Моніторинг закупівлі
Ознаймився с Вашою статею “Вартість однієї закупівлі не перевищує 133 тисячі євро, а в цілому за кодом перевищує: чим керуватись” під час проведення процедур закупівлі керувалися тими з принципами.
Однак за результатами моніторінгу за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-12-008599-c ДАСУ робить протилежний висновок.
Цитата для зручності:
“4. У висновку про результати моніторингу закупівлі, перевіряючим зазначено про невірно визначену процедуру закупівлі сортиментовозу, очікуваною вартістю 2 900 000,00 грн. З цього приводу, маємо нагадати, що 19 червня 2020 року вступив в дію Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі – Наказ № 708) у якому зазначено, що предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Пунктом 3 статті 10 Закону визначено, що «оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5 150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі». Законом чітко визначені вартісні межі закупівель та типи процедур, які можуть при цьому застосовуватись. Відповідно до плану закупівель на підприємстві за кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби визначена ще одна закупівля, а саме Автоцистерна пожежна АЦ-8-50(63022)-530М або еквівалент з очікуваною вартістю 7 000 000,00 грн. (номер закупівлі UA-2020-10-13-003405-b). Тобто, за кодом ДК 021:2015:34140000-0 оголошено дві різні процедури закупівлі загальною очікуваною вартістю 9 900 000,00 грн. Отже, замовником вірно визначено всі процедури закупівлі, а висновок про наявність порушення, нібито не вірно визначеної процедури закупівлі – є помилковим.”
Тож, як вірно робити? Чи є якість є прецеденти позиції ДАСУ такіж чи протилежні?
Добридень. Відповідно до частини 3 статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг – 133 тисячам євро;
для робіт – 5 150 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Тобто якщо вартість не за предметом закупівлі на рік, а на закупівлю перевищує встановлені межі. Варто зазначити, що автор статті «Вартість однієї закупівлі...
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиППідскажіть, як вийти із ситуації. 20% угода не покриває потреби в постачання газу, і не вистачає 230 тис. на оплату за постачання газу за лютий, але з 01.03. вже є
Ппідкажіть будь – ласка, що робити Замовнику у разі нагальної потреби у закупівлі на період оскарження тендеру, якщо сума нагальної закупівлі менша за 50 тис.грн?
ППідприємство здійснює діяльність в окремій сфері господарюваня, є уповноважена особа і тендерний комітет. Хто повинен проводити переговорну процедуру закупівлі послуг на суму 300 т.грн ст.40 частна 2 пункт 2 відсутність
ПЯк визначити предмет закупівлі по виготовленню проектно-кошторисної документації? Необхідно провести декілька капітальних ремонтів в одному корпусі на загальну суму більше 1,5млн. На кожен ремонт необхідно виготовити окрему кошторисну документацію. Як
ПВ документації спрощеної закупівлі замовник не встановив вимогу стосовно накладення учасниками КЕП. В результаті – на пропозицію учасник КЕП не наклав. Чи повинен замовник відхилити пропозицію цього учасника? Якщо так,
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти