marinaUSZNupszn1601-buh@ukr.net

19 Червня 2020
marinaUSZN

Доброго дня!
Просимо надати роз’яснення з наступного питання.
Відповідно до Постанови КМУ від 05.04.2012 №321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів» орган соціального захисту здійснює забезпечення відповідних категорій населення протезами, ортезами, кріслами колісними та іншими технічними засобами реабілітації (далі – ТЗР) згідно з тристороннімидоговорами (установа – підприємство- особа з інвалідністю).
Особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю, інша особа або їх законні представники обирають підприємство і повідомляють орган соціального захисту населення про вибір такого підприємства.
Орган соціального захисту населення протягом трьох робочих днів після отримання повідомлення про вибір підприємства особою з інвалідністю, дитиною з інвалідністю, іншою особою або їх законними представниками повідомляє підприємство щодо такого вибору, про що робиться відповідна відмітка у банку даних.
Підприємство протягом наступних 20 робочих днів подає органу соціального захисту населення згоду/відмову на забезпечення відповідним технічним та іншим засобом реабілітації особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи, про що підприємством робиться відповідна відмітка у банку даних.
Орган соціального захисту населення після надання згоди та внесення підприємством до банку даних необхідної для формування договору інформації формує в банку даних протягом п’яти робочих днів тристоронній договір.
Відповідно до п.7 розділу 2 наказу Мінекономіки від 15.04.2020 року №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»визначення предмета закупівлі протезних виробів (у тому числі протезно-ортопедичних виробів, ортопедичного взуття), спеціальних засобів для самообслуговування та догляду, засобів пересування, що виготовляються за індивідуальним замовленням відповідно до номенклатури та в межах граничних цін, і послуг з післягарантійного ремонту технічних та інших засобів реабілітації здійснюється окремо для кожної особи з інвалідністю та кожної особи з числа пільгових категорій населення згідно з їх індивідуальним замовленням.
Враховуючи вищезазначене просимо надати роз’яснення, чи необхідно управлінню здійснювати забезпечення осіб з інвалідністю ТЗР шляхом оприлюднення річного плану в системі Прозоро та проведенням відповідної закупівлі?
Як проводити закупівлю вартістю понад 50тис.грн., якщо Постачальника обирає особа з інвалідністю?

Відповідь

Доброго дня! Потрібно наголосити, що питання закупівлі відповідно до умов Постанови КМУ від 05.04.2012 №321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів» та визначення предмета закупівлі протезних виробів (у тому числі протезно-ортопедичних виробів, ортопедичного взуття), спеціальних засобів для самообслуговування та догляду, засобів пересування, що виготовляються за індивідуальним замовленням відповідно до номенклатури...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна передбачити в договорі про закупівлю авансовий платіж
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Планується закупівля послуг по процедурі ВТ по коду ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів. Всього заплановано 5 заходів до кінця грудня, один яких 29 грудня.

  • Закупівля за рік з урахуванням попередніх договорів складає близько 70000 грн. Чи потрібно за останнім договором під час публікації на платформі Прозорро вносити обгрунтування?
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка, якщо установа здійснює третій раз на рік закупівлю природного газу від Нафтогаз Трейдінг , сума останнього договору складає 40000 грн, а загальна закупівля за рік з урахуванням

  • Чи не буде порушенням укласти пряму угору за пп 4 п 13 Особливостей на менші обсяги, ніж було заявлено у тендері?
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    ВТзО ( утилізація небезпечних відходів) не відбулися у звязку з відхиленням усіх учасників. Існує нагальна потреба на ці послуги з утилізації (Замовник не може дотриматися строків для повторного проведення процедури).

  • Встановлення нижньої цінової межі
    24 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Отже, замовник не має права обмежувати демпінг або непропорційне

  • Закупівля товару з монтажем
    23 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь-ласка вихід із даної ситуації. Оголошено закупівлю , предметом якої є – Кодиціонери з монтажем та пусконалагоджуванням . КЕКВ 3110. В технічному завданні зазначили, що Монтаж з пусконалагодженням включають

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО