Ми, як замовник, у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі багатофункціональних

21 Серпня 2020
nosivmvo-ukr-net

Ми, як замовник, у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі багатофункціональних принтерів встановили вимогу до учасників надати копію сертифікату (декларації) відповідності на товар. Учасник, пропозиція якого знаходиться на кваліфікації, вищезазначеного документу не надав. Про те, надає довідку наступного змісту: “Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 року за №194/31646, Наказ №28 від 01.02.2005 р. “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні” визнано таким, що втратив чинність. Таким чином, на даний час в Україні не існує нормативно-правового акта, який вимагав би обов’язкової сертифікації товарів взагалі і товару, що являється предметом даної закупівлі, зокрема. Отже, замовник не має права вимагати від постачальника надання документів (довідок, сертифікатів, декларацій тощо), не передбачених чинним законодавством України”. Як бути в даному випадку, відхиляти Учасника чи підтверджувати? Адже інші Учасники процедури надали декларації відповідності на товар. Дякую!

Відповідь

Добрий день! Пунктом 7 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, у разі незгоди учасника з умовами, зазначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі або до предмета закупівлі, останній мав право...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Пп. 6 п. 13 Особливостей
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    У нас був оголошений тендер Послуги з організації та проведення культурно-мистецьких заходів, а саме: ІІ Фестивалю традицій та смаку «ВареничОК», святкового заходу до Дня Святого Миколая; ХХІІ Фестивалю пісенно-музичного мистецтва

  • Доплата за УО
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня.Я головний бухгалтер на підприємстві,і зараз склалась така ситуація що Уповноважена особа звільнилась(фахівець з публічних закупівель по штатному розпису),і потрібно ж надалі працювати та позакривати не завершені процедури закупівель

  • Оскарження рішення АМКУ в суді
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Допоможіть розібратися в ситуація. Є процедура закупівлі в якій прийняло участь три учасники. Перший та другий учасник відхилено. Другий учасник оскаржив рішення в АМКУ. У червні АМКУ задовольнив скаргу та

  • Аналогічний договір або ні
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Добрий день. Готуємо тендер за предметом закупівлі: підрейкового колесотокарного верстату з числовим програмним керуванням для обточування колісних пар, згідно ДК 021:2015 — 42620000-8 Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати. У тендерній

  • Чи обов’язково проводити повторно відкриті торги по Юкрейн Фасіліті
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! питання стосовно застос. п.85 Особливостей, а саме в част.: “У разі відміни відкритих торгів у зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк,

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО