Надання двох аналогічних договорів на загальну суму за одним об’єктом

06 Травня 2024
Сергій

Відповідно до умов тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: «Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації, завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
Також Замовником встановлено наступну вимогу: «Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі та оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Учасником у складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів, у якому зазначено два договори по одному об’єкту з актом введення в експлуатацію, що відповідає встановленим вимогам (за останні 4 роки та за загальною сумою є більше 30 % від очікуваної вартості закупівлі), та один договір по другому об’єкту який також відповідає встановленим вимогам. Стосовно об’єкту по якому надано два договори, учасником надано лист-відгук у якому зазначено, що будівельні роботи за цими договорами виконувались по одному об’єкту. У ході виконання робіт за основним договором, у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у проведенні коригування проекту з закупівлі робіт на реконструкцію. Враховуючи, що виконавець первинного договору мав можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту і загальна вартість таких робіт не перевищувала 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, в результаті проведення переговорної процедури закупівлі було укладено другий договір підряду. Тобто другим договором передбачено додатковий обсяг робіт, який не передбачений у основному договорі підряду, та без якого неможливе забезпечення реалізації проекту в цілому. Відповідно до довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 за договорами підряду наданими учасником, учасником виконано робіт на загальну суму більше ніж 30 %.
За результатами моніторингу встановлено порушення в цій частині, а саме учасником надано лише один договір який відповідає умовам тендерної документації, та зобов’язали відхилити пропозицію учасника.
Питання: « Чи вважається надання двох аналогічних договорів на загальну суму за одним об’єктом, який введено в експлуатацію, порушенням умов даної тендерної документації? А також просимо за можливості надати посилання на нормативно-правові акти. Дякуємо.

Відповідь

Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Надання двох аналогічних договорів на загальну суму за одним об’єктом. Для надання коректної відповіді необхідно детально аналізувати умови тендерної документації та тендерну пропозицію, для цього ви можете звернутися на платну консультацію до Тендерного агентства «Радник» +38 (044) 334 80 72 tenders.kiev@gmail.com Запрошуємо на офлайн-навчання: «Підвищення кваліфікації для уповноважених осіб»

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Самодекларування по пункту 47 Особливостей
    04 Березня 2025
    Читати відповідь

    Учасник закупівлі ФОП при самостійному декларуванні підстав пункту 47 Особливостей зазвначив, що підтверджує що Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника,

  • ЗПП на суму 999 000 грн, який профіль товару обрати?
    04 Березня 2025
    Читати відповідь

    Була проведена процедура ЗПП на 999000. Уповноважена особа склала вкошик папір конкретної торгівельної марки. Чи не є це порушенням?

  • Застосування вимог з локалізації, коли обов’язково потрібно встановлювати
    04 Березня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, буд ласка, по декільком описаним нижче питанням : 1. Чи потрібно застосовувати вимоги по локалізації для робіт від очікуваної вартості набутого товару з переліку, чи очікуваної вартості самих робіт

  • Щодо внесення змін до проектно-кошторисної документації та оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси
    04 Березня 2025
    Читати відповідь

    Комунальне підприємство у серпні 2024 року за результатами відкритих торгів з особливостями уклало договір на будівництво когенераційної установки; договір укладався до моменту внесення змін до статей 10, 41 Закону України

  • Внесення змін до договору в частині одиниць вимірювання
    28 Лютого 2025
    Читати відповідь

    Проводимо Відкриті торги. Закупівля медматеріалів. Замовник вимагав загальну кількість шт одиниць товару. Обмежень по упаковкам не було і Замовнику надали пропозицію з кількістю 30 одиниць товару в упаковці. При виконанні

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО