Наказом 2628 передбачена форма гарантии: електронна або паперова. 1. Паперова

16 Квітня 2021
tetiana-rybak

Наказом 2628 передбачена форма гарантии: електронна або паперова.
1. Паперова гарантія в системі – це може кожний намалювати. Як уникнути ризиків (просити оригінал звісно ж замовник не матиме права).
2. Чи може замовник в ТД встановити, що приймає лише електронні банківські гарантії. Ніяких страхових гарантій та ніяких паперових гарантій.
Для пред’явлення Гаранту сама гарантія не потрібна, гаранту ми пред’являємо ВИМОГУ.

Але якщо Гарант не виконає зобов’язання, то зs сканом до суду не приймуть  .

3. Ми можемо просити учасників щоб Вони паралельно авізували дані Гарантії в банку (як ми писали для учасників нерезидентів), але даної умови не має у затвердженій формі .
4. У выдповыды на питання “Чи впавы замовник конкретизувати…” выд 29.03.2021 ви вкзали, що замовник має право встановлювати й інші вимоги до забезпечення тендерної пропозиції, головне, щоб такі вимоги не суперечили наказу № 2628 . Чим регламентується така позиція та чи не суперечитиме наказу вимога про авізування паперової гарантії? Дякую

Відповідь

Доброго дня! Якщо ви бажаєте отримати детальний розбір позиції про котру йде мова, пропонуємо звернутись на платну консультацію Тендерного агентства «Радник», де вам обов’язково розкриють правовий бік цього питання: (066) 616-48-98, (067) 503-01-36, (063) 807-17-91 або переходьте за посиланням http://goszakupka.com.ua/

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Публікація додаткової угоди без зміни істотних умов
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, чи потрібно завантажувати в систему додаткову угоду до договору закупівлі ЗПП, якщо вона не стосується істотних умов?

  • Строки реєстрації бюджетних зобов’язань у казначействі
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо строків реєстрації бюджетних зобов’язань у казначействі. Наприклад, за результатами процедури закупівлі – у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) — 7 робочих днів з

  • Публікація додаткової угоди до прямого договору
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно публікувати додаткову угоду на зменшення обсягів закупівлі до “прямого договору” (без використання електронної системи закупівель)? (Закуповували кетирингові послуги, прямим договором, а потім його зменшили)

  • Оформлення протоколів уповноваженої особи
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Які рішення уповноваженої особи на цей час мають бути оформлені в паперовому вигляді? Як нумерувати протоколи, якщо частина протоколів формуються у вигляді електронних (наприклад, про річний план). До вересня 2025

  • Визначення коду ДК для локалізації робочого одягу
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Є питання з приводу публікації закупівлі на робочий одяг з локалізацією. Предмет закупівлі для товарів визначається за четвертим знаком ДК, виходячи з цього був обраний код ДК 18110000-3 Формений одяг,

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО