Марина nezhin.gorbolnica@ukr.net

19 Травня 2020
Марина

Доброго дня,підскажіть будь-ласка. Згідно постанови КабМінУ № 248 від 29.03.2020 щодо протидії Короновірусної хвороби. Замовники закуповують товар згідно із затвердженим цією постановою переліком в
електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без
використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до
нього, звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до статті 10 Закону України
“Про публічні закупівлі”
Виникає питання чи потрібно оприлюднювати зміни до договору(додаткові угоди-адже про них нічого не сказано) які не підпадають під статтю 41 ЗУПро публічні закупівлі.
2 Питання чи можемо ми закуповувати товар за цим договором після закінчення карантину (товар в договорі був прорахований до кінця року), тобто договір оприлюднено по COVID-19 на 70 тис. , за час карантину ми за 3 місяці використаємо товару (медичного газу) десь на 30 тис, залишок товару буде постачатися до кінця року. Чи краще договір розірвати після закінчення карантину та заключити новий за визначеною процедурою.
3 Питання Чи при плануванні закупівлі (по коду ДК 021:2015) потрібно рахувати закупівлі, що були проведені по COVID-19 .
Дякую

Відповідь

Доброго дня! Перш за все слід зазначити, що Постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2020 р. № 376 (далі — Постанова) затверджено зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225. Постанову опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» № 91 (6705) від 16.05.2020, тож вона набула чинності 16.05.2020. Так, відповідно до нових змін, з 16.05.2020 уповноважена замовником особа: забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації (звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель,...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля доступу до онлайн-сервісів «Хелсі» по пп.5 п. 13 Особливостей
    18 Грудня 2025
    Читати відповідь

    предмет закупівлі “доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією – інформаційно-комунікаційною системою «Хелсі» (МІС), за призначенням, з метою організації процесу надання медичної допомоги та/або медичних послуг, в режимі онлайн

  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО