1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьПовторна закупівля за пп 5 п 13 Особливостей протягом року13 Березня 2025
Підскажіть будь ласка, у нас виникла додаткова потреба в закупівлі електричної енергії. По постачанню електричної енергії ми провели закупівлю через електронний каталог. А ось послуги з розподілу електричної енергії в... Розгорнути
- Читати відповідьЧи можна зробити навмисне декілька закупівель шляхом ЗПП до 500 тис. грн, щоб застосувати динамічний профіль13 Березня 2025
Доброго дня. Ми замовники у сфері оборони. Наразі є потреба у закупівлі пального. Річним кошторисом передбачена сума більше мільйона. Планово передбачена закупівля через процедуру запит цінових пропозицій. Ознайомившись зі шпаргалкою... Розгорнути
- Читати відповідьЩодо закупівель за пп 9 п 13 Особливостей13 Березня 2025
Доброго дня! Щодо закупівель за ПП.9 п.13 Особливостей Підкажіть будь ласка, якщо ми уклали один прямий договір на місяць за визначеними послугами без обгрунтування підстав, а зараз виявилось, що все... Розгорнути
- Читати відповідьЧи можна підняти ціну за одиницю товару згідно з пп. 2 п. 19 Постанови 1178 на 32,5%13 Березня 2025
Чи можемо ми підняти ціну за одиницю товару згідно пп. 2 п. 19 Постанови 1178 на 32,5% (учасник надав довідку Торгово промислової палати де вказаний відсоток коливання ціни такого товару... Розгорнути
- Читати відповідьВибір коду ДК для анотаційних дошок13 Березня 2025
Будемо купувати анотаційні дошки для полеглих героїв, підкажіть, який код ДК краще обрати. ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари 32580000-2: Інформаційне обладнання
- Читати відповідьЯк правильно оформити відшкодування витрат на електроенергію орендарем?13 Березня 2025
Доброго дня! На початку року був проведений тендер та укладено договір на закупівлю електричної енергії на 2025 рік. В березні місяці наша установа здає в оренду одне примішеня іншій установі,... Розгорнути
- Читати відповідьЩодо надання 24 годин на виправлення невідповідностей13 Березня 2025
Замовник вимагає в Технічному завданні(закупівля ліжка двоярусного розбірного) сертифікат якості чи інші документи виробника на трубу металеву. Натомість Учасник надав свідоцтво про якість на трубу від своєї організації(учасник не виробник... Розгорнути
- Читати відповідьЗастосування пп.8 п.13 Особливостей до договору, укладеного згідно з пунктом 1313 Березня 2025
Добрий день. Підкажіть, будь ласка, якщо було укладено договір про закупівлю по пп.6 п.13, чи можна укладати договір на підставі пп.8 п.13?
- Читати відповідьЧи плюсувати закупівлі13 Березня 2025
Код ДК 5053 вже набраний до 100 тис., але по пп.5 п.13 Пост.1178(відсутність конкуренції з тех.причин) і виникла необхідність по тому самому ДК закупити послуги, але по п.11 Пост.1178. Чи... Розгорнути
- Читати відповідьОбґрунтування та протокол до пп. 5 п. 13 Особливостей, на заключення договору по електроенергії на умовах універсальної послуги13 Березня 2025
підкажіть будь ласка чи є на сайті обгрунтування та протокол до пп.5 п 13 Особливостей, на заключення договору по електроенергії на умовах універсальної послуги? Дякую
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!