Механізм 24 години на виправлення помилок
механізм 24 години на виправлення помилок. Чи можна дозапитувати документ щодо кваліфікаційних критеріїв чи повноважень права підпису, який визначально відсутній в пропозиції учасника? В інтерв’ю з в.о. Голови, першою заступницею Голови Антимонопольного комітету України Ольгою Піщанською https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/interv-iu-z-predstavnykom-amku-shchodo-neodnoznachnoho-traktuvannia-vypravlennia-pomylok-uchasnykamy-protiahom-24-hodyn/ , вона чітко зазначала: «При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерною документацією, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією». При цьому ДАСУ останнім часом притримується протилежної думки та вважає порушенням дозапитування документа, який визначально був відсутній в пропозиції. АМКУ навпаки: звинувачує замовників в ненаданні права учасникам на виправлення невідповідностей шляхом механізму 24 години. Роз’яснення МЕУ від 07.02.2022 чіткості не внесло, але в ньому в деяких прикладах простежується підхід такий: якщо учасник НЕ надав якоїсь довідки або документ, який щось підтверджує, то, відповідно, у замовника немає можливості встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню у відповідності до статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин. Величезне прохання, якщо вже є якась судова практика із оскарження висновків ДАСУ, в яких в порушення було виненсено дозапитування відсутнього в пропозиції Учасника документа, надайте, будь-ласка, їх коротенький аналіз.
Вітаємо, у матеріалі «2 позиції щодо надання «24 годин» – оберіть свою» дійсно, ми дійшли висновку, що дійсно позиція АМКУ і Мінекономіки щодо усунення учасником невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом дозавантаження документів, надання яких передбачалося вимогами тендерної документації, є різними. У свою чергу аудиторська служба, дотримується позиції надання учаснику «24 годин» на виправлення виявлених замовником невідповідностей в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Доброго дня. На протязі 2025 року здійснюємо закупівлю послуг по перевезення військовозобовязаних згідно Постанови 1178 п. 13 пп.21 по прямому договору Згідно листа ТЦК чи не є це порушенням
Підскажіть будь-ласка, установа проводить капітальний ремонт будівлі, пошкодженої в результаті ракетного удару. Договір на закупівлю робіт укладено за результатами оголошених відкритих торгів , але був лише один учасник. Вартість закупівлі
Добрий день! Просимо надати роз’яснення по застосуванню ДК-31430000-9 “Електричні акумулятори” та 31440000-2 “Акумуляторні батареї”. Практика на Прозоро.головна містить випадки застосування як одного так і другого ДК кодів при закупівлі джерел
Добрий день! Практика закупівлі свинцево-кислотних стартерних АКБ для автомобілів свідчить про їх закупівлю як по ДК коду 31430000-9 “Електричні акумулятори” (31431000-6 – Свинцево-кислотні акумуляторні батареї) так і по ДК коду
Чи зобов’язаний замовник здійснювати вивчення середньоринкових цін на товари на момент укладення договору з переможцем після проведення процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!