matanaha1972-gmail-commatanaha1972@gmail.com

30 Червня 2020
matanaha1972-gmail-com

Доброго дня! Прошу надати роз’яснення щодо наступного питання.
Відповідно до кошторису за 2020 рік, річного плану закупівель та підписаного договору на придбання “Офісної меблі” на загальну суму 49800 грн., отримено товару на вищезазначену суму згідно накладної.
У липні 2020 році повинні виділити додаткові кошти в сумі 25000 грн. на отримання, знов, “офісної меблі”.
ПИТАННЯ!
1) “Офісну мебель” на суму 25000 грн., за окремим договором, проводити як спрощена закупівля? Чи додаються дві суми разом за придбання товару з одинаковим кодом товару?
2) Чи вважається це – придбання нового товару в сумі 25000грн.?
Дякую!

Відповідь

Доброго дня! Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Згідно ч. 10 ст. 3 Закону забороняється придбання...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Договір поточного ремонту. Зменшення, збільшення обсягів та ціни
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо тендеру на послуги з поточного ремонту приміщення. 1) Чи можна зменшувати обсяги виконаних робіт, як це вірно зробити? 2) Чи треба відповідно до зменшення обсягів зменшувати вартість договору?

  • Договір поточного ремонту. Зменшення, збільшення обсягів та ціни
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо тендеру на послуги з поточного ремонту приміщення. 1) Чи можна зменшувати обсяги виконаних робіт, як це вірно зробити? 2) Чи треба відповідно до зменшення обсягів зменшувати вартість договору?

  • Закупівля згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей. Ціна закупівлі менше 50 тисяч (але за тотожним кодом ДК було вже проведено закупівлі більше ніж на 100 тис. грн). Звітувати чи ні
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, було проведено закупівлі згідно підпункту 4 пункту 13 Особливостей. Ціна закупівлі менше 50 тисяч. грн. (але за тотожним кодом ДК, було вже проведено закупівлі більше ніж на 100 тис.грн.)

  • Зміни в договір ЗПП
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Чи можна внести зміни в підписаний і опублікований договір за яким ще не виконано постачання товару, за умови: була проведена процедура ЗЦП; у зв’язку із втратою потреби в декількох товарах

  • Закупівля за кошти ЄІБ іншим замовником. Чи сумуються закупівлі різних замовників на одному об’єкті?
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    В рамках Програми відновлення України ІІ, Департаментом житлово-комунального господарства м.Кременчука проведено закупівлю робіт на об’єкті КП «Кременчукводоканал», зокрема: 1. «Реконструкція (технічне переоснащення) – заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО