Маринаnezhin.gorbolnica@ukr.net

16 Червня 2020
Марина

Доброго дня. Допоможіть будь-ласка розібратися з плануванням.Ми лікарня на початку року по коду ( 3314-медичні матеріали) закупили на суму 30’000,00 потім по постанові 225 щодо протидії коронавірусної хвороби закупили товару на 70’000,00грн.На даний момент нам потрібно закупити товар (шприци) на 10’000,00 грн по цьому ж коду який є в постанові 225, але не для цілей лікування коронавірусу, а для лікування діток.
1.Чи рахуються закупівлі по коронавіру в річний план для закуупівлі не по постанові 225 (як потрібно рахувати 30+70+10 чи 30+10)
2.Чи можна закуповувати товар за постановою 225 (закупівля без використання електронної системи) який буде викоритсовуватися не для лікування хворих на коронавірус
3.Чи можна продовжувати закуповувати по договору який був заключений по постанові 225 товар після закунчення карантину.
п.с.Закупівлі по Коронавірусу вибрали дуже багато кодів майже до 200 тисяч і тепер (якщо він рахується в план) для закупівлі наприклад вати на 300 грн потрібно проводити відкриті торги. Дякую

Відповідь

Доброго дня! На сьогодні, відповідно до п. 2 Порядку про визначення предмету закупівлі, що затверджений Наказом № 454 від 17.03.2016р. під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля доступу до онлайн-сервісів «Хелсі» по пп.5 п. 13 Особливостей
    18 Грудня 2025
    Читати відповідь

    предмет закупівлі “доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією – інформаційно-комунікаційною системою «Хелсі» (МІС), за призначенням, з метою організації процесу надання медичної допомоги та/або медичних послуг, в режимі онлайн

  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО