Що робити замовнику, якщо відсутні учасники під час проведення спрощеної закупівлі?

23 Жовтня 2020
Наталья

Наша організація має структурні підрозділи в місті та кожному районному центрі області. В цих підрозділах працюють водії, які кожен день повинні проходити медичні передрейсові огляди. Проходження оглядів в одній медичній установі не можливе, в зв’язку із великою відстанню між підрозділами. До кінця 2020 року діють 13 договорів на проходження медичних оглядів з різними медичними установами, які територіально знаходяться в різних районних центрах області. Загальна сума за цими договорами приблизно 198 тисяч. Але якщо на початку 2020 року ми мали змогу укладати прямі договори до 200 тисяч, то після 19 квітня зобов’язані за Законом проводити спрощені закупівлі. Як свідчить практика медичні заклади не приймають участі в таких закупівлях з причини відсутності спеціалістів по роботі з електронною системою закупівель. Таким чином, ми будемо їх оголошувати до безкінечності. Чи є якісь інші законні шляхи вирішення цього питання? Заздалегідь вдячні.

Відповідь

Добрий день! Пунктом 1 частини 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) зазначено, що придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюють без застосування порядку проведення спрощених закупівель, установленого цим Законом, у разі, якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Медичний огляд, який код ДК?
    10 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Послуги з передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв автотранспортних засобів (наказ МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013). 2. Послуги з проведення обов’язкового профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти

  • Щодо постанови 1512
    10 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником 19.11.2025 було оголошено відкриті торги на виконання робіт. У зв’язку з набранням чинності 25.11.2025 року Постанови Кабінету Міністрів України №1512 від 19 листопада 2025 року, якою встановлено фіксовані показники

  • Перерозподіл коштів та додаткова потреба
    10 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Є три службові записки про поломку компютерної техніки .За результатами аналізу було зроблено перерозподіл коштів та затверджено на сесії закупку техніки в межах 98 тис.Чи сумується це до попередньої закупівлі

  • Чи потрібно у плані вказувати всі позиції
    10 Грудня 2025
    Читати відповідь

    чи потрібно в плані закупівель вносити список товару або послуг із зазначенням кількості, назви і код ДК? Чи достатньо в закупівлі перечеслити всі позиції? Мене цікавить і прямі договори і

  • Проект договору для споживачів групи А
    10 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня!Цікавить питання по закупівлі електричної енергії на 2026 рік через ЗПП або відриті торги. Який саме проєкт договору потрібно брати для закупівлі електричної енергії через відкриті чи ЗПП для

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО