Що робити замовнику, якщо відсутні учасники під час проведення спрощеної закупівлі?

23 Жовтня 2020
Наталья

Наша організація має структурні підрозділи в місті та кожному районному центрі області. В цих підрозділах працюють водії, які кожен день повинні проходити медичні передрейсові огляди. Проходження оглядів в одній медичній установі не можливе, в зв’язку із великою відстанню між підрозділами. До кінця 2020 року діють 13 договорів на проходження медичних оглядів з різними медичними установами, які територіально знаходяться в різних районних центрах області. Загальна сума за цими договорами приблизно 198 тисяч. Але якщо на початку 2020 року ми мали змогу укладати прямі договори до 200 тисяч, то після 19 квітня зобов’язані за Законом проводити спрощені закупівлі. Як свідчить практика медичні заклади не приймають участі в таких закупівлях з причини відсутності спеціалістів по роботі з електронною системою закупівель. Таким чином, ми будемо їх оголошувати до безкінечності. Чи є якісь інші законні шляхи вирішення цього питання? Заздалегідь вдячні.

Відповідь

Добрий день! Пунктом 1 частини 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) зазначено, що придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюють без застосування порядку проведення спрощених закупівель, установленого цим Законом, у разі, якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Договір поточного ремонту. Зменшення, збільшення обсягів та ціни
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо тендеру на послуги з поточного ремонту приміщення. 1) Чи можна зменшувати обсяги виконаних робіт, як це вірно зробити? 2) Чи треба відповідно до зменшення обсягів зменшувати вартість договору?

  • Договір поточного ремонту. Зменшення, збільшення обсягів та ціни
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо тендеру на послуги з поточного ремонту приміщення. 1) Чи можна зменшувати обсяги виконаних робіт, як це вірно зробити? 2) Чи треба відповідно до зменшення обсягів зменшувати вартість договору?

  • Закупівля згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей. Ціна закупівлі менше 50 тисяч (але за тотожним кодом ДК було вже проведено закупівлі більше ніж на 100 тис. грн). Звітувати чи ні
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, було проведено закупівлі згідно підпункту 4 пункту 13 Особливостей. Ціна закупівлі менше 50 тисяч. грн. (але за тотожним кодом ДК, було вже проведено закупівлі більше ніж на 100 тис.грн.)

  • Зміни в договір ЗПП
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Чи можна внести зміни в підписаний і опублікований договір за яким ще не виконано постачання товару, за умови: була проведена процедура ЗЦП; у зв’язку із втратою потреби в декількох товарах

  • Закупівля за кошти ЄІБ іншим замовником. Чи сумуються закупівлі різних замовників на одному об’єкті?
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    В рамках Програми відновлення України ІІ, Департаментом житлово-комунального господарства м.Кременчука проведено закупівлю робіт на об’єкті КП «Кременчукводоканал», зокрема: 1. «Реконструкція (технічне переоснащення) – заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО