Механізм 24 години на виправлення помилок

23 Вересня 2022
olha

механізм 24 години на виправлення помилок. Чи можна дозапитувати документ щодо кваліфікаційних критеріїв чи повноважень права підпису, який визначально відсутній в пропозиції учасника? В інтерв’ю з в.о. Голови, першою заступницею Голови Антимонопольного комітету України Ольгою Піщанською https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/interv-iu-z-predstavnykom-amku-shchodo-neodnoznachnoho-traktuvannia-vypravlennia-pomylok-uchasnykamy-protiahom-24-hodyn/ , вона чітко зазначала: «При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерною документацією, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією». При цьому ДАСУ останнім часом притримується протилежної думки та вважає порушенням дозапитування документа, який визначально був відсутній в пропозиції. АМКУ навпаки: звинувачує замовників в ненаданні права учасникам на виправлення невідповідностей шляхом механізму 24 години. Роз’яснення МЕУ від 07.02.2022 чіткості не внесло, але в ньому в деяких прикладах простежується підхід такий: якщо учасник НЕ надав якоїсь довідки або документ, який щось підтверджує, то, відповідно, у замовника немає можливості встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню у відповідності до статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин. Величезне прохання, якщо вже є якась судова практика із оскарження висновків ДАСУ, в яких в порушення було виненсено дозапитування відсутнього в пропозиції Учасника документа, надайте, будь-ласка, їх коротенький аналіз.

Відповідь

  Вітаємо, у матеріалі «2 позиції щодо надання «24 годин» – оберіть свою» дійсно, ми дійшли висновку, що дійсно позиція АМКУ і Мінекономіки щодо усунення учасником невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом дозавантаження документів, надання яких передбачалося вимогами тендерної документації, є різними. У свою чергу аудиторська служба, дотримується позиції надання учаснику «24 годин» на виправлення виявлених замовником невідповідностей в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?

  • Договір на коригування ПКД можна укласти прямий чи потрібно проводити відкриті торги?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів укладено договір на кап ремонт на суму 12 млн грн. Вході виконання робіт підрядником виявилась необхідність коригування ПКД в частині подорожчання матеріалів та деяких проектних рішень.

  • Уклали три договори на надання послуг з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури на 124 246,33 грн, але по різних об’єктах на три адреси. Чи можна провести закупівлю без використання електронної системи?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Уклали три договори за одним кодом ДК 021:2015 51310000-8(Послуги з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури, “Послуги з монтажу та наладки системи відеонагляду” разом на 124 246,33 грн. але це все

  • Чи потрібно вносити зміни до ТД, до технічної частини та проекту договору щоб вони відповідали Постанові №1512?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції 06.12.2025. Замовник в ТД посилався на Настанову з визначення вартості будівництва. Вперше складено і затверджено проектну документацію на об’єкт з реконструкції

  • Звіт про виконання договору та локалізовані товари
    20 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Нами були проведені закупівлі робіт, в складі яких набували у власність локалізовані товари. Учасник торгів надав декларацію про походження товару з Іспанії, а саме трансформатора, чим підтвердив, що на нього

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО