Наталія

06 Лютого 2020
Наталія

Добрий день!Ми-орган місцевого самоврядування. На початку року рішенням сесії призначено кошти в сумі 120000,00 грн на промивання опалювальної системи школи №1. Рішенням сесії №2 додано ще 120000,00 грн. для промивання опалювальної системи школи №2.Кошти для промивання системи школи №1 витрачені і роботи зроблені до рішення сесії №2. Скажіть, чи нам потрібно проводити відкриті торги, чи ті послуги не сумуються, оскільки виділення коштів є перебачене різними сесіями.Дякую

Відповідь

Добрий день! У викладеному запитанні зазначено, що Ви – орган місцевого самоврядування, тобто бюджетна установа та замовник у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі”. Щодо здійснення закупівель за рахунок додатково виділених коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, радимо ознайомитися в листі МЕРТУ від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 щодо планування закупівель». Отже, якщо на момент проведення первинної закупівлі за рахунок коштів, виділених рішенням сесії №1, Замовник не міг передбачити виділення додаткового фінансування...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Планується укладання прямого договору на послуги зі встановлення, монтажу та пусконалагодження нової вентиляційної системи в приміщенні лабораторії. У складі комерційної пропозиції Виконавець вказав: • перелік необхідних матеріалів; • монтажні послуги

  • Пп. 4 п. 19 Особливостей
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    чи можна продовжувати на наступний 2026 рік, договори укладені в 25 році через ЗПП? В проекті договору прописано підставу підп.4 пункт 19 Ос.

  • Прямий договір на капітальний ремонт стояків
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи. По даному коду маємо прямий договір на Послуги на 1 тис.грн. Чи можна провести договір прямий на кап ремонт стояків до 1,5млн Роботами,використавши цей

  • Учасник вимагає укласти договір в електронній формі
    31 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Переможець відбору ЗПП вимагає укладення договору в електронній формі та категорично не погоджується на паперову письмову форму. Чи має право Замовник відмовити та наполягати на укладенні договору саме

  • Чи потрібно завантажувати обґрунтування у форматі «word»?
    30 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, згідно пп.6 п13 Особливостей. Ми ж загружаємо Договір та обгрунтування. Обгрунтування ми скидаємо у pdf файлі чи і в word теж потрібно? Це не стосується закупівлі Ukraine

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО