Хто є відповідальним за виконання вимог Постанови № 1266?

29 Березня 2021
irma

НАЗК наголошує, що уповноважена особа та ТК не визначає очікувану вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не задіяні у процесі виконання договорів, а лише оприлюднює додаткові угоди згідно ст.41 закону. Чи правомірно покладати обов’язок підготовки обгрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості на УО або ТК і як вони можуть обгрунтувати те, в чому не формували потребу, не проводили розрахунки (УО перевіряє правильність проведення розрахунку, застосування методики 257,тощо) та УО не є системним адміністратором,не має доступу та знань для оприлюднення інформації на сайті підприємства. Вбачається, що покладення всіх цих обов’язків від обгрунтування потреби, очікуваної вартості, проведення закупівлі а до публікації обгрунтування на сайті підприємства на УО або ТК є прикладом дискреційних повноважень та зловживань.

Відповідь

Добрий день! Функції щодо підготовки забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення, встановлені постановою Кабінету Міністрів України  від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі – Постанова №1266), не покладено на уповноважену особу чи членів тендерного комітету ані Законом України «Про публічні закупівлі»,  ані жодним іншим нормативно-правовим актом.

 

Невиконання вимог Постанови № 1266 не є підставою для притягнення до адміністративної відповідальності за статтею 16414 КУпАП, однак може бути підставою для дисциплінарної відповідальності керівника.

 

Отже,...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації

Коли проблему неможливо вирішити одним запитанням — ви можете замовити консультацію та отримати рішення на основі ґрунтовного дослідження ситуації.

Замовити консультацію
Вас може зацікавити
  • чи можна замінити сторону Замовника у Договорі про закупівлю робіт
    14 Квітня 2021
    Читати відповідь

    ППідкажіть будь – ласка, чи можна замінити сторону Замовника у Договорі про закупівлю робіт. Стороною була сільська рада, правонаступником є міська рада.

  • Чи не підпадає фінансовий лізинг під дію Закону “Про публічні закупівлі”?
    14 Квітня 2021
    Читати відповідь

    ПМи, замовники, хочемо оголосити закупівлю вантажної техніки за допомогою фінансового лізингу. Сума – 1 250 000 грн. Чи не підпадає фінансовий лізинг під дію Закону “Про публічні закупівлі”? Яким чином

  • Сума за актами ПОН більша ніж сума договору про закупівлю
    14 Квітня 2021
    Читати відповідь

    ППідкажіть будь ласка. Як можна розрахуватися з постачальником останньої надії, якщо договір був укладений на 170000 грн. ( на очікувану вартість), а по акті за лютий сума вийшла на 60000

  • Зниження ціни товару за ініціативою замовника
    14 Квітня 2021
    Читати відповідь

    ПЧи можливо за договором по СЗ знизити ціну за одиницю товору за ініціативою замовника? Яким чином? Написати лист звернення до постачальника з посилання на фінмониторинг? Чи є якісь ще варіанти?

  • Дві тендерні пропозиції – один субпідрядник, чи є підстава для відхилення?
    14 Квітня 2021
    Читати відповідь

    ПДва різні, начебто не пов’язані між собою, учасника у складі своїх пропозицій надають інформацію про залучення одного й того самого субпідрядника. Враховуючи, що перелік ознак, за наявності яких учасники є

  • До усіх питань

      Приєднуйся до авторів
      load
      Реєстрація
      Вітаємо!
      Реєстрація пройшла успішно
      В особистий кабінет
      load
      Відновлення паролю
      Вітаємо!
      Реєстрація пройшла успішно
      Вітаємо!
      Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель