Наталія

24 Квітня 2019
Наталія
Доброго дня! Допоможіть розібратись у такій ситуації. Наше підприємство є замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», нещодавно офіс нашого підприємства було переміщено до приміщення, яке належить іншому підприємству. Відповідно до умов договору ми не сплачуємо за оренду самого приміщення, але маємо відшкодувати вартість комунальних послуг, в тому числі, вартість електричної енергії. Яким чином нам відобразити це в річному плані закупівель, адже підприємство, яке надало приміщення у користування не є постачальником електричної енергії, а самостійний договір на закупівлю електричної енергії наше підприємство не має змоги укласти з її безпосередніми постачальниками, так-як, забезпечення електропостачання цих офісних приміщень передбачено договором, який укладений між їх власником та постачальником електричної енергії. Як в даному випадку визначити предмет закупівлі? Дякую.
Відповідь

Добрий день! Добрий день! Відповідно до пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля (далі — закупівля) — це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до пункту 5 частини 1 вказаної статті Закону договір про закупівлю — це договір, який укладають замовник і учасник за результатами проведення процедури закупівлі, він передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Таким чином, визначальною ознакою закупівлі є її двосторонній,...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля доступу до онлайн-сервісів «Хелсі» по пп.5 п. 13 Особливостей
    18 Грудня 2025
    Читати відповідь

    предмет закупівлі “доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією – інформаційно-комунікаційною системою «Хелсі» (МІС), за призначенням, з метою організації процесу надання медичної допомоги та/або медичних послуг, в режимі онлайн

  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО