Нами проведено ВТ. Укладений договір на виконання робіт на
Нами проведено ВТ. Укладений договір на виконання робіт на 20 млн. грн. до 19.04.2020р. Зараз виникла потреба у додаткових роботах, які не перевищують 50% основного договору та закінчення основного договору неможливо без виконання цих робіт. Як правильно провести закупівлю. Адже в ст. 3 та ст. 40 передбачено закупівля додаткових аналогічних робіт. З даного приводу є відповідь Мінекономіки , але предметом додаткової закупівлі є страхування. Вони посилаються на додаткові аналогічні послуги. У відповідях щодо додаткових робіт відповіді чіткої немає або є посилання на відповідь по страхуванню. Але це ж різні речі.
Доброго дня! На аналогічне питання на порталі RADNUK.COM.UA відповідала заступник начальника відділу політики публічних закупівель Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за посиланням https://radnuk.com.ua/hrupy_zakupivel/roboty/mozhlyvist-zakupivli-dodatkovykh-analohichnykh-robit-pislia-ukladennia-osnovnoho-dohovoru-za-perehovornoiu-protseduroiu/ «Можливість закупівлі додаткових аналогічних робіт після укладення основного договору за переговорною процедурою». Також про можливі виключення та можливість проведення переговорної процедури закупівлі читайте в статті « Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі в разі наявності попередніх закупівель того ж предмета» за посиланням https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/nadporogi/pidstavy-dlia-zastosuvannia-perehovornoi-protsedury-zakupivli-v-razi-naiavnosti-poperednikh-zakupivel-toho-zh-predmeta/
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Вітаю. Субвенція НУШ 2025 рік, за кошти Ukraine Facility . Потреба – меблі на пілотні класи (повинні купувати через прозоро-маркет) , як же тоді дотриматися вимог Рамкової угоди ? прописати
Підкажіть, будь ласка, чи перевіряються закупівлі ЗПП органами ДАСУ?
Скажіть будь ласка, процедура “Торги за правилами організатора” підпадає під дію Закону “Про публічні закупівлі”? При проведенні таких торгів хто має право перевіряти, скаржитись і т.д.? В яких нормативних документах
Доброго дня!Чи можна вимагати у перевізника наявність не менше 2х транспортних засобів для перевезення вантажу (якщо один наприклад буде в ремонті, щоб була заміна) при встановленні кваліфікаційного критерію матеріально-технічна база
Якщо, за одною адресою знаходиться не одна будівля з різними інвентарними номерами чи сумуються послуги з поточного ремонту. За цією адресою необхідно провести послуги з поточного ремонту прилеглих територій (послуга
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!