Ліцензія для субпідрядної організації
Замовник оголосив закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів. Відповідно до вимог тендерної документації учасник торгів повинен надати копію відповідної ліцензії з додатками на провадження певного виду господарської діяльності.
У випадку залучення субпідрядної організації учасник повинен надати довідку щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням найменування, місцезнаходження, копії ліцензії на виконання робіт, виду робіт для виконання яких залучається субпідрядник.
Предметом закупівлі передбачалося виконання на об’єкті будівництва як звичайних будівельних робіт, так й робіт протипожежного призначення, тобто господарська діяльність відповідно за п.9 та п.13 ч.1 ст.17 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності”. Незважаючи на те, що вимога замовника щодо надання копії ліцензії є досить суперечливою з огляду на те, що інформацію про наявність (відсутність) ліцензії в учасника є у відкритому доступі на порталі www.e-construction.gov.ua та www.dsns.gov.ua, проте ліцензування відбувається за переліком робіт, тобто встановити здатність виконувати роботи лише за номером ліцензії неможливо.
Учасник закупівлі надав “будівельну ліцензію” та не надав ліцензію від ДСНС, проте задля виконання робіт за переліком учасник залучає субпідрядника. До переліку також увійшли роботи протипожежного призначення. На субпідрядника учасник також надав “будівельну” ліцензію та не надав ліцензію ДСНС. За результатами перевірки наявності ліцензії від ДСНС було встановлено, що ні учасник, ні залучений ним субпідрядник не мають відповідної ліцензії. Вартість робіт протипожежного призначення становить менше ніж 2% від вартості договору про закупівлю. Чи правомірні дії замовника з відхилення пропозиції такого учасника зважаючи на те, що Законом “Про публічні закупівлі” вимагається надання інформації про субпідрядника у випадку, якщо вартість цих робіт становить не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, тобто не зважаючи на зазначене вище, учасник на роботи протипожежного призначення міг залучити іншого субпідрядника та не зазначати інформацію про нього у тендерній пропозиції?
Вітаємо! Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Отже, немає підстав вимагати в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі надання учасниками ліцензій, оскільки таку інформацію...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Доброго вечора підкажіть будь ласка на що треба звертати увагу мені як УО та які документи потрібно надавати постачальнику якщо плануємо купити торфобрикет на суму 28 000
Замовником було оголошено відкриті торги на капітальний ремонт покрівлі, під час виконання робіт підрядник неодноразово звертався до замовника з листами про внесення змін до проектно кошторисної -документації . Згідно календарного
Замовником в догворі на закупвлю газу не прописано п.6 ст.41 . Чи має право Замовник продовжити дію договору на 20% на момент проведення нової закупівлі.
Замовником укладено договір на постачання електричної енергії, процедура – запит ціни пропозиції, з урахуванням старого тарифу на передачу електричної енергії. В договорі прописано механізм зміни ціни регульованого тарифу і вказано,
Добрий вечір. Підкажіть, будь ласка, у Договорі прописала банківську гарантію, у тендерній документації ні. Зараз я на етапі визнання переможця. Чи можу я прибрати в договорі цей пункт про забезпечення
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!