kanivgek-ukr-netkanivgek@ukr.net

29 Квітня 2020
kanivgek-ukr-net

Добрий день. Допоможіть розібратись. З 19.04.20 р. при заключенні прямого договору без використання електронної системи (закупівля до 50 000 грн.) замовник зобов’язаний у 3-денний термін оприлюднити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель та розмістити сам договір з усіма додатками. У нас в договорі прописано, що
асортимент, кількість і ціна товару вказуються в видатковій накладній, яка є невід’ємною частиною договору. Тож усі видаткові накладні по договору є додатками до нього і підлягають оприлюдненню на веб порталі.
Але на електронному майданчику не реалізовано функцію додавання саме додатків до договору. Ми можемо додавати тільки зміни. Що робити в цьому випадку? Дякую.

Відповідь

Добрий день! По перше, слід звернути увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднюється протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Що стосується додатків, Закон такої вимоги не містить, так само, як і не містить вимоги оприлюднення самої сканованої копії договору. Якщо ж замовник, все ж таки вирішив оприлюднити такий договір, то всі додатки до такого договору можливо оприлюднити одним...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна порівнювати ціну на ринку на товар який відрізняється від придбаного товару за договором
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    1. Згідно до предмету договору ми закуповували бензин А 95 Євро 5. Постачальник надав довідку від Торгово Промислової Палати для перегляду ціни постачання на підвищення, де вказано найменування товару бензин

  • Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200 тис. грн з локалізацією
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200тис. грн., якщо невідомо чи це локалізований товар?

  • Здійснення платежів відповідно до умов договору
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Управлінням освіти і науки заключен договір “Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 «Джерельце», …….”; (UA-2024-06-25-010648-a ) Відповідно до п.п. 3.3. пункту 3 розділу «Порядок і умови розрахунків» розрахунки

  • У тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    В тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?

  • Юридична адреса на окупованій території
    15 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Комунальне некомерційне підприємство, Замовник, юридична адреса – територія тимчасово окупована. Для забезпечення потреб населення громади та прилеглих територій у первинній медичній допомозі з січня 2025 року відкрили новий структурний підрозділ

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО