Ми, як замовник, у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі багатофункціональних

21 Серпня 2020
nosivmvo-ukr-net

Ми, як замовник, у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі багатофункціональних принтерів встановили вимогу до учасників надати копію сертифікату (декларації) відповідності на товар. Учасник, пропозиція якого знаходиться на кваліфікації, вищезазначеного документу не надав. Про те, надає довідку наступного змісту: “Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 року за №194/31646, Наказ №28 від 01.02.2005 р. “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні” визнано таким, що втратив чинність. Таким чином, на даний час в Україні не існує нормативно-правового акта, який вимагав би обов’язкової сертифікації товарів взагалі і товару, що являється предметом даної закупівлі, зокрема. Отже, замовник не має права вимагати від постачальника надання документів (довідок, сертифікатів, декларацій тощо), не передбачених чинним законодавством України”. Як бути в даному випадку, відхиляти Учасника чи підтверджувати? Адже інші Учасники процедури надали декларації відповідності на товар. Дякую!

Відповідь

Добрий день! Пунктом 7 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, у разі незгоди учасника з умовами, зазначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі або до предмета закупівлі, останній мав право...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна в додатковій угоді 20% вказати тільки суму і не вказувати позиції
    12 Грудня 2025
    Читати відповідь

    чи потрібно в додатковій угоді на збільшення на 20% вказувати позиції по специфікації з розрахунком по кількості. чи можна тільки на суму. в законі не прописано норму – чи потрібно

  • Підрядник не може виконати роботи
    12 Грудня 2025
    Читати відповідь

    У кінці 2024 р було украдено договір на роботи реконструкція будівлі для встановлення ліфта. Договір виконання робіт було продовжено на 2025 р. наразі ситуація наступна: підрядники не в змозі виконати

  • Ціна тендерної пропозиції вища за комерційну
    12 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день!Чи правильно зазначено в формулі тендерної пропозиції новий тариф 0,71368 грн (закупівля запит (ціни) пропозиції), якщо очікувана вартість розрахована за комерційними пропозиціями з тарифом 0,68623 грн.?

  • Додаткова угода при збільшенні тарифу
    12 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго ранку, ми бюджетна організація, на початку року було заключено прямий договір з Укртелекомом на послуги з передавання даних і повідомлень, код ДК 64210000-1 вартістю 25,8 тис.грн. В системі було

  • Планування та здійснення допорогових закупівель
    12 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка якщо по одному коду ДК 021-2015: 44210000-5 були внесені в річний план закупівлі спершу одна на 7 272 грн а інша на 24495 грн в такому випадку

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО