель». Отже, якщо на момент проведення первинної закупівлі за рахунок коштів, виділених рішенням сесії №1, Замовник не міг передбачити виділення додаткового фінансування...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • 11 Червня 2025
    Читати відповідь

    Учаснику надано 24 години на виправлення невідповідності -“надати диплом штукатура , плиточника Руденка Романа Сергійовича (наданий вами диплом є підробкою )”. Учасник надав нову довідку про працівників у якій вже

  • Додатки до проекту договору ЗПП
    11 Червня 2025
    Читати відповідь

    нам надійшло замовлення на закупівлю сиру твердого, буде запит ціни, ініціатор закупівлі хоче щоб в проекті договору було прописано наступне: 13. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 13.1. Невід’ємною частиною цього Договору є:

  • Внесення змін в оголошення про проведення закупівлі
    11 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Якщо потрібно поміняти дві номенклатурні позиції, чи ми можемо внести зміни до специфікації тендеру, чи треба відміняти торги і заново переоголошувати? Останній термін подання пропозицій для учасників завтра. У

  • Закупівля за фінансування Ukraine Facility
    11 Червня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня,якщо фінансування “Ukraine Facility”, згідно Рамкової угоди чи маємо право закупляти обладнання Американської фірми збірка якого на території Китаю?

  • Послуга чи робота: як кваліфікувати виготовлення проектної документації для вузла обліку електроенергії
    11 Червня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Плануємо здійснити закупівлю без використання ЕСЗ: Виготовлення проектно-технічної документації для влаштування вузла обліку електричної енергії відповідно до коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування. Виникло питання

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО