Коли можна оголошувати відкриті торги повторно за тим самим предметом закупівлі після відміни ВТ

21 Червня 2024
Юлія

Замовник відмінив відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунути порушення на стадії “Кваліфікація переможця”. Закон встановлює 10 днів на оскарження рішення замовника про відміну закупівлі. Коли можна оголошувати відкриті торги повторно за тим самим предметом закупівлі?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Коли можна оголошувати відкриті торги повторно за тим самим предметом закупівлі після відміни ВТ. Законодавством встановлений строк на оскарження відміни тендеру. При цьому Особливостями не встановлено обмеження для уповноваженої особи в частині того, коли саме оголошувати нову процедуру закупівлі. Тобто УО може в той самий день оголосити нові відкриті торги, не очікуючи 10 днів на оскарження попередньої процедури. Рекомендуємо все ж якщо ви відмінили торги, але у...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Кошти,які залишились після відкритих торгів з електроенергії як додаткові кошти
    09 Жовтня 2026
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, кошти які залишились після відкритих торгів по електроенергії (37 тис. грн.) можно рахувати як додаткові кошти і заключити на них прямий договір на електричну енергію до кінця

  • Виконавець платник єдиного податку 5 % – чи додавати ПДВ у план?
    09 Жовтня 2026
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка, маю ПКД на поточний ремонт, до 200 тис , якщо поточний ремонт робить ФОП, платник єдиного податку 5 %, ПДВ в план добавляти? Тоді по кошторису сума

  • як сумувати локалізовані товари
    09 Жовтня 2026
    Читати відповідь

    Надайте будь ласка роз’яснення стосовно пункту 61 у редакції від 27.05.26 (набрав чинності з 24.08.2026): «6-1. Тимчасово, до 31 грудня 2032 року, під час зді............. відповідно до закону, за умови

  • Додаткова угода про продовження надання послуг до 31.12.2026 року
    09 Жовтня 2026
    Читати відповідь

    ДОБРОГО ДНЯ! Підкажіть будь ласка розібратися в даній ситуації: проведено закупівлю послуг по розробленню проекту еколого економічне обгрунтування земель. Термін надання послуг до 30 вересня. надавач послуг направив листа 20

  • Чи оподатковуються послуги зі спеціального навчання з питань пожежної безпеки?
    09 Жовтня 2026
    Читати відповідь

    Чи опадковується згідно Податкового кодексу послуги з спеціального навчання з питань пожежної безпеки за робочою навчальною програмою 8 годин

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО