Моніторинг прямих договорів ➤ РАДНИК, портал

21 Листопада 2023
Островик Богдан

Моніторингом виявлені в договорі наступні зауваження. Пряма закупівля роботи (1 175 352,36). Як надати відповідь. Чи можливо коли не закрито договір додатковою угодою внести зміни. Та як прописати дані помилки.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Крім цього, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 8.1. розділу 8 «Умови про дефекти та гарантійні строки» укладеного договору підряду від 25.09.2023 №250 зазначено, що «Гарантійний строк виконаних електромонтажних робіт становить 6 (шість) місяців від дня прийняття їх Замовником».
Також, відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва), строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення, невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Крім того, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об’єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід’ємною частиною договору підряду.
Проте, моніторингом встановлено, що в укладений Договір підряду від 25.09.2023 №250 за результатами проведеної закупівлі за ID: UA-2023-09-25-004913-a
не містить календарного графіку виконання робіт та плану фінансування робіт.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати обґрунтоване пояснення стостовно встановлення Замовником в укладеному договорі підряду від 25.09.2023 №250 гарантійний строк якості виконаних виконавцем робіт 6 (шість) місяців?
2. Пояснити причини відсутності в укладеному договорі підряду від 25.09.2023 №250 календарного графіку виконання робіт та плану фінансування робіт?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання  моніторинг  прямих договорів.  Щодо внесення змін до договору, то якщо договір не закрито, Ви маєте право на умовах, які передбачені договором внести зміни. Водночас частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 ‟Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, визначено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Про чинність свідоцтва на повірку вимірювальної техніки
    07 Вересня 2024
    Читати відповідь

    Перевіряю документи учасника по закупівлі. і таке питання: чи повинний бути чинним свідоцтво на повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки до кінця виконання робіт? є свідоцтво на повірку законодавчо регульованого

  • Щодо протоколу УО про внесення змін до договору
    07 Вересня 2024
    Читати відповідь

    Чи є обов`язковим складання протоколу про рішення уповноваженою особою, якщо вносимо зміни у договір, шляхом оприлюднення додаткової угоди?

  • Відсутність перекладу ІСО та 24 години на виправлення
    07 Вересня 2024
    Читати відповідь

    В тендерній документації прописано, шо Учасник для підтвердження якості товару повинен додати:скановану копію сертифіката якості або сертифіката відповідності, технічний паспорт або інший документна товар, що підтверджує якість товару. Учасник подає

  • п.п.8 п.13 Особливостей та норми Настанови
    07 Вересня 2024
    Читати відповідь

    Допоможіть будь ласка з наступним питанням. При закупівлі робіт за відкритими торгами згідно з п. 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження

  • Закупівля додаткових робіт
    07 Вересня 2024
    Читати відповідь

    Доброго ранку. Підскажіть будь-ласка як можна закупити додаткові роботи по капітальному ремонту ліфта якщо основний договір був укладений на 1378000,00 без застосування електронної системи закупівель. Підрядник звернувся з листом про

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО