Наказом 2628 передбачена форма гарантии: електронна або паперова. 1. Паперова

16 Квітня 2021
tetiana-rybak

Наказом 2628 передбачена форма гарантии: електронна або паперова.
1. Паперова гарантія в системі – це може кожний намалювати. Як уникнути ризиків (просити оригінал звісно ж замовник не матиме права).
2. Чи може замовник в ТД встановити, що приймає лише електронні банківські гарантії. Ніяких страхових гарантій та ніяких паперових гарантій.
Для пред’явлення Гаранту сама гарантія не потрібна, гаранту ми пред’являємо ВИМОГУ.

Але якщо Гарант не виконає зобов’язання, то зs сканом до суду не приймуть  .

3. Ми можемо просити учасників щоб Вони паралельно авізували дані Гарантії в банку (як ми писали для учасників нерезидентів), але даної умови не має у затвердженій формі .
4. У выдповыды на питання “Чи впавы замовник конкретизувати…” выд 29.03.2021 ви вкзали, що замовник має право встановлювати й інші вимоги до забезпечення тендерної пропозиції, головне, щоб такі вимоги не суперечили наказу № 2628 . Чим регламентується така позиція та чи не суперечитиме наказу вимога про авізування паперової гарантії? Дякую

Відповідь

Доброго дня! Якщо ви бажаєте отримати детальний розбір позиції про котру йде мова, пропонуємо звернутись на платну консультацію Тендерного агентства «Радник», де вам обов’язково розкриють правовий бік цього питання: (066) 616-48-98, (067) 503-01-36, (063) 807-17-91 або переходьте за посиланням http://goszakupka.com.ua/

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?

  • Договір на коригування ПКД можна укласти прямий чи потрібно проводити відкриті торги?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів укладено договір на кап ремонт на суму 12 млн грн. Вході виконання робіт підрядником виявилась необхідність коригування ПКД в частині подорожчання матеріалів та деяких проектних рішень.

  • Уклали три договори на надання послуг з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури на 124 246,33 грн, але по різних об’єктах на три адреси. Чи можна провести закупівлю без використання електронної системи?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Уклали три договори за одним кодом ДК 021:2015 51310000-8(Послуги з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури, “Послуги з монтажу та наладки системи відеонагляду” разом на 124 246,33 грн. але це все

  • Чи потрібно вносити зміни до ТД, до технічної частини та проекту договору щоб вони відповідали Постанові №1512?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції 06.12.2025. Замовник в ТД посилався на Настанову з визначення вартості будівництва. Вперше складено і затверджено проектну документацію на об’єкт з реконструкції

  • Звіт про виконання договору та локалізовані товари
    20 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Нами були проведені закупівлі робіт, в складі яких набували у власність локалізовані товари. Учасник торгів надав декларацію про походження товару з Іспанії, а саме трансформатора, чим підтвердив, що на нього

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО