Що робити замовнику, якщо відсутні учасники під час проведення спрощеної закупівлі?

23 Жовтня 2020
Наталья

Наша організація має структурні підрозділи в місті та кожному районному центрі області. В цих підрозділах працюють водії, які кожен день повинні проходити медичні передрейсові огляди. Проходження оглядів в одній медичній установі не можливе, в зв’язку із великою відстанню між підрозділами. До кінця 2020 року діють 13 договорів на проходження медичних оглядів з різними медичними установами, які територіально знаходяться в різних районних центрах області. Загальна сума за цими договорами приблизно 198 тисяч. Але якщо на початку 2020 року ми мали змогу укладати прямі договори до 200 тисяч, то після 19 квітня зобов’язані за Законом проводити спрощені закупівлі. Як свідчить практика медичні заклади не приймають участі в таких закупівлях з причини відсутності спеціалістів по роботі з електронною системою закупівель. Таким чином, ми будемо їх оголошувати до безкінечності. Чи є якісь інші законні шляхи вирішення цього питання? Заздалегідь вдячні.

Відповідь

Добрий день! Пунктом 1 частини 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) зазначено, що придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюють без застосування порядку проведення спрощених закупівель, установленого цим Законом, у разі, якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна зараз замість сертифіката походження товару подавати декларацію відповідності?
    11 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть, будь ласка, чи можна зараз замість сертифіката походження товару у1 т1 Подавати декларацію відповідності та хто її видає який орган та чи почали вже учасники отримувати таки і де

  • Чи можна вважати роботи з будівництва трубопроводу до адмінбудівлі, де вже виконувався капітальний ремонт, новим об’єктом будівництва?
    11 Листопада 2025
    Читати відповідь

    При закупівлі робіт визначення предмета закупівлі здійснюється з прив’язкою до об’єкта будівництва. Замовником у поточному році укладено декілька договорів підряду (капітальний ремонт) без застосування електронної системи закупівель щодо одного об’єкта

  • Чи можна зекономлені кошти використати на той самий об’єкт по прямому договору як додаткові роботи з тим самим виконавцем?
    09 Листопада 2025
    Читати відповідь

    В вересні проведено ВТ на закупівлю поточного ремонту на суму 1000000,00грн. За результатами торгів зекономлено 103000,00грн. Чи можна їх використати на той самий об’єкт по прямому договору як додаткові роботи

  • Чи можна укласти прямий договір на зекономлені кошти?
    09 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Замовником у 2025 році була проведена спрощена закупівля відповідно до коду ДК 15610000-7 за результатами якої було укладено договір та наразі здійснюється постачання товару. За результатами проведеної закупівлі вийшла

  • Публікація додаткової угоди без зміни істотних умов
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, чи потрібно завантажувати в систему додаткову угоду до договору закупівлі ЗПП, якщо вона не стосується істотних умов?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО