Ми, як замовник, у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі багатофункціональних

21 Серпня 2020
nosivmvo-ukr-net

Ми, як замовник, у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі багатофункціональних принтерів встановили вимогу до учасників надати копію сертифікату (декларації) відповідності на товар. Учасник, пропозиція якого знаходиться на кваліфікації, вищезазначеного документу не надав. Про те, надає довідку наступного змісту: “Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 року за №194/31646, Наказ №28 від 01.02.2005 р. “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні” визнано таким, що втратив чинність. Таким чином, на даний час в Україні не існує нормативно-правового акта, який вимагав би обов’язкової сертифікації товарів взагалі і товару, що являється предметом даної закупівлі, зокрема. Отже, замовник не має права вимагати від постачальника надання документів (довідок, сертифікатів, декларацій тощо), не передбачених чинним законодавством України”. Як бути в даному випадку, відхиляти Учасника чи підтверджувати? Адже інші Учасники процедури надали декларації відповідності на товар. Дякую!

Відповідь

Добрий день! Пунктом 7 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, у разі незгоди учасника з умовами, зазначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі або до предмета закупівлі, останній мав право...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Як підняти категорію фахівця з публічних закупівель
    28 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Я фахівець з публічних закупівель загальний стаж роботи 4 роки і 10 місяців, (з дипломом Бакалавр) на ІІ категорію підняла установа на підставі відпрацьованих 2 років, без порушень. Чи має

  • Норма 20% початку року або додаткова потреба
    28 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Проведено закупівлю відкриті торги на закупівлю послуг на 900тис.грн. Є нова потреба в тих же послугах . Чи можна укласти прямий договір на 20% від попереднього без відкритих торгів?

  • пп.8 п. 13 Особливостей і Ukraine Facility
    28 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Допоможіть, будь ласка, в такому питанні: Замовником у 2024 році було укладено договір на закупівлю робіт за кошти Ukraine Facility. Наразі, після коригування ПКД виникла потреба у закупівлі додаткових робіт.

  • Додаткова потреба та перерозподіл коштів
    28 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    На початку року був укладений договір про надання послуг на прання білизни на суму 99856 грн. Станом на сьогоднішній день, даний договір виконаний, але існує потреба до кінця року в

  • Чи можна провести ВТ при допороговій вартості?
    28 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Чи буде вважатись порушенням якщо замовник проведе відкриті торги на закупівлю робіт з очікуваною вартістю до 1,5 млн грн?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО