Надання 24 години на виправлення невідповідностей?

30 Березня 2025
Олена

В додатку до ТД “Технічна специфікація до предмета закупівлі. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”
наявна вимога щодо надання гарантійного листа стосовно виготовлення знаків зі світлоповертальною поверхнею, вид світлоповертальних матеріалів із високою кольоростійкістю. Лицьова частина знаків повинна бути виконана методом цифрового друку (або еквівалент) з використанням світлоповертаючої плівки класу I-б з оптичною системою – мікропризми згідно пункту 8.1.2 ДСТУ 4100:2021. Для виготовлення світлоповертальної поверхні дорожнього знаку повинні бути застосовані плівки одного класу та однієї оптичної системи.
Учасник в складі своєї пропозиції надає гарантійний лист, але зовсім іншого змісту з вказанням іншого пункту ДСТУ 4100:2021. Надавати 24 години на виправлення невідповідностей? чи дискваліфікувати через відсутність документів, що вимагались на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та не підлягає виправленню, а тендерна пропозиція підлягає відхиленню.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Надання 24 години на виправлення невідповідностей? Пунктом 43  Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Проводиться закупівля по код 31532400-8, та 31531000-7, локалізацію застосовувати?
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Проводиться закупівля по код 31532400-8, та 31531000-7. Найменувань 18. Загальна сума закупівлі 800 000 грн. Чи застосовується локалізація?

  • Додаткові вимоги до учасників при проведенні ЗПП
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Чи вважатиметься порушенням п.57 постанови КМУ від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, якщо Замовник під час проведення запиту пропозицій

  • Чи можна вважати різні поверхи однієї будівлі окремими будівлями?
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Маємо наступне питання. У січні цього року відбувся поточний ремонт (заміна дверей) терапевтичного відділення. Наразі існує потреба провести заміну дверей хірургічного відділення. Два відділення знаходяться в 1 будівлі

  • Внесення змін до допорогового договору
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    28.02.2025 року був укладений договір 28/02 на суму 1 483 364 грн без ПДВ, без використання електронної системи (прямий) відповідно до пункту 11 постанови №1178 від 12.10.2022, предметом якого було:

  • (Не)погодження з Мінцифри: строки та штраф
    05 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будьласка, який термін погодження закупівель до 500 тис. Грн з Мінцифри? І якщо не відправили повідомлення, тобто не погодили в потрібний термін, який штраф несе або інше покарання?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО