Надання 24 год на виправлення недоліків

21 Березня 2024
Чефанова Олена Юріївна

Шановний, Радник! Існує процедура відкритих торгів, у якій, тендерною документацією, Замовник встановив вимогу до Учасників у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)», а саме надати у складі тендерної пропозиції, наступний документ:
1. «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
– скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;»
Один з учасників, в складі своєї пропозиції, надав скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою власника кресленика, який має не читабельний вигляд, а саме букви і цифри дуже розмиті, на стільки, що не можливо прочитати і розгледіти технічні показники (розміри деталі, букви, цифри тощо).
Питання:
1. Скажіть будь ласка, чи можна вважати це за не відповідність пропозиції умовам ТД?
2. Чи має право, Замовник, звернутись до Учасника з вимогою про виправлення невідповідності у термін 24 ч, згідно Законодавства?
Дякуємо, за відповідь.

Відповідь

Відповідь. Вітаємо! Щодо першої частини питання зауважимо, що питання доступності документу до перегляду є надзвичайно персональним та специфічним, тому для надання коректної відповіді необхідно безпосередньо ознайомитись з наданими документами. Щодо другої частини зазначимо, що за практикою контролюючих органів невідповідності або відсутність документів, які стосуються підтвердження технічних та якісних характеристик товарів не підлягають виправленню. Разом з цим для надання коректної відповіді на дане запитання щодо можливості надання 24 год на виправлення недоліків слід детально ознайомитись та проаналізувати вимоги тендерної документації. У...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля додаткових робіт
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Якщо закінчився строк дії основого договору з капітального ремонту, але виникла необхідність у додаткових роботах, згідно пп.8 п. 13 Особливостей я можу здійснити додаткову закупівлю на 50% від суми основного

  • Звітування за договором
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено ВТ щодо закупівлі Комплект для страйкболу. За результатами закупівлі було укладено договір з ФОП , на суму 7, 5млн. грн. Товар було отримано в повному обсязі. Згідно

  • Як звітувати про договір, по якому залишилися кошти
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Щодо звітування по угодах Доброго дня! Проконсультуйте, будь ласка, з такого питання. У 2024 році проводили ЗЦП на електроенергію, щоб розрахуватися за грудень. Договір дійсний до 31.12.2024. Згідно з чинним

  • Для визначення очікуваної вартості на лікарські засоби
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Просимо роз’яснити порядок формування ціни для визначення очікуваної вартості на лікарські засоби, що є наркотичними та психотропними препаратами. Чи потрібно при цьому додержуватись референтних цін які вказані в реєстрі відомостей

  • Чи обов’язкова вимога річне планування всіх покупок на початку року?
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть будь ласка, чи обов’язкова вимога річне планування всіх покупок на початку року? Чи маю право запланувати і закупити.

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО