Можна проводити спрощену по наказу №25 ДП «Прозорро»
Враховуючи наказ ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРР” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)” Замовники можуть проводити і далі спрощені закупівлі?
Вітаю, так замовник може проводити спрощені закупівлі відпвідно до наказу №25 ДП «Прозорро». Рекомендуємо ознайомитися Огляд змін, які відбулися у зв’язку з ухваленням наказу ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25. З огляду на пункт 1 Інструкції та норми пункту 11 Постанови № 1178 Наказ № 25 та затверджена цим наказом Інструкція можуть застосовуватися замовником у разі закупівлі
товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту) до 100 тис. грн;
послуг з поточного ремонту до 200 тис. гривень;
робіт, вартість яких до 1,5 млн гривень.
Зверніть увагу, що тепер при виявленні невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником...
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПЧи сумується по ДК прямі договори по закупівлям ритуальних послуг та товарів для проведення безкоштовного поховання осіб які загинули при виконанні бойових завдань? Чи можна перевищити вартісні межі по послугам
ППитання по п.12 Особливостей. Як розуміти “предмет закупівлі товару” у запиті пропозиції постачальників – 500 тис.грн? Тобто, 500 тис це в межах однієї закупівлі чи рахується по коду за поточний
Пнаша організація уклала прямий договір на постачання природного газу у січні – квітні 2024 року, на суму 98268,33 грн,проте в березні було перевищено використання запланованої потреби, і на сьогоднішній день
ПЧи можливо в проекті договору, який є додатком до тендерної документації (ВТ з особливостями) , не зазначати та не додавати додатки до договору, якщо на етапі підготовки ТД визначитись з
ПДобрий ранок! Коледж запланував на 2024 рік провести закупівель на покрівельні матеріали на суму 100 тис. грн. У першому кварталі 2024 року на це було витрачено 40 тис. грн. На
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
500+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.