Катерина

27 Березня 2019
Катерина
Прошу надати допомогу в наступному питанні: за результатами відкритих торгів було укладено договір на закупівлю послуг строком дії до 31.12.2018 року, з умовами оплати - відстрочка платежу 90 кал. днів. 03.01.2019 внутрішній замовник повідомив відповідальній особі, що послуги надані, очікується оплата - в звязку з чим не був опублікований звіт про виконання договору в строк 3 кал. дні після закінчення строку дії договору. Зараз зясувалось, що документів на оплату немає, постачальник не надавав послуги, і офіційним листом повідомив про те що не прийняв заявку на послугу (за формальними признаками). Внутрішній замовник не розпочав з цього приводу претензійну роботу. Просимо підсказати що робити в такій ситуації, оскільки опублікувати звіт про виконання договору з признаком "виконаний" і сумою оплати "0,00 грн" - система не дозволяє. Завчасно дякую!
Відповідь

Добрий день! Згідно ч. 1. ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору підлягає оприлюдненню протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Згідно з частиною 7 статті 180 Господарського кодексу України (далі — ГК України), строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. Відповідно до статті 202 ГК України господарське зобов’язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином. Тобто, якщо договір було...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо технічної помилки в полі “Номер договору
    03 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо технічної помилки в полі “Номер договору” Шановні колеги, Повідомляємо, що під час публікації договору на майданчику публічних закупівель “Закупівлі.Про” за процедурою закупівлі Запасні частини до автобусів МАЗ, код 34320000-6

  • Чи потрібно підтверджувати ступінь локалізації
    03 Червня 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно підтверджувати ступінь локалізації на закупівлю Фронтального ковшового навантажувача БЕЗ зворотної лопати. шановна редакціє ! Просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання: Замовник планує (шляхом проведення відкритих торгів з

  • Невідповідність у відомості на матеріальні ресурси, чи можна застосувати функціонал «24 години»?
    03 Червня 2025
    Читати відповідь

    Учасник надав документ, з цінами на матеріальні ресурси не у відповідності до запропонованої таблиці, а саме не вказав вартість за одиницю кожного найменування матеріального ресурсу в полях: поточна ціна за

  • Чи є послуга з проходження практики закупівлею
    02 Червня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь ласка, якщо студент буде проходити на підприємстві оплачувану практику, чи відноситься це до витрат згідно з публічними закупівлями? Хочу уточнити, бо як на мене, то це все ж

  • Відсутні будівельні машини і механізми, передбачені для виконання робіт
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    просимо дати роз’яснення щодо закупівлі Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування)

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО