Маринаnezhin.gorbolnica@ukr.net

16 Червня 2020
Марина

Доброго дня. Допоможіть будь-ласка розібратися з плануванням.Ми лікарня на початку року по коду ( 3314-медичні матеріали) закупили на суму 30’000,00 потім по постанові 225 щодо протидії коронавірусної хвороби закупили товару на 70’000,00грн.На даний момент нам потрібно закупити товар (шприци) на 10’000,00 грн по цьому ж коду який є в постанові 225, але не для цілей лікування коронавірусу, а для лікування діток.
1.Чи рахуються закупівлі по коронавіру в річний план для закуупівлі не по постанові 225 (як потрібно рахувати 30+70+10 чи 30+10)
2.Чи можна закуповувати товар за постановою 225 (закупівля без використання електронної системи) який буде викоритсовуватися не для лікування хворих на коронавірус
3.Чи можна продовжувати закуповувати по договору який був заключений по постанові 225 товар після закунчення карантину.
п.с.Закупівлі по Коронавірусу вибрали дуже багато кодів майже до 200 тисяч і тепер (якщо він рахується в план) для закупівлі наприклад вати на 300 грн потрібно проводити відкриті торги. Дякую

Відповідь

Доброго дня! На сьогодні, відповідно до п. 2 Порядку про визначення предмету закупівлі, що затверджений Наказом № 454 від 17.03.2016р. під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Пп. 6 п. 13 Особливостей
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    У нас був оголошений тендер Послуги з організації та проведення культурно-мистецьких заходів, а саме: ІІ Фестивалю традицій та смаку «ВареничОК», святкового заходу до Дня Святого Миколая; ХХІІ Фестивалю пісенно-музичного мистецтва

  • Доплата за УО
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня.Я головний бухгалтер на підприємстві,і зараз склалась така ситуація що Уповноважена особа звільнилась(фахівець з публічних закупівель по штатному розпису),і потрібно ж надалі працювати та позакривати не завершені процедури закупівель

  • Оскарження рішення АМКУ в суді
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Допоможіть розібратися в ситуація. Є процедура закупівлі в якій прийняло участь три учасники. Перший та другий учасник відхилено. Другий учасник оскаржив рішення в АМКУ. У червні АМКУ задовольнив скаргу та

  • Аналогічний договір або ні
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Добрий день. Готуємо тендер за предметом закупівлі: підрейкового колесотокарного верстату з числовим програмним керуванням для обточування колісних пар, згідно ДК 021:2015 — 42620000-8 Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати. У тендерній

  • Чи обов’язково проводити повторно відкриті торги по Юкрейн Фасіліті
    19 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! питання стосовно застос. п.85 Особливостей, а саме в част.: “У разі відміни відкритих торгів у зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк,

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО