Що робити замовнику, якщо відсутні учасники під час проведення спрощеної закупівлі?

23 Жовтня 2020
Наталья

Наша організація має структурні підрозділи в місті та кожному районному центрі області. В цих підрозділах працюють водії, які кожен день повинні проходити медичні передрейсові огляди. Проходження оглядів в одній медичній установі не можливе, в зв’язку із великою відстанню між підрозділами. До кінця 2020 року діють 13 договорів на проходження медичних оглядів з різними медичними установами, які територіально знаходяться в різних районних центрах області. Загальна сума за цими договорами приблизно 198 тисяч. Але якщо на початку 2020 року ми мали змогу укладати прямі договори до 200 тисяч, то після 19 квітня зобов’язані за Законом проводити спрощені закупівлі. Як свідчить практика медичні заклади не приймають участі в таких закупівлях з причини відсутності спеціалістів по роботі з електронною системою закупівель. Таким чином, ми будемо їх оголошувати до безкінечності. Чи є якісь інші законні шляхи вирішення цього питання? Заздалегідь вдячні.

Відповідь

Добрий день! Пунктом 1 частини 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) зазначено, що придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюють без застосування порядку проведення спрощених закупівель, установленого цим Законом, у разі, якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля послуг з поточного ремонту по прямому договору
    18 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Допоможіть, будь ласка, розібратися: організація(відділ освіти, який має під своїм керівництвом 17 установ – шкіл) планує провести закупівлю з технічного обслуговування систем теплопостачання у цих навчальних закладах за

  • Не вистачає коштів для закриття попереднього договору: варіанти дій замовника
    18 Листопада 2025
    Читати відповідь

    В січні за результатами відкритих торгів заключили договір на постачання електричної енергії на 25000 кВт. Протягом року збільшилось споживання електричної енергії. Станом на листопад проведені відкриті торги на постачання енергії

  • Закупівля лабораторного набору
    18 Листопада 2025
    Читати відповідь

    За кошти субвенції НУШ потрібно здійснити закупівлю Набору лабораторного для вивчення електромагнетизму. Підкажіть, який код ДК буде вірним обрати для даного предмету 80520000-5 – Навчальні засоби (але цей код знаходиться

  • Подача акта приймання-передачі наданих послуг за формою КБ-2в до Казначейства
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чому акт не може бути виписан пізніше, ніж по факту були надані послуги. Казначейство не хоче сплачувати акт приймання-передачі наданих послуг у зв’язку з тим, що він від 11.11.2025р. Посилаючись

  • Пропозиція іншого бренду при закупівлі через електронний каталог
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    закуповуємо системні блоки через ЗЦП. В каталозі за даними характеристиками є тільки один такий системний блок бренду «DIAWEST». Учасник, який системою визначений переможцем надає нам комп’ютери з відповідними характеристиками але

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО